Nem tudod elvenni a kedvem

.

Ezt a dalt énekelte Ibolya a Mega válogatáson még 2003-ban, ezzel jutott be az elődöntőbe. Mióta megjelent első lemeze és elkezdett zenekarával koncertezni, egyre sűrűbben csendül fel a koncerteken is ez a remek dal. Eredetileg Keresztes Ildikó száma, aki Ibolya kedvenc magyar előadója. Úgy érzem nem véletlenül, mivel eléggé hasonló stílusúak és szerintem sok közös vonásuk is van. Az előző bejegyzésben (amit szintén most tettem fel) olvashattok Keresztes Ildiről egy rövid életrajzot, valamint egy kis leírást, amit egy újságban találtam. Ebben a leírásban sok olyan dolog van, ami szerintem akár Ibolyáról is szólhatna... Érdemes elolvasni! 

Nekem személy szerint az egyik kedvenc számom a Nem tudod elvenni a kedvem, Ibolyától is és Keresztes Ilditől is. Mindkettőjük előadásában egyformán szeretem. Valahogy mindig erőre kapok, feltöltődöm tőle, ha meghallgatom! Hallgassátok Ti is!

Ime a Keresztes Ildikó változat:

.

Az Ibolyás változatért pedig tessék elmenni egy Ibi-koncertre! :)

Nem tudod elvenni a kedvem 

Kicsi a sors, de erős, kicsi a pohár, hát kell hogy újra tölts

Kicsi a Föld és kicsi az Ég, kicsi vagy te is, ja és kicsi vagyok én.

De az asztal alatt két perccel, a hajnal jön ki ránk tercel

Csak felpofoz az utcára, s mi ordítunk a világba, hogy:

.

Aki lent volt, lehet fenn, mert ha zene szól itt benn

Nem tudod elvenni a kedvem!

Ami szép volt, lehet még szebb, mert ha zene szól itt benn

Nem tudod elvenni a kedvem,

Nem tudod elvenni a kedvem!

.

Az élet itt a halállal játszik, ma kísért, holnap majd szólózik

Kevés az éjszaka, nem elég, kevés a hajnal, ha fényt kap a vágy s elég

.

Kevés a mámor, kevés a vér, kevés az idő, ja és kevés a tér.

Felpofoz az utcára, s mi ordítunk a világba, hogy:

.

Aki lent volt, lehet fenn, mert ha zene szól itt benn

Nem tudod elvenni a kedvem!

Ami szép volt, lehet még szebb, mert ha zene szól itt benn

Nem tudod elvenni a kedvem,

Nem tudod elvenni a kedvem!

.

Rázd a csípőd, rázd a cuccot, rázd a rongyot, ébredj fel

Lángol a város, lángol az utca, lángol a hajnal, kelj hát fel

Rázd a csípőd, rázd a cuccot, rázd a rongyot, ébredj fel

Ha a zene szól, ez a veszett rock & roll!

.

De az asztal alatt két perccel, a hajnal jön ki ránk tercel

Csak felpofoz az utcára, s mi ordítottunk, s ordítunk a világba:

.

Nem tudod elvenni a kedvem

Oh nem nem nem nem nem...

Nem tudod elvenni a kedvem

Hidd el Édes

Oh nem!

.

„Ez hiteles volt. Neked aztán tényleg nem lehet elvenni a kedved, és tényleg szól a zene benned. Nekem ez lejött.”

(Pély Barna Ibolyának a válogatáson)

.

 Drága Ibolyás Barátaim, amíg bennünk is szól a zene, nem lehet baj! Márpedig szól, és ez a lényeg! :)

Aki lent volt, lehet fenn..

Szerző: szilvert  2006.02.21. 15:59 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr986383153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi tv2-es blogból áthozva (27) 2006.04.06. 18:01:26

Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-28 22:38:45 szilvert:oks a megbeszélt helyen 5-kor! ) Már várom nagyon h újra talizzak veletek!Hiányzik ám a banda rendesen! :'( Györgyi:Neked jó esküvőzést! Joe:Neked is készülr karkötő akár kértél akár nem! DDDDD Puszka mindenkinek! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-27 16:46:13 Sziasztok! Györgyi: )) Köszi, de most asszem haza tudok jönni a konci után bőven! Meg már kinéztem, hogy hogy találok oda meg vissza, szal nem lesz gond, remélhetőleg! A jegyeket Joe megvette, köszi Joe! Szóval 3.-án találkozunk! Adri: Hétfőn, és pont akkor vizsgázom... Oké, jó lesz 4.-én az 5 óra is, ott ahol írtam! Katt: A teljes dal a válogatásról sztem senkinek nincs meg, nekem csak egy kb. 20 mp-es részlet van meg (de nem videó, hanem mp3), amit még régebben az OIRO-ról lehetett letölteni. Feltenni ide biztos nem tudom, mert a zenesznet.com, amin keresztül fel tudnám tenni, most sza.rakodik, ezért most még sajna ezt a Keresztes Ildi változatot sem lehet innen meghallgatni. Javaslom, hogy érdeklődj az OIRO-n is! Egy ideig a Szfvár térképet sem lehetett megnyitni, mindenkitől bocs! Azt mostmár megjavítottam! Írta: Katt Dátum: 2005-05-27 14:13:04 Nincs meg valakinek a válogatásos video Ibolyáról? Sajna nem emlékszem rá, pedig nagyon érdekelne! Ha megvan tegyétek már föl vhova lécci! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-27 10:51:34 Szia szilvert! Irtam neked mail-t!Vagyis inkább válaszoltam rá!Mikor lesz a szülinapod??? ) Pusszka!!! D Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-27 01:19:37 szilvert! Méltóképpen meg fogod ünnepelni a szülinapodat úgy látom! Más módot is találhattál volna arra, hogy emlékezetessé tedd a hétfői napot! Az SMS-ed megkaptam, Csillával meg is beszéltem, azt mondta, hogy holnap (azaz már ma) megveszi a jegyeket. Ezúton is köszönöm neki! Az unokatesói szolgáltatatást is igénybe veheted, ha gondolod. Csak időben kell tudnom róla. Na puszi! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-26 20:19:12 Szilvert:Nekem az 5 óra lene hjó,de megirtam mailben is! Mindenképpen szeretnék menni,de csak 5 fele! Irtam mail-t! Pusszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-26 17:21:13 Adri: Köszi! Küldtem nektek mailt! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-26 13:01:56 Szilvert:Szurkol mindenki neked a vizsga miatt!Tutkóra sikerül!Ja és persze Gratula a többi vizsgához! D Akkor várom a mail-t! Pusszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-26 12:48:45 Szia Györgyi! A kövi vizsga pont máj. 30.-án lesz, azaz hétfőn! És képzeld nem az iskolában lesz, hanem a Barátság Házában (a színházteremben), ott ahol az Ibolya konci volt novemberben! ) Ott nincsenek is asztalok, majd az ölünkben kell írni! Érdekes lesz! ) Bár már volt ott 1-2 óránk, szal hozzászoktunk, de vizsga még nem volt ott. Na majd most! Úgy néz ki megyek 3.-án (bár addig még bármi lehet), de ha vesztek jegyet, akkor lécci nekem is vegyetek! (remélem az SMS-emet is megkaptad) Na, pusz! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-26 02:27:39 szilvert! Tudtam én, hogy ügyes vagy! Nagyon örülök neki! Gratulálok! És mikor lesz a következő? Tök jó lenne, ha tudnál jönni a 3.-ai koncertre! Vizsga után mindenképpen jár ennyi pihenés! Szóval várunk! Igaz Emese?! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-26 00:01:34 Sziaaaa Emese! Hát téged is látni a neten?! Köszi, amiket írtál, nagyon rendes vagy! Tudom, h rátok számíthatok! Igen 4.-én találkozunk, már raktam ki térképet meg leírást is, úgyhogy most tuti, h ide fogtok találni! ) Egyébként lehet, h 3.-án is megyek a Bp.-i koncertre! Aznap ugyanis vizsgázom, és ha túl vagyok rajta, asszem estére megjutalmazom magam egy Ibolya koncerttel! ) De ez még nem teljesen biztos! Örülök, h benéztél MSE és puszillak! Írta: Emese Dátum: 2005-05-25 21:18:28 Szia Szilvert! Na, végre én is megtaláltam a blogodat, és itt vagyok! :-) És még most a netem is tűrhető... Először is gratulálok, hogy sikerült a vizsgád, nagyon örülök neki, mert izgultam ám Érted! Hát tényleg szörnyű volt az a hazajutás, de isteni szerence, hogy jött még egy vonat... Bármikor előfordulna ilyen helyzet a jövőben, nálam tényleg aludhatsz! A blogod nagyon tetszik, ügyes vagy, szépen megcsináltad! Akkor talizunk Fehérváron! Ui: gondolom a szüleid is nyugisabbak lesznek 4-én, hogy helyben vagy :-) puszi MSE Írta: szilvert Dátum: 2005-05-25 21:04:59 Sziasztoooooooook! ))) SIKERÜLT, SIKERÜLT, SIKERÜLT!!!!!!!!! )))))) Mármint a szigorlatom, pedig 80%-ot adtam rá, h nem sikerül, és mégis győzött a 20%!!! Alig hiszem eeeeeeeeeel!!! ))))))))))))))) Adri: Oké, persze! Ma kinéztem a helyet (az egyetlent a környéken) és majd holnap v. holnapután valszeg írok nektek körlevelet! Joe: Pont mikor eldöntöttem, h jó lenne mégis veled menni, akkor mondták a többiek, h már épp elmentél! De jó volt így is, mert legalább tudtam beszélgetni egy kicsit a többiekkel! A végén meg az a "kis" izgalom, h végül haza tudok-e menni egyáltalán...! De tök jó volt, örülök, h végül mégis ott voltam én is! Mester: Köszi az infót! Pusz nektek! )))))))))))))))))))))))))))))))))) Írta: msmester Dátum: 2005-05-25 16:37:16 Ibolya szombaton is fellép Szekszárdon és Budapesten. Ld. OIRO és SB (sárga-barna). Írta: Joe Dátum: 2005-05-25 16:32:44 Szia Szilvert, csak benéztem... Látod - velem kellett volna eljönnöd )) De örülök, hogy alakul már a fuvar a jövőbeni koncikra... Most rohanok, majd még ugyis egyeztetünk. Vizsgáidhoz egy kalappal!!!! 25May, 16:30 Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-25 06:35:28 Szia szilvert! Természetesen 4én!Majd küldj mail-th mikor taliztok és hol és ugy probálunk odaérni! Pusszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-24 19:43:00 Szia marci! Nahát! Akkor ha jössz a Mega 2 koncira és neked is lenne kedved velünk tartani, írj a blogtulajba! Írta: marci Dátum: 2005-05-24 16:08:41 Igen, Szilvert, én is fehérvári vagyok. A vasárnapi kézilabdameccs elött mondták be a Jégcsarnokban, hogy a koncert is ott lesz 4.-én. Írta: szilvert Dátum: 2005-05-24 15:49:47 Szia Rossi! Jé mégegy fehérvári, de jó! Persze, szívesen megismerkednék veled! Csak mostanában teljesen el vagyok havazva, tanulás, vizsgák...De pl. a 4.-i Mega konci jó alkalom lenne! Jössz? Mi páran mindig szoktunk talizni valahol a koncik előtt, beszélgetünk, elvagyunk és onnan együtt szoktunk menni a koncira. Még nem néztem ki talihelyet, de valszeg most is így lesz majd itt Fehérváron is. Ezért mondom, ha jössz és van kedved talizni velünk, akkor írd meg az e-mail címedet a blogtulajba (bal felső sarok: Üzenet a blog tulajdonosának) és akkor majd írok neked is, ha már megvan, hogy hol meg mikor! Ha nem jössz a Megakoncira, akkor is megírhatnád az e-mail címedet és majd valamikor összehozzuk azt a talit, amikor mindkettőnknek megfelel! Mit szólsz? Írta: Rossi Dátum: 2005-05-23 23:57:51 Szia Szilvert! Még nem ismerjük egymást,de én is Fehérváron lakom. Ha van kedved megismerkedni velem,jelezz vissza és majd kitalálunk valamit. Én is voltam a Budafoki koncerten, s ha tudom, hogy mész elvihettelek volna.(Meg persze haza is)Egyébként nagyon klassz a blogod. Írta: szilvert Dátum: 2005-05-23 23:07:30 Sziasztok! Csilla: Úgy nekem is jobban lenne kedvem, jó lenne, ha valahogy sikerülne! Én benne vagyok! Az utolsó vizsgám egyébként júni 16.-án lesz, feltéve ha nem kell pótvizsgázni! De a maiból sztem 80%, h kell! (( Még nincs eredmény, de szörnyű nehéz volt! De gondoltam is, h ilyen lesz, ugyanaz a szenyó tanár állította össze, aki a múltkorit is! Pedig annyit tanultam rá, mint az állat! Na mindegy, ha nem sikerült, majd elmegyek még eccer-kéccer, aztán csak összejön valamikor! Nem adom fel! Györgyi: Hát igen, a hagyomány az hagyomány...de ez a szombati viszi a pálmát asszem! )) De aranyosak vagytok, h kikísértetek és megvártátok velem a vonatot! És wpetyának is köszönöm a fuvart! A kocsinak már kevésbé! ) De így visszagondolva már tök jó volt, főleg mikor már láccott, h el fogom érem az uccsó vonatot! Akkor már megnyugodtam! Remélem végülis mindhárman szerencsésen hazaértetek! Igen 4.-én várlak benneteket, majd megírom, hol és mikor, csak most megváltozott a helyszín, úgyhogy új talihely után kell néznem! Adri: Hát igen, voltam! Pár órával a koncert előtt egy hirtelen ötlet következményeképpen! Már egyszerűen nem bírtam tovább benn a sötét szobában a füzeteim fötött görnyedni, miközben kint süt a nap és egy Ibolya konci keretében talizhatnék a barátaimmal! Kár, h te nem voltál, de majd 4.-én!!! Zoltán: Én is örülök, h végül ott voltam, megérte! Elsősorban miattatok! marci: Igen, én is épp ma láttam a városban, mikor jöttem haza a vizsgáról. Majd kijavítom itt is a plakáton! Te egyébként honnan tudod? Csak nem Fehérvári vagy te is? Vagy ha nem, akkor a netről tudtad meg valahonnan? Vagy honnan? zsuzs: Köszi, a tiéd is! Pusz mindenkinek! A zene szól bennünk! Írta: zsuzs Dátum: 2005-05-23 23:06:07 gratulálok, nagyon jo a blogod!!!! Írta: marci Dátum: 2005-05-23 23:05:51 Új hír: a 4.-i Mega-koncert nem a Köfémben lesz, hanem a Jégcsarnokban!!!!!!!!! Írta: Zoltan Dátum: 2005-05-23 23:05:26 Szia szilvert, örülök hogy eljöttél a budafoki koncertre, a hozzászólásomat direkt úgy időzítettem, hogy most , a szigorlatod után szóljak...nagyon remélem, hogy sikeres volt, és most ezt már nyugodtabban tudod elolvasni...jó volt, hogy többen együtt voltunk még a konci után is, és elbeszélgettünk! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-23 23:05:07 Szilvert:Te is voltál a BMTE-s koncerten?Csak én nem tudtam menni? :'(Akkor várom majd a mail-ed és 4-én talizunk fehérváron!Szurkolok holnap neked!Pusszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-23 23:04:51 szilvert!Örülök neki, hogy végülis eljöttél a koncertre! Remélem Te sem bántad meg! Tudom, megint adódtak kisebb - nagyobb nehézségek az oda- és a visszaút során, dehát már furcsa is lenne, ha minden simán menne. Úgy látszik ez már hozzátartozik az Ibolyával kapcsolatos utainkhoz! Legyen az koncert, vagy Tiszadob...Ma még tanuljál sokat és szorgalmasan, holnap pedig ne izguljál, tudom, hogy menni fog! Kitartás! Mindannyian drukkolunk Neked!2 hét múlva pedig találkozunk és ismét buli! Ezúttal Nálatok!Puszi! Írta: csilla Dátum: 2005-05-23 23:04:34 Szoritok hétfőn Érted!!!!!!!!!!Szeretném ha összejönne amiről beszéltünk és egy jót bulizhatnánk,minden adott csak egyeztetni kell a többiekkel!!!!!!!!!!És ehhez még Nekem is lenne kedvem!!!!!!!!!Majd meglátjuk,visszatérünk rá ha túl vagy a vizsgákon,mikor is lesz az utolsó????????? .
süti beállítások módosítása