2006. október 14. -
Bp., Duna Pláza, unplugged koncert 

"És akit nagyon vártunk, a 2004-es Megasztár legjobb hangja, akinek a nevét nem is én mondom ki, hanem majd inkább a közönség! Tehát a színpadon:" - "Oláááááááááááh Ibolyaaaaaaaaaaaaa!" 

A fellépés maga sikeresnek mondható, de sajna több zavaró tényző is volt legalábbis számomra, ezért nem is igazán tudtam most a hatása alá kerülni. Eleve egy óra csúszással kerültek sorra Ibolyáék, ha nem többel. Aztán most csak 5 szám volt a szokásos 8 helyett. Nem volt az Eddig baby, a Nem kell és az Édes méreg. A Hibával kezdtek, de valami extra gyors változattal, sztem túl gyors is volt valahogy. Hmm.. amúgy meg nem jó a Hibával kezdeni.. ez sztem hiba volt. Ezt a jó számot nem szabad rögtön az elején ellőni, ráadásul így ledarálva.. Aztán utána következett a Belső bolygó, Nézz vissza, Ibolyavirág, majd a végén a Magyarország, amit a közönség természetesen ezúttal is Ibolyával énekelt. Ismét hallhattuk harmadik kísérőként Majnik Lacit, aki a gitár mellett szájharmonikázott is időnként. Ami engem személy szerint nagyon zavart, az egy fotós pasas, aki pofátlan módon egyfolytában kiszúrt közülünk egy-egy embert, akinek nekiállt magyarázni, fényképezni, majd mutogatni a fényképeit, és már egyszerűen nem tudtuk lerázni. Na, ő igazán otthon maradhatott volna..

A helyszínen egyébként nagyon sokan voltak, elöl ültek, hátul és oldalt álltak, sok gyerkőc is volt, akik néha-néha felmentek a színpadra. Ibolyáék előadása alatt is felment egy kislány és ott táncikált mellettük. Ari volt. :)

.

.

De nem csak a színpad környéke volt tele, hanem a Pláza 2. és 3. emeletén is körbe álltak, könyököltek ki és onnan fentről nézték a műsort. Ja, majdnem elfelejtettem Anyácska is ott volt (ha jól láttam talán egyik fiával együtt), és Pisti is, na meg persze Gábor a menedzser. A fellépés után Ibolyát lépten nyomon nmegállították a folyosón és körbeállták ki egy autogrammot, ki egy puszit kérve.

.

A rendezvény keretében természetesen más fellépőket is hívtak. Mikor odaértünk épp a United playbeckelt, aztán jött egy olyan együttes akiket én nem ismertem, de egész jók voltak, majd a Fiesta, egy táncoslábú nőcikével :), akiknek végül egy egész tömeget sikerült a színpadra csábítaniuk és ezzel nagyon jó hangulatot teremtettek. Ibolyáék után pedig énekelt még Charlie majd a végén Fenyő Miklós fellépése zárta a rendezvényt. A konci után elmentünk kajálni a felső szintre, ahol csak itt, csak most 10 évvel ezelőtti áron ehettünk Big Mac menüt. Ezután hazafelé vettük utunkat Béla szuper új autójával. 

Ibolya egyébként a koncert végén azzal köszönt el, hogy lehet, hogy mostanában nem nagyon lesz konci, sőt az is lehet, hogy idén ez volt az utolsó, de azért én remélem, hogy nem így lesz, és hallhatjuk még párszor, na meg azt is, hogy lesz megint egy rendes búcsúkoncert, mint tavaly az aszódi. Koncert után még valahol egy pillanatra láttuk Ibolyát, Anyácskát és Gábort hármasban elmélyülten beszélgetni, csak remélni merem, hogy valami ilyesmiről is esett szó köztük.. 

Szerző: szilvert  2006.10.15. 16:10 12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr26383053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

obj 2006.10.15. 19:54:14

Szia Szilvert! Köszi ezt a várva-várt jó kis beszámolót a Duna Plázából, - itt és az OIRO-n is. Elég rossz hír, hogy az idén már nem lesz több koncert, talán összejön azért egy záró-koncert. Nekem ötletem is lenne halkan, pl. Jókai klub. Írod, hogy fellépett Charlie is, Ibolya után. Kíváncsi lennék, milyen sikere volt, mert azt nyilatkozta valahol, hogy "... már neki kényelmetlen, hogy a megasztárokat kifütyülik és őt követelik". Remélem, ez most nem így történt, mert Ibolya már nem egy megasztár, ő már Oláh Ibolya!

msmester 2006.10.16. 08:02:31

Köszönöm Szilvert és gratulálok!

Timi 2006.10.16. 11:54:34

jaj arany szívem, most látom felvettél ide oldalra, hát hogy milyen aranyos vagy:)

Luca 2006.10.16. 16:02:39

Szilvert, teljesen egyetértek a koncertélményeiddel...

csilla 2006.10.16. 19:49:40

Azt hiszem ezen a kocerten mindenki figyelmét elvonta valami,az enyémet is.Először is alig hallottam először Ibi hangját vagy csak hozzánk jutott el nehezen,aztán mindig sétát valaki valamerre,és ugye volt még valami más is ami egy kicsit kényelmetlen volt számora,de végül megoldódott,igaz Rossi???? És nem utolsó sorban nem szerettem azt a közeget. Azért bízom benne hogy valóban lesz valami búcsukoncert féle,mert ez nem volt igazán jó "bucsúzás"ettől a koncert sorozattól.

csilla 2006.10.16. 19:52:29

Kedves Obj!!!! A te kérdésedre nemtudok válaszolni mert én közvetlen Ibolya után eljöttem,és azt sem tudom ki volt a következő fellépő,de eléggé mocorogtak az emberek. Az azért jelent valamit hogy Ibolyát a legtöbb helyen a 2004 hangjaként konferálják fel.

obj 2006.10.16. 23:35:23

Köszi Csilla! Ez nekem is feltűnt már, - hogy mindenütt 2004 hangjaként, vagy a Megasztár legnagyobb felfedezettjeként említik őt. Úgy látszik, hogy ezt bátran kimondják, kellett ez a két év:) Sikerült megszereznem a Megasztár dvd-t. Többször végignézve az a véleményem, a döntők során Ibolya olyan produkciókat adott elő, olyan színvonalon, hogy mérhetetlen pazarlás (bűn!) ezt a tehetséget, ezt a dekoratívitást, ezt a különleges szinpadi jelenséget, ami ott látható volt - kihasználatlanul hagyni. Mert nagyon jó a két cd, minőségi, egyedi, de Ibolya többre hivatott!

Rossi 2006.10.17. 22:04:30

Teljesen egyetértek Csillával és Szilverttel :D A sok zavaró körülmény miatt hogy Pély Barnát idézzem :"nekem nem jött át"/asszem Pélyi mondta ha nem akkor bocsi/ a hangulat ..Bezzeg a kisfiú a lábamon jó egypárszor átjött:D:D na ,komolyra forditva a szót valahogy kivülálló maradtam , olyan semmilyen érzéseim voltak a koncert után .. Ettől függetlenül tök jó hogy elmentem mert legalább találkoztunk:D:D Csilla! Hogy mik történnek manapság??:D:D

Bea 2006.10.18. 20:44:52

sziasztok, nekem a legjobb élmény az volt hogy láthattalak titeket, Ibolyát és Csillának is oda adhattam a régen várt képét!!!!! komolyan Csilla egy hatalmas kő esett le a szívemről :) nekem a közeg annyira nem jött be amennyire csak elképzelhető. Ibolyáért még ez is elviselhető. Egyáltalán nem bántam meg hogy elmentem. A profizmusát láttam meg igazán. Azaz hogy akkor is fantasztikusan énekel amikor ilyen közeg veszi körül! nekem a fiesta totál nem jött be meg az összes előzenekara sem. talán az a termetes ember a bandájával aki az ACDC-t énekelte az jó volt. :) Az a fotós nagyon idegesített. Olyan csúnyán néztem rá aztán hogy már nem is szólt hozzám :) mondjuk lehet hogy erre nem kéne büszkének lenne :D :D na mindegy, charlie-t régen eléggé szerettem, főleg amikor a ligetben adott rendszeres ingyen koncerteket de itt is egyértelmű volt számomra hogy az emberek Ibolyáért jöttek el nem charliért. persze ez csak az én véleményem. egyébként nagyon kényelmetlen volt ott térdelni, már a bokám is teljesen megfájdul a végére. azért egy képen rajta vagyok jeeee :) igaz hogy csak a fél fejem de az is valami. az hogy Ibolya többre hivatott az tény. Én most már csak azért imádkozom hogy egészségben és jó sokáig boldogítson minket és a többi rajongóit. pusz

Luca 2006.10.27. 14:25:58

NA, hova lettetek?

Györgyi 2006.10.27. 15:20:08

Nem tűntünk el, csak a beszélgetés téma hiányában kissé akadozik. Átmeneti állapot!;)

cinticica93 2007.05.17. 11:33:36

ATTIKA nagyon cukika azon a képen imádom azt a pasit üzi neki irjon nekem horvathcintia2@freemail.hu vagy cintike93@citromail.hu én ismerem őt és ő is engem csak rég taliztunk!!!!
süti beállítások módosítása