Az iwiw-vel együtt a mai napon a blogol.hu is megszűnt, így minden ottani bloggal együtt az én Ibolyás visszapillantó nevű blogom is törlődött onnan. Szerencsére a blogol.hu ajánlott egy lehetőséget a tulajdonosoknak, s aki kérte, annak a blogját áthelyezték a blog.hu-ra. Én éltem a lehetőséggel, így mostantól a http://ibolyasvisszapill.blog.hu címen találjátok a régi bejegyzéseimet.

Sajnos - amint láthatjátok - a blog megváltozott, elveszítette egyediségét, kinézetét, hangját, s az idők folyamán ilyen-olyan gondok miatt rengeteg kép is eltűnt belőle. Ugyanakkor a szövegek még olvashatók úgy, ahogy anno lejegyeztem őket, s a hozzászólások is - bár némelyik bejegyzésnél áttekinthetetlen megjelenésben, de - átkerültek, amiket ti írogattatok oda egykor.

Lapozni legalul lehet előre és vissza az oldalak között, összesen 18 oldalas a blog, tehát a tizennyolcadikon van a legkorábbi bejegyzés, az elsőn pedig a legfrissebb. Sajnos ahogy néztem, néha nem jelenik meg alul a lapozó, ezért egyszerűbb, ha a böngészőben adjátok meg mindig az oldalszámot, például http://ibolyasvisszapill.blog.hu/page/1 vagy 2 vagy 3 és így tovább egészen 18-ig.

Tudom, évek óta nem járt itt senki, én magam is nagyon ritkán tettem ezt, de mivel változások történtek, gondoltam közlöm, hátha valakit esetleg még érdekel. 

Hát, ez van. Olyan megtépázott állapotba került az Ibolyás visszapillantó blog is, mint a valóság.


.
Szerző: szilvert  2014.07.01. 15:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr586464353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása