Kedves Látogatóim!

Szeretettel köszöntök mindenkit a blogom új lakásában!  

Sajnos a tv2-es blogrendszert, így az Ibolyás visszapillantót is erősen megváltoztatta – negatív irányban – a tv2 pár nappal ezelőtt. Ezért úgy döntöttem elköltözöm onnan, de csak abban az esetben, ha valahol sikerül felélesztenem az eredeti blogomat, természetesen mind tartalmilag, mind formailag. 

Úgy érzem ez most, itt sikerült. Illetve ennél jobban nem hiszem, hogy sikerült volna máshol. Már több helyen próbálkoztam, de egyszer hozzászólást nem sikerült betennem, egyszer archívumot, egyszer ez, egyszer az nem stimmelt. Most úgy tűnik a fontosabb dolgok megvannak, a bejegyzéseket is átköltöztettem és a kinézete is kísértetiesen hasonlít az én blogomhoz.

Néhány változás: 

- Az archívum kicsit máshogy működik mint eddig, azaz hónapok szerint. Jelenleg ha valaki rákattint a 2006. februárra, akkor minden eddigi bejegyzés lejön, mivel az utóbbi 3 napban (azaz februárban) költöztettem át az eddigieket. 

- A hozzászólások időrendben visszafelé olvashatók, tehát a legkorábbi van legalul, a legrégebbi, valamint a bejegyzésem pedig legfelül. Ezen kívül meg lehet adni az emil és/vagy webcímeteket is, ha van. De majd úgyis megtapasztaljátok. 

- Ami az eddigi hozzászólásokat illeti, nem vesztek el, hisz a tv2-es blogot sem töröltem ki, és ha majd egyszer az életbe nagyon sok időm lesz, akkor a hozzászólásokat is átköltöztetem ide. 

- A blog színe itt-ott picit megváltozott, ezen még lehet, hogy fogok ügyködni. 

- Mivel ez az új rendszer nem számozza a bejegyzéseket, én magam fogom számozni, valamint visszamenőleg a bejegyzések eredeti dátumát is fel fogom tűntetni pár napon belül. 

- A tv2-től sokan átköltöztek máshova (vagy törölték blogjukat), olyanok is, akiknek linkjei megtalálhatók voltak a bal oldalamon. Ezeket a linkeket (már akinek tudom az új címét) frissítettem, tehát most már mindegyik működik. 

Na asszem, nagyjából ennyi. Élj sokáig blogol.hu!!!

Ezután itt folytatom az írkálást, és szeretettel várok mindenkit!  

Végezetül pedig egy nagy puszi minden hűséges olvasómnak!

Szilvert

U.I.: Bár ígértem, de mivel most a költözéssel voltam elfoglalva, sajnos nem tudtam bővebb (személyes) beszámolót írni Gyöngyösről ide sem, „csak” azt ami az OIRO-n is megtalálható (bár egyeseknek az is túl bő volt.. ), de – valószínűleg már csak Eger után - mindenképpen bepótolom! (azaz picit kiegészítem az előző bejegyzést)

Gyöngyös, 20060218 (fotó: szilvert)

Szerző: szilvert  2006.02.23. 18:07 33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr36383099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béla 2006.02.23. 20:14:35

Drága Szilvert! Nincs mondanivalóm, mivel nem találok szavakat! Ez csodálatos! Gratulálok! Béla

Ancsi01 2006.02.23. 20:30:31

Szia! Köszi a képeket,is és a beszámolót is! Jó,hogy te ott voltál,remélem én is tudok menni valamikor! A blog király!

Györgyi 2006.02.23. 21:22:14

Köszi a meghívást! Én máris otthon érzem magam a blogod "új lakásában"!:)

Györgyi 2006.02.24. 07:50:30

Többen megkerestetek a koncertjegyekkel kapcsolatosan, de szerda délután volt egy nagyon aranyos, édes telefonhívásom. Olyan szintű kendőzetlen őszinteség és nagyfokú rajongás volt érezhető az illető hangján, hogy rögtön a szívembe zártam és elhatároztam, hogy Nektek is elmesélem a történetet. Tehát éppen dolgoztam amikor csörgött a telefonom, látom ismeretlen számról keresnek. Felvettem, egy női hang volt. Mesélte, hogy a férje látta a honlapon, hogy nálam lehet érdeklődni a koncertjegyekkel kapcsolatosan és szólt neki, hogy gyorsan hívjon fel. Azt már az első percben levettem, hogy ez nem egy szokványos telefonbeszélgetés lesz és hogy egy kicsit félreértelmezi a hölgy a szerepemet ebben az ügyben, hiszen mindenféle furcsa kérdést tett fel. Kérte, hogy meséljek az egri koncertröl hol lesz, mikor lesz, jegyek stb. Megtettem. Utána elmondta, hogy mennyire sajnálja, hogy elmarad márciusban a koncert, hiszen Ők tulajdonképpen arra szerettek volna feljönni Pestre. Kérdezte, hogy mikor lesz legközelebb koncert a fővárosban, s mikor én a margitszigetit mondtam legközelebbi időpontnak megkérdezte, hogy arra is nálam lehet -e rendelni jegyet.:) Ezt egy kicsit megmosolyogtam és kértem, hogy ne szaladjunk annyira előre az időben, hiszen egyenlőre még februárt írunk és az egri koncertnél tartunk. Fogalmam sincs mi lesz júniusban. Ekkor elmondta, hogy tulajdonképpen Ők még a bajaira tudnának elmenni, de mint hallotta az is elmarad. Ezen az információn egy kicsit meglepődtem, mondtam, hogy én nem tudok errről semmit. Miután túljutottunk a koncertek témáján mesélni kezdett a hölgy. Mondta, hogy náluk az egész család a kezdetektől fogva nagy Ibolya rajongó és hogy van egy 71 éves édesanyja, aki talán az egyik legnagyobb rajongó az országban, a keménymag tagja. A nénike olyannyira szereti Ibolyát, hogyha bárki rosszat mond róla azzal bizony nem áll többet szóba.:) Tulajdonképpen a nénivel együtt szerettek volna jönni a koncertre, de olyannyira messze laknak Egertől, hogy lehet, hogy nem tudják megvalósítani, de még gondolkoznak rajta. Utána arról beszélt felháborodva, hogy nem érti, hogy miért Vera Dobijával vannak teli az újságok és miért hír az, hogy Dorina felvesz egy fülbevalót. Bezzeg Ibolyáról semmi, holott már két lemeze is platina lett, sőt az első dupla platina. Végezetül elbúcsúztunk egymástól. Így végigolvasva a hozzászólást látom, hogy közel sem tudtam visszaadni ennek a hívásnak a bájosságát vagy akár a naivitását. De szívmelengető kis beszélgetés volt, higyjétek el. Utána jóleső érzéssel mentem vissza dolgozni.

Zoltan 2006.02.24. 08:45:10

Szia szilvert, köszi, hogy szóltál, mert különben elég nehéz lett volna ezt a helyet megtalálni! Különben én a régi tv2 helyedre beírtam hozzászólásban ezt az elérhetőségedet, remélem nem baj! Elképesztő, hogy mennyit dolgozhattál ezzel is, nagyon klassz a beszámolód és minden!

zsuzsi 2006.02.24. 09:31:27

SZIA SZILVERT! EZ A BLOG NAGYON JÓ-ÉS ÖRÜLÖK,HOGY TOVÁBB IS LÁTOGATHATUNK !! RENGETEG MUNKÁD VAN BENNE,AMIÉRT CSAK GRATULÁLNI TUDOK!! ÜGYES VAGY NAGYON!! TOVÁBBI TARTALMAS-ÉS KITARTÓ MUNKÁT NEKED!! puszi:zsuzsi

szilvert 2006.02.24. 10:50:41

Sziasztok! Köszi a hozzászólásokat, meg az emileket is, és minden észrevételt, amit leírtatok nekem. Hogy ezekre itt is reagáljak: Szilvia írta, hogy nem látszódnak a képek, nos ez nincs összefüggésben az új bloggal, hanem ha nem látszódnak néha az azért lehet, mert a képtárhelyemen elég sokszor végeznek karbantartást, és ilyenkor nem láthatók sajnos. Csak nehogy most meg ez a fototár mondja be az unalmast, mert akkor megőrülök!!! Viszont ez a karbantartás amilyen sűrűn van, olyan rövid ideig szokott tartani, most is pl. már látható minden kép, remélem nektek is. Aztán Lucának gondja volt, hogy nem tudja valamiért elolvasni a hozzászólásokat. Hát ezzel nem tudom mi lehet a baj, én pl. el tudom, és úgy látom mások is, hisz írni is sikerült már néhány embernek. Hajrá Luca! :) Aztán felmerült, hogy az archívum nem működik, erre megintcsak nem tok mit mondani, nálam működik. Ha valaki rámegy a 2006. februárra és leteker teljesen az oldalon, akkor legalul a legelső bejegyzésnek kell megjelenni, legfelül pedig a legújabbnak, azaz ennek, és az összes eddiginek látszódnia kell ezen az egy oldalon. Szerintem próbáljátok meg megint, működnie kell! Zoltán, akkor biztos elkerülte a figyelmedet, de én tegnap estefelé, miután kiküldtem az emileket, írtam egy új bejegyzést a régi tv2-es blogomba, ahova belinkeltem az új címemet. De azért köszi, most már legalább a hozzászólásokban is ott van! :) Ha úgy látjátok továbbra is, hogy ez vagy az nem műxik, akkor jelezzétek lécci! Köszi! Pussz mindenkinek!

szilvert 2006.02.24. 10:53:55

Györgyi, köszi, hogy megosztottad velünk a történetedet! :) Egyébként amikor írtd nekem az SMS-t, hogy aranyos telefonhívásod volt, ezt gondoltam: "Na ez nem lehetett más, vagy egy kisgyerek vagy egy kutya.." :)) Hát tévedtem, de azért nem olyan sokat. :) Pussz

Véh József 2006.02.24. 12:00:07

Kedves szilvert! Nagyon örülök a "költözködésnek". Naponta vendége voltam a blogodnak,ha erről nem is volt tudomásod. Tudnod kell, hogy én vagyok az a kitaró Ibolya rajongó, aki Ibolya sajtóanyagát archíválom, és albummá rendezem.Folyamatos a médiafigyelés, és a tájékoztatás. Erről Ibolya blogjában gyakran értesülhettél. Az OIROn új fórumozóként jelölnek ugyan, de a valóságban én élő kapcsolatban vagyok a Tiszadobiakkal-Ibolya közvezlten környezetével a kezdetek óta. Azt is látom, hogy a TV2-blogrendszere nehezen indul . Jó hogy zártabbá váltak a dolgok(regisztráció) de valahogy nem él úgy a dolog , mint korábban, de az alpári beírások talán így elmaradnak Röviden ennyit üdvözöllek:aramis.

Joe 2006.02.24. 12:02:10

Szia Szilvert, Örülök hogy sikerült az akadályokat leküzdened és ismét élvezhetjük a gyönyörű gyűjteményedet. Nem soká tombolunk!!! :) Joe

Rossi 2006.02.24. 15:19:43

szia Szilvert! Ügyi vagy hogy ilyen gyorsan leléptél abból a borzalomból....Klassz a konci beszámolód még igy kiegészités nélkül is,de azért kiváncsian várom a személyesebb élményedet is... Jó tombolást Egerben !! pussz

Kisrocker 2006.02.24. 16:37:16

Szia! Nagyon jó, csak így tovább! Az a legjobb benne, hogy nem különbözik nagyon a régitől... Másoknál olyan furi...megszoktuk a TV2-s blogot, és a blogol.hu-n tök máshogy csináltak új blogot...:) Honnan lehet megszerezni a Csak neked játszom-ot? Kellene nekem is:) Puszillak

Luca 2006.02.24. 20:09:47

Itt vagyok újra!! Szilvert, semmi gond, már tudok hozzászolni!! Sztem vmi nem stimmelt a gépemmel...A blogod szuper...Remélem, én is régi formába tudom önteni a sajátomat... SZIASZTOK!!

szilvert 2006.02.26. 21:19:01

Köszi mindenkinek mindent! :)

szilvert 2006.02.26. 21:21:27

Ezt nem hiszem el!! Elfelejtettem, hogy Ibolya ma volt a Danubiuson... Remélem valaki felvette.. Felvette???

aramis 2006.02.27. 15:26:36

Én felvettem! A média figyelő nem passzolhat el adásokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Most jön a VIVA is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! üdv: aramis

csilla 2006.02.27. 21:50:14

Szia Szivert!!!!!! Itt vagyok,ahogy ígértem. Mindenek elött elpanaszolom hogy kétszer is írtam Ibolya blogjába de nem jelet meg és most kicsit mérges vagyok,hát ez van ami nem megy nem kell eröltetni!!!!!!!!! Szuper a blogod,nagyon tetszik,ha megvan a kiegészítés a koncertről azonnal archiválom még mielött ez is eltűnik!!!!!! Felvettem a Vivát én is,ha Neked nem sikerült esetleg. Bízom benne hogy csak "az "volt a gondod és nem valami más,úgy látszik Nekem ehhez is két nap kell hogy rájöjjek!!!! Bárcsak tudna az ember ésszerüen dönteni akkor nem követne el bizonyos"hibákat",de már késő ami megtörtént megtörtént nem lehet visszafordítani,esetleg más irányba terelni,csak kérdés melyik a helyes irány???? Jó volna már tudni!!!!!!!!!!

katt 2006.02.27. 23:12:35

sziasztok! Véletlenül elcsíptem most este Ibit a Szulák Showban, énekelt. Remélem a média figyelő Aramisnak sikerült felvennie és közzéteszi majd az Oiron! Ugye igen? :)

Már itt is? 2006.02.28. 09:17:51

Az nem baj, hogy az OIRO alá költöztél, de hogy a diszkriminációt is tudomásul vetted a te felületeden is, az oda vezet, ahol most is tart minden ibolyás felület: pangás a semmitől! Gyakorlatilag beledugtad a fejed a járomba. Mivel lehetne mással indokolni bizonyos szövegek eltűnését?

obj 2006.02.28. 10:00:11

Szia Szilvert! Én is örömmel köszöntelek az új helyeden! Gratulálok, hogy az OIRO-n menüpont lettél! Innem már nincs visszaút a világhír felé! :)

szilvert 2006.02.28. 11:32:54

Sziasztok! Csilla: Én is felvettem a Vivát, köszi! Hogy mi a helyes irány, nem tudom, én is sokszor ezt érzem, sokszor meg azt.. De fel a fejjel, együtt biztosan meg fogjuk találni! :) Azon ne csodálkozz, hogy a tv2-n nem jelennek meg bizonyos írásaid, az az új rendszer már teljesen el lett cse.szve. Ide viszont nyugodtan írhatsz bármikor, ahogy bárki más is! :) Már itt is?: Ide bárki írhat, te is! Persze csak egy bizonyos határig, mivel azt nem fogom hagyni, hogy ez a felület is rólad és az állandó bajaidról, kritizálásaidról szóljon és emiatt a látogatók ne jöjjenek ide szívesen. Ha a témához szólsz hozzá, és nem saját magaddal vagy elfoglalva, akkor nagyon szívesen látlak. Őszintén szólva nem tudom elképzelni milyen diszkriminációról beszélsz, azt kell hinnem üldözési mániád van. Innen nem tűnt el egy szöveg sem, legalábbis én nem töröltem. Szerintem eltévesztetted a bejegyzést, hisz te az előzőhöz írtál, ha jól sejtem, az ott is van. Ha pedig törölök egy írást esetleg valamiért, az nem azért lesz, mert "az OIRO alá költözem", eddig is volt a blogomban moderálás, mint mindenhol máshol, pedig te nem is írtál bele. Remélem értve voltam. Egyébként csak várd ki a végét, egyszer még nagyot fogsz nézni! katt: Többen felvettük, de én pl. videóra, és így nem tudom feltenni a gépre. De reménykedem, hogy valaki esetleg a gépre vette és beküldi az OIRO-ra, vagy talán MoDe is felvette és kiteszi. obj: Köszi, gyere máskor is! :) Pussz

UFO? 2006.02.28. 16:01:39

Valaki írt itt arról, hogy látta Ibolyát Szulák Andrea műsorában. Na hát, én is láttam Őt tegnap 23 óra előtt pár perccel énekelni, de egyet nem értettem. Miért erőlteti Ibolya az Édes méreg éneklését, mikor a saját vokálhang miatt most másodszor bonyolódott bele az éneklésbe és a vokálba. Most szerencsére nem annyira, mint az első esetben, ahol saját bakisorozatát végigröhögte, mert összetévesztette saját szólóhangját a vokálhangjával. Van ennél sokkal hálásabb dala is Ibolyának, aminek az illúzióját nem éppen Neki kellene azonnal elvennie az éneklés befejezése után. Egyébként nézegettem most néhány színes lapot a napokban: Ibolyáról sehol, semmi hír, mintha az UFO-k rabolták volna el. Nem helyes ez így, mert mint ahogy egy szerelmet se lehet félévenként gyakorolni, úgy nem lehet a rajongók elől se hónapokra eltűnni, mint volt ez a koncertkörút indulása előtt!

Családias 2006.02.28. 16:05:19

Igazán meg vagyok hatva ettől a diszkriminációmentes szerelmetes fogadtatástól! Ettől ni: "Egyébként csak várd ki a végét, egyszer még nagyot fogsz nézni!"

aramis 2006.02.28. 16:31:06

Mai Blikk/02.28/ :cikk Ibolyáról és új zenekaráról. "Oláh Ibolya megmérgezi a turnéján az országot".

szilvert 2006.02.28. 16:55:55

Köszi aramis! Bár ahogy olvastam egy elég nagy baki van ebben a cikkben, ugyanis szerintük Ibolya szentesi koncertje március 2.-án este fél 7-kor lesz. Persze mi tudjuk, hogy a kövi konci helyesen, SZENTES, 2006. MÁRCIUS 4. 19 óra!!!

2006.02.28. 17:30:22

Valaki nagyon nem bír az energiáival????!!!! Nekem tetszett a tegnapi playback,márt csak azért is mert sokat fejlődött Ibolya ezen a területen is,csak így tovább!!!! Néha sajnos erre is szükség van a szent cél érdekében ilyen országban élünk!!!!! Kedeves Ufo!!!!!! Az újságokat pedig jobban kéne figyelned ha már ennyire követed Ibolya sorsának alakulását:vasárnapi Napi Ász,a mai Blikk és a múlt heti Best magazinban is szerepelt!!!!!!!!!!!!!!

csilla 2006.02.28. 17:31:28

Bocsi,csilla voltam íme a bizonyíték az anonimitásra!!!!!!!

csilla 2006.02.28. 17:34:03

Szilvert!!!!!! Hát nem is tudom van egy jó mondásom erre!!! "Szerettelek volna levegőnek nézni,de rájöttem hogy nem tudok levegő nélkül élni!!!!" Ez van!!!!!!!

csilla 2006.02.28. 17:37:51

Még mindig én vagyok tudom kezdek unalmas lenni,Györgyi ha erre jársz,képzeld ma beültem az autóba,és nem bírta hármasba rakni a sebváltót!!!!! Tudom mi a véleményetek!!!!! De......még a héten konzultálok egy oktatóval,nem adom fel Tőlem hülyébbek is "járnak"az utakon!!!! A másik bakimat már le se írom mert az már nagyon szőke nős!!!!!!!!!!!

aramis 2006.02.28. 19:22:34

A mai Blikkben két baki is volt, a szentesi időpon , és az új zenekar témához a régi zenekar képe. Hát így pontos?!!!!!!!!!!!!!!!!? csilla mi volt a másik baki???????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kezd élni ez a blog, a TV2blogba nem hiszem ,hogy fogok írni. Itt jobb a hangulat. Különben pipa vagyok magamra, hogy elcsesztem a tegnapi Szulákot.Nem jellemző rám. A VIVÁt azt felvettem. Hát ez van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szilvert 2006.02.28. 20:38:50

Csilla, azért majd meséld el a szőke nőset is! :)) És hajrá! :) Aramis, hát ilyen a Blikk..ismerjük sajnos..
süti beállítások módosítása