2006. március 22. Veszprém – „azt hittem már nem álltok fel...Luca!”

Húúúúúúúúúúú, hol is kezdejem?

Najó, asszem a legelején…(akit ez a része nem érdekel, vegyen egy nagy levegőt és ugorja át..)

Szóval, pénteken felhívtam a jegyirodát, hogy érdeklődjek a konciról: ülős, állós, lehet-e előre jegyet lefoglalni stb. Hétfőre összeszedtük, hogy 7-et kéne rendelni. Jó megint felhívtam, és lefoglaltam a jegyeket a 2. sorba jobb oldalra – elvileg. Aztán egy kis kavarás történt, még egy jegy kellett, hát megint telefonáltam. Másnap kisült, hogy 2 jegy vissza. Mondanom se kell a jegypénztáros bácsika már a végén a hangomról tudta, hogy „ja igen Székesfehérvár 2. sor jobb oldal!”

Na hát eljött a 22.-e szerda. Bevallom nem szeretem a 22.-éket, nem egy szerencsés napom, na de hagyjuk ezeket a babonás dolgokat, annál is inkább, mert a tegnapi nap jócskán rácáfolt minderre. A koncert előtt még iskolában voltam, alig hazaértem már csengett a telefon, hogy Rossi nem sokára jön értem kocsival. Joe-ék pedig Pestről jönnek és majd találkozunk egy benzinkutnál. Végülis a nagy forgalom miatt nem így történt, nem vártuk be a másik kocsit, hanem Rossival mi előre mentünk, a biztonság kedvéért, mivel a lefoglalt jegyeinket csak 18 óráig lehetett átvenni. A városban aztán kicsit tévelyegtünk miközben kerestük a helyszínt, de Györgyi telefonos navigálásának és egy járókelőnek köszönhetően azért még pont sikerült odaérnünk 18 órára. Megpillantottuk az épületet, már messziről virított róla, hogy „Oláh Ibolya koncert”. Odamentünk, átvenni a jegyeket, a bácsi természetesen emlékezett, hogy mi vagyunk a fehárváriak így kapott is az alkalmon és kérte az utbaigazításunkat, hogy eltaláljon a fehérvári autókereskedéshez. „Huhh, most egy picit gondolkoznom kell..” „Nem baj itt vagyok éjfélig” „De ez ugye nem feltétele annak, hogy megkapjuk a jegyeket?”  Persze nem, de jót nevettünk aztán sikeresen elmagyaráztuk neki merre-hova. Közben, kb 2 perccel utánunk megérkeztek Joe-ék is, és msmesterék kocsija is épp akkortájt gördült be a parkolóba. Nem sokkal utánuk pedig megérkezett atasz meg Lucáék is.

Bementünk, büfé, beszégetés, ilyesmivel töltöttük el a maradék egy órát. („Nem nagyon voltak eszméletüknél a betegek..” )

Hát ránézésre nem túl sok embert láttunk, ezért aszittük nagyon kevesen leszünk.  Persze ez csak a látszat volt, mikor bementünk és leültünk a számozott székekre, már látszott, hogy szinte teltház lesz, de pár szék azért üresen maradt. Még a büfénél feltűnt, hogy B betű van írva a jegyünkre, ezt a rejtélyt nekem nem sikerült megfejteni, mivel hogy mi elvileg jobb oldalra foglaltunk és mikor átvettük a jegyeket a kis papír színpad-térképen is ott volt a helyünk. Hát a B az nem lehet más csak a Jobb oldal, nem?  B mint Jobb oldal Na mindegy, valamit összekeverhettek, de nem érdekes, sőt még örültem is neki, hogy végülis ott ültünk ahol ültünk. Márameddig ültünk…

Miután mindenki elfoglalta a helyét, megszólaltak a szokásos hangok, szirénák, majd bejött Bence, a gitáros katonai sapkában, bejöttek a zenészek, és végül természetesen Ibolya is feltűnt a szinpadon. Farmergatyát és barna garbót viselt.

Kezdetben látszott rajta mennyire zavarja megint ez a szék téma, vagyis, hogy ülnek az emberek, ezt többször szóvá is tette. Úgy a negyedik szám körül, pont azon gondolkoztunk, hogy most már fel kéne állni, mert ez így nem mehet tovább, amikoris Anikó hátrafordult és kérdezte, hogy nem megyünk-e ki egyet ugrálni. Na több se kellett, Luca vezetésével hipp-hopp a szinpad bal szélén termettünk és innentől kezdve ott ugráltuk, tomboltuk végig a koncertet. Nesze neked számozott székek!

 

Ekkorra már Ibolya is olyannyira telve volt energiával, és próbálta azt a mozdulatlan közönségre ráragasztani, hogy az valami fantasztikus! Nem is tudom igazán leírni, komolyan mondom, a gyors számoknál ugrált, rohangált, toporzékolt a színpadon, rázta a haját, szinte kiabált a színpadon, egyszerűen hihetetlen volt! Egy kész energiabomba! Ahogy átadta magát a zenének, mint aki teljesen magán kívül van!

Nem is tudom láttam-e már valaha ekkora energiával tombolni Ibolyát a színpadon. És ez egyáltalán nem ment az éneklés rovására, sőt!!!! Asszem ez lehet az az őserő, és őstehetség együtt, amiről még Soma beszélt annak idején a Megasztárban. Egyszerűen nincs hozzá fogható énekes előadó Magyarországon, aki ezt így végig tudná csinálni, ráadásul bő másfél órán át, ebben egészen biztos vagyok! Multkor azt mondta Ibolya, minden koncin szokott fogyni vagy 3 kilót , na akkor most sztem mininmum 6-ot fogyott! Nem csoda, hogy a garbója is majdnem lemelegedett róla a nagy ugrálásban. Meg is kérdezte, hogy „nincs valakinek véletlenül egy kölcsönpolója?”

Néha megszólított egy-egy embert a közönségből, egyszer meg az egyik lány az első sorban kiabálni kezdett valamit, amit Ibolya nem értett, ezért odatartotta neki a mikrofont. A lány erre fel is állt, odahajolt, majd így szólt: „Látod eljöttünk, mert mi mind nagyon szeretünk téged és itt vagyunk veled!”  Ezután meg taps taps taps.. Szerintem nagyon jól esett Ibolyának, és látszott, hogy meglepődött, valósznűleg, ott, akkor, egyáltalán nem erre a mondatra számított, talán kicsit zavarba is jött ettől..

A számok között most sem sokat beszélt, hát ez mint tudjuk nem igazán az ő asztala , de ígéretet tett: „esküszöm, járni fogok ilyen őőő beszédőőőőő órára, vagy hogy hívják ezt, beszédszakkörre, van olyan??"

Kétségtelen, Ibolya kitette szívét lelkét, hogy megmozdítsa a közönséget, viszont ez sajnos csak nagyon lassan sikerült.  Ahogy jöttek sorban a számok, egyre többen csatlakoztak hozzánk, és egyre jobban kezdtek csápolgatni az ülők is, de a közönség egy része még így is mozdulatlan maradt.  Nem értettem, egyszerűen nem…hogy lehet mozdulatlanul és rezzenéstelen arccal végignézni, amit Ibolyka a színpadon művelt???........

Aztán egyszer csak a Nem kell végén bejelentette Ibolya, hogy ennyi volt, vége. Persze mi tudtuk, hogy még két szám hátra van. Két olyan szám, ami nékül nem érhet véget egy Ibolya koncert. Így is lett. Kimentek, majd „Vissza, vissza!” és ekkor visszajött Bence a gitáros. Leült a dobogóra, gitárszólóba kezdett. A közönség néma csendben, feszült figyelemmel hallgatta, vajon mi is kerekedik ki ebből..

A gitárszólójába én belehallottam valami népdalt is, most nem tom megmondani melyikre gondolok (persze valszeg csak hasonlított rá ) aztán ahogy a vége felé már egyértelműen felismerhető lett mindenki számára, hogy ez bizony a Magyarország lesz, akkor egyszerre kitört a taps! És hát persze, hogy a Magyarország!!! Ekkorra már szinte az egész első - második sor állt, és együtt énekeltük Ibolyával ezt a csodálatos dalt. Sőt ahogy Ibolya elkezdte énekelni, egyre többen álltak fel a többi sorból is itt-ott, nagyon jó volt látni. Akik meg ülve maradtak még a végén is..hát erre nem tudok mit mondani..valszeg nem sokat láthattak tőlünk, de úgy kell nekik..

A Magyaroszág után pedig végleg elszabadult a hangulat (vagy hogy kell ezt mondani.. ), kb mint tavaly a Vida-dombon! Mindenki aki állt, közvetlenül a szinpad elé tömörült és ott ugráltuk végig az Édes mérget. Ez persze a zenészeknek is nagyon tetszett, ők is előrejöttek egészen a színpad szélére, még a billennyűs Mirkó is, de szerintem a dobos is jött volna, ha tudta volna hozni a felszerelését.

A végén még poén volt az előre-hátra meghajlás , valamint Ibolyka és a zenészek csoportos örömtánca.

 

 

 

A koncert után amíg mi kifújtuk magunkat, Ibolya már rég lement az alsó szintre és dedikálás kezdődött. Mire mi odaértünk már ott ült és aláírogatott, ki se látszott a rajongók gyűrűjéből, csak a nevetéseket lehetett hallani, remek hangulat volt! Addig beszélgettünk a többiekkel aztán amikor kicsit oszlani kezdett a tömeg, közelebb mentem nézelőni, hallgatózni. Ibolyka nagyon elemében és nem utolsó sorban humoránál volt, kétségtelenül ért hozzá, hogyan kell maga köré vidám, mosolygós arcokat varázsolni! Mindenkivel beszélgetett, viccelődött, sőt fényképezkedett is mindenkivel, amit ráadásul ezalkalommal különösen élvezett. Sőt, majd nem elfelejtettem, a zenészek is sorbaálltak autogrammért!  A végén meg még énekelgetett is Ibolyka meg nekiállt táncolni a rajongókkal, kész showműsor volt!

Aztán végül jó egy óra dedikálás és bohóckodás után elköszönt az emberektől, majd mosolyogva távozott. Ezután mi is elbúcsúzkodtunk, és ki-ki hazafelé vette útját. Ezúton is köszönöm összes sofőrünknek (Rossi, Györgyi, Joe), hogy háztól házig szállítottatok minket! És természetesen nagyon örülök, hogy ott lehettem ezen a nagyszerű koncerten! Felejthetetlen élmény volt!

.

Végül 2 kérdés azoktól, akik még ott voltak:

-Emlékszik valaki, hogy melyik számnál mentünk ki a színpadhoz?

-Szerintetek elhangzott a koncerten az Ördögöd van? (Pedig az eddig mindig volt..Vagy annál mentünk ki és valahogy azért esett ez ki nekem? Az biztos, hogy a Még él még, Eddig baby, és a Hiba volt az első három szám, és ott még ültünk, na ettől kezdve nem tom a sorrendet..)

.

HOLNAP (24.-ÉN) IBOLYA AZ AKTÍVBAN!!!!!!

Szerző: szilvert  2006.03.23. 23:07 40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr766383091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katt 2006.03.23. 23:25:37

szilvert! Köszi ezt a nagyon jó beszámolót, sajnálom hogy nem lehettem ott!

Luca 2006.03.23. 23:36:04

Szia Szilvert!! Szuper a beszámolód, jó volt olvasni:) NEM VOLT az ördögöd van, az hulla biztos!!! És melyiknél mentünk ki? A Hibánál. Most, hogy így leírtad a sorrendet,már biztos vagyok benne:)

Szilvia 2006.03.24. 14:05:42

Szia Szilvert! Isteni lett a beszámolód. :-) A hangulatból telefonon keresztül nekem is jutott. Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, pedig biztos, hogy a az elsősorban tomboltam volna én is. A sorrend a koncertken: Él még él, Eddig baby, Belső bolgyó, Hiba, NÉzz vissza, Papa ha félsz... stb. Békécsabán a 4. számnál a Hibára mozdultak meg az emberek. Talán itt is, bár nem voltam ott... :-( Nagyon jók a képek is, visszaadják a hangulatot. Köszi mégegyszer és pusza!

Györgyi 2006.03.24. 17:26:29

Sziasztok! Bár ugyanabban az időben ugyanazon a helyen voltunk az én válaszom a kérdésekre, vagy legalábbis az egyikre mégis kissé eltér a Lucáétól.:) Nos, szerintem azután mentünk ki a színpadhoz, miután Ibolya felkonferálta a Papa ha félsz című számot. Erre azért emlékszem különösen, mert miközben Ibi a Hibát énekelte igencsak ambivalens érzések kerítettek hatalmukba. Imádom ezt a számot, éppen ezért mindíg nagyon várom, hogy ez következzen, viszont egyben rosszul is éreztem magam, hogy ezegyszer ülve "kellett" végighallgatni a dalt. De 1 - 2 számmal később szerencsére megoldódott a helyzet!:) Az Ördögöd van kérdésében viszont egyet értünk, most valóban nem volt.:) Ui: Rossi, szilvert! Megtisztelő a bizalmatok, hogy rám bíztátok az életeteket!:) Köszi!

Joe 2006.03.24. 17:32:52

Arra ki emlékszik mikor kérdezte Ibi: kinek van egy pólója?

Györgyi 2006.03.24. 17:47:34

Joe: Én emlékszem. De miért kérded?

szilvert 2006.03.24. 18:24:24

Na, igaza van Szilviának, a 4. volt a Hiba, a Belső bolygót meg kifelejtettem, az volt a 3. Én is úgy gondolom, hogy a Hibánál még ültünk, mert arra én is emléxem, hogy akkor tünődtünk, hogy már fel kéne állni. És a következő szám kezdeténél mentünk ki, csak arra nem emléxem mi volt az, de valami jó gyors az biztos. :) Lehet, hogy télleg a Papa ha félsz.. Abban meg ugylátszik mindenki egyetért, hogy az Ördögöd van ezúttal kimaradt.

szilvert 2006.03.24. 18:30:55

Györgyi, én teljesen megbízom benned, ezért is vállaltam az anyósülést, a legveszélyesebb helyet! :) Meg persze tudod láttuk rajtad, hogy nagy benned az élni akarás! :)) És legalább így Rossi is megismerkedhetett a kocsija hátsó ülésével. :P:)

szilvert 2006.03.24. 18:42:37

Kedves Idelátogatók! Akit érdekel esetleg: holnap (25.-én) este 20:10-kor a Duna tv-n a Cirque Du Soleil egyik előadása lesz. Bár nem az Alegría, hanem egy másik, a Saltimbanco, de gondoltam szólok, hátha valakit érdekel és szívesen megnézné. (blogom archívumában van egy kis leírás is a cirkuszról meg az Alegríáról is) Meg ugye nemsokára ma este az Aktívban lesz Ibolya! Sőt, holnap, azaz 25.-én az mtv1-en 17:25-től lesz a Vidék napja gála, amin Ibolya is fellép!!! .

szilvert 2006.03.24. 18:46:13

Ha esetleg nem látszódnak a képek a blogomban, ez csak átmeneti, pár órán belül megjavul!

Luca 2006.03.24. 21:51:08

Na sziasztok!! Lehet, hogy igazatok van..DE esküszöm, nem tudom...:) nekem úgy rémlik, mintha a hibánál ugráltam volna, főleg arra a részre, hogy "Végre mi vele bejön, az is kifele tart..".. De teljesen lehet, hogy én vagyok a nem normális:) Ilyenkor Luca nem beszámítható, tudjátok:) Tehát: NEM TUDOM.De valszeg Nektek van igazatok, én csak álmodom mindazt, ami emlékként él bennem...;)

Rossi 2006.03.24. 22:18:30

Sziasztok! hát asszem télleg a hiba után nyomultatok előre.. képzelhetitek milyen volt a hangulat ha mi is felpattantunk Joe -val, igaz Joe..? na .jó a pattanás egy kicsit tulzás, de valahogy előre keveredtünk ...D Györgyi! ha nem biztam volna benned akkor nem ültem volna hátra,, hogy mennyivel göröngyösebb innenézve az út:... azért kicsit aggódtam hogy Joék Pestig meg sem állnak és majd onnan kell hazajönnünk ..de szerencsére megkegyelmztek ..

Mindenttudó 2006.03.24. 22:54:08

Hát, aztat, micsoda jó beszámoló vót ez! Majd a hámfára ültem örömömbanben! Aztat a mindenit de nagy kár, hogy én is ott voltam, mert milyen jó lett vóna, ha nem lettem vóna ott, mert akkor milyen jó beszámolót olvashattam vóna! Hajrá, Ibolya, mert mostanában úgy eltűntél, mint szürke szamár a ködben! Sehol, semmit nem lehet nyilvánosan hallani felőled. Láttam a jelöltek között Zsédát meg Verát, de Te már oda is kevés voltál! Sajnos, de lesz ez még rosszabb is, ha nem szeded össze a sátorfádat!

Bea 2006.03.24. 23:38:15

Nagyon jó a beszámoló! Még jó hogy megtaláltam ezt a blogot :) Szerintem egész kis Ibolya hétvége lesz! Holnap a TV-ben, Vasárnap a Rádióban... megtudnám szokni! :) Tényleg nagy buli lehetett ha nem tudjátok mikor mentetek a szinpadhoz ;) És tényleg vannak akik végig ülik? Én biztos nem bírnám ki!

Györgyi 2006.03.25. 06:24:41

Kedves Bea! Ha korábban nem is, de remélem júniusban már Te is velünk együtt veszel részt az ilyen "nagy bulikon"!:)

MSE 2006.03.25. 10:07:32

Szia Szilvert és Mindenki! Szóval: A papa, ha félsz-nél mentünk ki, ez 100 %...A hibá-nál hívtam fel Szilviát, mert hogy az a kedvencem, és reméltem, hogy neki is, és akkor még ültem.. nem is értem, hogy miért ültem.. ez hiba volt..:-) Meg az is, hogy Szilvert, a beszámolód nagyon-nagyon Király :-)!!! És még az is, hogy voltam pár fellépésén, konciján Ibinek, de ilyennek, mint Veszprémben, még nem láttam... A totális maximumot nyújtotta, és gondolom ennek a rengeteg energiának a nagy részét a közönség hozta ki belőle, mi pedig Tőle kaptuk azt a sok energiát, ahogy végig tudtuk őrjöngeni ezt a fergeteges koncit :-) Minden koncertnek, minden városnak más a hangulata..mint tudjátok, rossz emlékek miatt én nem éppen pozitív érzésekkel érkeztem Veszprémbe, de ez szerencsére teljesen megfordult bennem, és csak pozitívakkal távoztam! +++ Szép hétvégét! Sziasztok :-))

szilvert 2006.03.25. 10:51:57

Na jó, gyerekek szerintem egyezzünk ki, hogy a Hiba végén - legalábbis gondolatban - már mindenki ott volt a színpad szélén, a Papa ha félsz-nél meg már biztosan. :) Most már valszeg úgysem tudjuk meg mi volt..:) A lényeg, hogy jóléreztük magunkat, meg úgy néz ki Ibolya is. :) Sajna a Margitszigeti szabadtéri is ülős.......báááár...;)) .

Bea 2006.03.25. 14:21:27

Sziasztok! Györgyi: Nagyon szívesen mennék Veletek a koncertre! Sajnos a környezetemben nem sokan jönnének el, csak a nővérem ha épp nem jön közbe neki semmi! Szilvert: A jegy árak alapján azt hinném hogy lesznek álló meg ülő helyek. Vagy már előfordult hogy különböző árú ülő helyek voltak csak?

AgnesBp 2006.03.25. 15:40:00

Köszönöm Szilvert ezt a csodálatos beszámolót,ahogy átadtad azt a nagyszerű hangulatot, amit te és a többiek átéltetek!

szilvert 2006.03.25. 18:32:46

Bea, felhívtuk őket és mondták, hogy csak ülőhelyek vannak, kb 3000 férőhelyes, és minél távolabb a színpadtól, annál olcsóbb. (7000 és 3000 Ft között)... De egyébként írtam neked (is) mailt. :)

Luca 2006.03.25. 21:29:08

Igen, igazatok van, közben rájöttünk:alóban a Papánál álltunk fel. Hát, ez talán tényleg Hiba volt:)

Györgyi 2006.03.25. 22:57:06

Oké Bea, akkor ezt megbeszéltük!:)

wpetya 2006.03.26. 15:09:19

Ilyen jó hangulat volt Nyíregyen is! Engem ott az utolsó sor közepére szólított a sors, de a harmadik számig bírtam csak. Szegény mellettemülők nem tudták mi a gond, amikor kilőtem onnan!

wpetya 2006.03.26. 15:23:30

A Margitszigeten szerintem sokunk a legolcsóbb jegyet veszik meg. Ibolya úgy sem ússza meg, hogy előre menjünk!

Bea 2006.03.26. 21:37:50

Sziasztok! Köszi Szilvert a leveled! Megkaptam és írtam vissza! Tele infóval :) Ahogy abban is írtam nekem mindegy hova vegyek, csak mehessek viszonylag előre és ne kelljen ülni! Ahogy eddig olvastam a beszámolókat jó pár buliról lemaradtam, szóval lenne mit bepótolnom! :) Most hallgattam meg a Maratont, nagyon jó összeállítás volt! Meg az egész rádió nagoyn jó!

szilvert 2006.03.26. 22:14:07

Bea: Épp most írtam neked választ. :) Petya: Én is hasonlóan gondolkozom ezügyben, már beszéltük páran, hogy a legolcsóbból kéne, és aztán majdcsak valahogy előreorientálódjuk magunkat. :)) .

Eztet itt! 2006.03.27. 10:26:57

Oláh Ibolya megmérgezte a nyíregyházi közönséget is Az első Megasztárból megismert énekesnő, Oláh Ibolya teltházas lemezbemutató koncertet tartott a nyíregyházi Váci Mihály Művelődési Központban a Művészeti Hetek programsorozat keretében. A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből származó énekesnő március 24-én 19 órakor kezdődött koncertjét alig több, mint 400 néző követte figyelemmel. Igaz, ez ebben az esetben teltházat jelentett a felújításra váró művelődési házban. A kicsi befogadóképesség lehet a magyarázat arra, hogy a városban egyetlen egy plakátot sem helyeztek el, az érdeklődő zenebarátok csupán a helyszínen értesülhettek a jegyárakról, ami ebben az esetben 2000 forint volt. A barátinak mondható összegért közel tökéletes buli járt. Egyetlen problémát a szűk széksorok jelentették, emiatt a nézők képtelenek voltak táncra perdülni – ülve kellett végignézniük koncertet. A kiváló énekhang mellé egy tapasztalt zenekar is dukált, igazi „rockos” hangulatot teremtettek a zsúfolásig megtelt teremben. Képek a koncertről A buli a „Még él még” első taktusaival indult, majd a négytagú zenekar, végül Oláh Ibolya toppant a színpadra, amivel egy igazi örömzenélés vette kezdetét. A remek rajtot, hasonló folytatás követett, a platinát érő Édes méregről szépen sorban felcsendült az „Eddig baby”, „A hiba”, az „Ibolyavirág”. a „Nézz vissza” és a „Papírkutya” dalok. Az est egyik meglepetése a „Belső bolygó” című szám volt, amikor Ibolya is beszállt a zenekarba, gitárjátékával fantasztikussá és különlegessé téve a produkcióját! Jól szólt - Ibolya kedvenc magyar énekesnője -, Keresztes Ildikótól megismert a „Nem a miénk az ég” című szám „oláhibolyás” verziója is. Az első lemezről is elhangzott néhány dal, becsempészve az újak közé. Két Presser szerzemény: „Embertelen dal”, és a „Ringasd el magad”, valamint az első lemez slágerszáma, a „Nem kell” is felcsendült. Ibolya sokat kommunikált, folyamatosan kapcsolatban volt a közönséggel és a zenészekkel. Az öttagú zenekar a koncert minden egyes pillanatában élt a színpadon! Látszott mennyire élvezik a zenélést. Érdekes, hogy ebben a lányban mennyi energia van, amit a publikum tagjai nagy élvezettel figyelt. Nem meglepő, hogy az énekesnő egy fellépés alatt három kilót fogy. A visszatapsot a lemez címadó dala, az „Édes méreg” követett, és a műsor zárásaként mindenki nagy örömére a – közönség által már-már hiányolt – „Magyarország” is felcsendült, mely sláger egyértelműen az est csúcspontja volt. Összességében jól döntöttem, hogy ezt a programot választottam péntek estére. Egy jól összerakott zenei műsort, remek produkciót kaptam. - Bíró Zsolt -

Zoltan 2006.03.27. 12:04:03

Szia szilvert, sziasztok, jó lett a beszámolód, a beszámolódnál már csak a konci lehetett jobb...!

Timi 2006.03.27. 18:43:37

Ibolya jeeeeeeeeeeeeeee :)

Luca 2006.03.27. 21:10:18

Csatlakozom Timihez :)

Viki 2006.03.28. 15:41:45

Szijjasztok! Arról tud valaki, hogy június 17-én a Margitszigeten Ibolya meghívott vendégművésze Kandech Evelyne lesz? Bárcsak így lenne, nagyon szeretem Evelynet is!!!!!!

szilvert 2006.03.28. 15:49:12

Szia Viki! Multkor azt mondta Ibolya a Juventus Rádióban, hogy lesznek vendégei a Margit-szigeten! Méghozzá: Kandech Evelyne, Schmidt Barbi és Bíró Eszter asszem. Meg szerette volna Terecskei Ritát is a Zanzibárból, de ö sajnos akkor nem ér rá. .

Gabus 2006.03.28. 15:53:52

Viki! Ezt meg honnan veszed? Mert akkor tuti ottleszek, ez bizti naon jó buli lesz.

Viki 2006.03.28. 15:59:29

Kösz szilvert az infot, most már kétségtelen a szigeten leszek és rohanok jegyet venni nekem, és összes barátomnak. Gábor! Gyertek ti is!!!!

Bárányfelhő 2006.03.29. 12:53:24

Csak azért, hogy szeressetek engem is, én is meghívatom majd magam a Szigetre Ibolyával! Remélem, ettől már most a fellegekben jártok! Na, de élőben leszek az igazi! Pusszantásom mindenkinek, ki elolvassa!

szilvert 2006.03.30. 14:52:15

A Danubius weboladalán lehet szavazni Ibolya Nézz vissza c. számára, a Jáksó Hot 20 toplistáján!

Timi 2006.03.30. 18:03:55

Bárányfelhő:)))))))) :))))) kis bolo:) (azt jelenti kis bolond) továbbra is: Ibolya jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ;)

Bea 2006.03.30. 23:10:24

Ibolya jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) Nahát Budaörs? Vajon ott merre? A piros és a fekete 40-essel a Móriczról egész könnyen kilehet oda jutni! Legalábbis nekem közelebb van mint Paks!
süti beállítások módosítása