2006. július 26. - Siófok

"Akkor tudok igazán nagy élményt nyújtani a közönségnek, ha befelé, magamnak énekelek..
Az emberek ezt megérzik, és szeretik.."

Íme Csilla beszámolója erről a napról, köszi!:

Meggyógyultam,ugy ahogy ,de tekintsünk egy kicsit vissza miként lettem "beteg".
Szerda du.a megszokott helyen találkoztunk a Corvin áruház elött,a meleg már-már elviselhetetlen volt ezért vettünk hideg üditöt Györgyivel mielött megérkezett Emese,aztán nemsokára begurult Joe is,és indulás Siófok.
Elötte azért beugrottunk Székesfehérvárra hogy a csapat utolsó tagját is felvegyünk ami persze most sem volt annyira egyszerü.
Szilvertet már hívta Györgyi hogy perceken belül ott vagyunk,mire kiderült hogy Budai-nak Budai az út de nem Székesfehérvár,így némi késéssel de már teljes létszámmal indultunk a Balatonra.
Az idö hamar elrepült,gyorsan odaértünk és még el sem tévedtünk.
Leparkoltunk,kávé cigi meg minden,és persze vettünk Emesének füröruhát mert ugye vízparton vagyunk akkor mártózzunk is egyet.

A strand kijáratánál (csak mi akartuk bejáratként kezelni)) utunkat állta egy biztonsági ör ,mert nem volt belépönk ami 19 óráig kötelezö csak utánna ingyenes. 18.45 volt,elsétáltunk a pénztárig az is zárva volt,így minden akadály nélkül irány átöltözni és végre lehet csobbani. A víz nagyon tuti volt,meleg és mivel derékig ért még Én sem féltem hogy megfulladok.
Közben befutott Adri és Rossi is.

 

Egy órányi pancsikálás után elindultunk átöltözni mert a koncert pontos kezdését nem ismertük(igaz a színpad pár lépésre volt csak a parttól)de még visszamentünk a kocsihoz bepakolni a cuccokat,vesztünkre, igaz Györgyi?

 

Az utolsó pillanatban értünk vissza a partra akkor szólaltak meg a szirénák jelezve a koncert kezdetét. Ibolya fekete pólóban jelent meg a színpadon örült annak hogy meglehetösen sokan jöttünk össze. Most kivételesen körbenéztem néhényszor koncert közben és valóban nagy volt a tömeg és ami leginkább tetszett hogy sok kezet láttam a magasban,buliztak az emberek jól érezték magukat és ez a legfontosabb.

  

Ibolya a lassú számokat gyönyörüen énekelte,ahogy Szilvert is írta "befelé énekelt" és ettöl volt olyan tökéletes hogy az embert kirázza a hideg pedig folyik róla víz. Ez az az érzés amitöl számomra Ő több mint bárki más.

 

A zenekar is egyre fantasztikusabb,"élnek" a színpadon és összhangban vannak Ibolyával és ahogy nézi Őket az ember szerintem akarva akaratlanul is bulizni támad kedve.

 

 Bence! Nagyon tuti volt a szerkód!!!!!

 

Ibolya egyre lazább,nagyon tetszett hogy ugrál,táncol a színpadom és a végtelenségig tudja fokozni a hangulatot még....még.....még.....azt kívánva soha ne legyen vége.
Nem voltak új számok,söt minden a szokásos sorrendben hangzott el,de hogy hasonló volt -e bármelyik koncerthez azt nem lehet elmondani róla.

 

Fergeteges volt,a Magyarországnál sokszor már nem hallottam Ibolya hangját mert a közönség túlkiabálta úgy énekelte Vele együtt,az Édes méreg pedig még számomra egy másik dimenzióban szólt......Talán a Joe által az arcomba zúditott ásványvíz hozott vissza a valóságba.

 

A koncert után folytatódott a zene különbözö sátrakban,mi pedig elvégeztük ami ilyenkor szokás,csak sokan voltak így leültünk a parton míg vártuk a többieket.
Két dolog volt zavaró,az egyik hogy a szúnyogok agyon akartak csípni,a másik pedig hogy kiváncsiak voltunk mi van a stég végén abban a nagy fényáradatban????  Györgyi, Szilvert és én elindultunk,ugyan látni nem láttunk semmit de hallottuk a többiek hangját Luca,Ms hogy a vízben vannak és hívtak hogy menjünk fürödjünk mi is egyet. Először csak óvatosan a lábunkat áztattuk egy darabig, majd egy kicsit messzebbre merészkedtünk. Látni persze nem láttunk semmit,aztán egy hatalmas víztömeg zúdult a nyakunkba innen meg már mindegy volt hogy meddig voltunk a vízben,mert csurom vizesek voltunk.Én szerncsére a nadrádomat legalább a parton hagytam,de Györgyi......legalább a telefont a parton hagyta. A panoráma csodálatos volt,az égen ragyogtak a csillagok,a part fényben úszott,csak néha talát fejbe egy kóbor labda ami aztán más fején landolt sikeresen.

Eltelt úgy fél óra, Szilvert közben elment megkeresni Joe-t és Emesét, mi pedig azon tanakodtunk hogy el kéne indulni csak kérdés mikor és merre????? Befelé valahogy egyszerübb volt mint kifelé. A víz most is kellemes volt, a sötétbe pedig rejtelmes is.
Egyszer megláttuk ismét Szilvertéket a parton, és mivel Joe-nak és Györgyinek is hajnalban dolgozni kell menni, és még valahogy haza is kell előtte érni, nem volt kérdéses hogy most már tényleg jobb ha megyünk. Elbúcsúztunk a többiektől és a kocsi felé vettük az irányt,kissé hüvös lett az idö a nagy meleg után,mire oda értünk már majdnem mindenki röhögött ki ezen ki azon.
A kocsinál aztán sikeresen átöltöztünk ki ebbe ki abba,és hazafelé vettük az irányt.

Hát innen eredt az én jó kis torokgyulladásom ,de azért megérte,igaz Györgyi???? Arra a következtetésre jutottam hogy Györgyi jobban szeret ruhában minsem fürdöruhában fürdeni,és hogy legközelebb a fürdörucit magamnál tarom.

A hazafelé út is gyorsan eltelt, Fehérváron nem tévedtünk el csak azt hittük,de számomra még mindig olyan az a város mint egy labirintus. A telefonom a kocsiba maradt de az már egy másik történet.

Jó kis buli volt és remélem jövöre ugyenokkor ugyanitt!!!!!!!!!!!

Szerző: szilvert  2006.07.27. 15:39 55 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr866383069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

obj 2006.07.27. 17:15:48

Szia Szilvert! Köszönet a"köz nevében", hogy ilyen hamar kitetted a siófóki képeket, melyek nagyon hangulatosak! Így kicsit részesülhetünk abból a hangulatból, a balatoni "feeling"-ből, melynek részesei lehettetek, ha már sajnos nem tudtunk jelen lenni. Ugye írsz beszámolót a nagy hőség ellenére is? Nagyon várjuk:) Ha kérhetem, térj ki rá: sokan voltak-e, (nem tudom, ott lehet-e telt házról beszélni); volt-e újdonság a margit-szigeti koncerthez képest, esetleg új dal vagy koreográfia; Ibolya mondott-e valamit a közeljövő történéseiről; láttatok-e ismert embereket, zenészeket a nézők között; Ibolya kért-e megint cigit a nézőktől, vagy hasonló epizód; a zenekar gondolom megint csúcson teljesített; vendégfellépő volt-e; vajon a Balatonon nyaraló rock-rajongók felfedezték-e Ibolyát és a zenekart, mint az igényes rockzene prezentálóit, vagy jelen sem voltak; a Magyarország c. dalnak volt most is a legnagyobb sikere? Bocs, hogy ilyen kiváncsi vagyok, de gondolom, másokat is érdekelnek ezek a dolgok:) Köszi előre is a válaszaid.

Luca 2006.07.27. 18:57:47

Tényleg hangulatosak a képek, Szilv:)

Györgyi 2006.07.27. 22:29:07

Mennyire találó ez az idézet! Honnan van?

szilvert 2006.07.28. 10:52:29

Sziasztok! Obj, részletes beszámolót most sajnos nem tudok írni, több okból sem. De a kérdéseidre szívesen válaszolok: Bár elől álltam, de onnan én úgy láttam, hogy elég sokan voltak, amerre elnéztem, emberek:). Ibolya nem gondolta, hogy ennyien összejövünk. Közel volt a parthoz a színpad, kb 10 m-re, így szerintem sok ott nyaraló is részt vett a koncerten, bár ezt így nem tudtam egyértelműen megállapítani. Nem voltak új számok, azok voltak amiket Ibolya a koncertjein szokott énekelni, első, második lemez és a Keresztes számok. Nem volt vendégfellépő, sztem az a Margitsziget különlegességeihez tartozott csak. Én spec nem láttam ismert embert, cigis jelenet sem volt. Ez most egy olyan koncert volt, amire szerintem teljesen illik az idézet, amit betettem a képek elejére. Ibolya befelé énekelt, nagy átéléssel, és ez kisugárzott. Emellett a zenekar is a maximumot teljesítette! Egyszóval fantasztikus formában voltak, mindent kiadtak magukból, amit temészetesen a közönség is díjazott. A Magyarországnak nagy sikere volt, mindenki magasba tartott kézzel összefogózkodva hangosan együtt énekelte Ibolyával. A konci végén hátul meg dedikálás következett, ahol szokás szerint szintén annyian voltak, hogy ki sem látszott Ibolya. Szóval nagy sikerük volt, ismét. :) És hát az a bizonyos Balaton feeling, igen, klassz volt! :) Köszi Luca. :) Hogy van a füled? Hidd el átérzem, én eleve hallójáratgyulladással mentem a koncira, gondolom az előző heti strandolások miatt..nagyon tud fájni.. Györgyi, az idézet egy nem olyan régi Ibolyás tv interjúból származik, most nem tom megmondani melyikből, és valszeg nem teljesen szó szerinti, de még az is lehet, mert nagyon megmaradt bennem ez a mondata, és ezután a konci után ez jutott eszembe.. Pusssz

Joe 2006.07.28. 11:16:40

Sziasztok! Szilvert, köszi a beszámolócskát :) és a képeket. Remélem a füled is jobban van már. Ha sikerül kinyerni a telefonból valamit akkor átküldöm. Pussssz

Luca 2006.07.28. 12:05:55

Tényleg ,Szilvert? Neked is fülbajod van? NA, szép...Egyébként nekem egyáltalán nem fáj, ez a szerencse, csak nem hallok vele. Ez a jobbik eset, és remélem, hamar meggyógyul mindkettőnk hallószerve:)

Luca 2006.07.28. 12:06:22

És teljesen igazad van. Ez egy "befele-koncert" volt...

MSE 2006.07.28. 12:57:01

Szia Szilvert! Jobbulást kívánok, de remélhetőleg már el is felejtetted, hogy fájt a füled! Nagyon jók a képek, még jó, hogy szóltál :-) puszi

Adri 2006.07.28. 14:00:23

Sziasztok!! Szilvert nagyon jók a képek!Nagyon jól éreztem már megint magam! :) jobbulást! Pussz nektek!

Györgyi 2006.07.28. 21:15:06

szilvert! Sajnálom, hogy így döntöttél, de be kell látnom, hogy teljesen igazad van! A változatosság kedvéért a mailed szinte minden sorával egyet értek.:)

obj 2006.07.28. 22:16:24

Sziasztok! Sajna, csak most jutottam nethez. Köszi a válaszokat Szilvert, ezek felértek egy beszámolóval is! :) A Magyarország sikere azért is jelentős, mert lassan már egy éve, aug. 18-án énekelte először Ibolya az Arc-fesztivál zárókoncertjén, emlékeztek, ugye? Az azóta eltelt egy évben szinte nem volt nap, hogy valamelyik rádió ne játszotta volna! Most, hogy szabin voltam, sokat hallgattam különböző rádiókat, s nagy meglepetésemre nap mint nap felcsendült e számomra megúnhatatlan dal. Mindig arra gondolok, Ibolya is érezheti, ez a legsikeresebb száma, ez a stílus áll legjobban különleges adottságaihoz. Mikor legyökerezve ámulsz, miközben hallgatod. Miért nincs több ehhez hasonló szám a repertoárjában? Miért nem próbálja meg legalább az Öröm és könnyet Bencéékkel egy kicsit megvadítani, hogy rockosabb legyen, s úgy előadni? Tuti siker lenne. Mindettől függetlenül örülök, hogy ilyen jól sikerült ez a koncert, a taljándörögdin már mi is ott leszünk. Néztem a Coca Cola-Beach programját, - hát, a legjobban csengő magyar nevek között fellépni - már maga a tény is elimerés Ibolya és a zenekar munkásságának! Egy érdekesség: a most háttérben futó "Belső bolygó" c. számot egy netes fórumon egy dj ajánlotta egy másik dj-nek feldolgozásra! :)

wpetya 2006.07.29. 01:20:00

Sziasztok! Szilvert, Lucus! Javulást kívánok nektek! Szereztem kocsit 5.ére!

Györgyi 2006.07.29. 07:35:45

Petya! Király vagy! Köszi!:)

Luca 2006.07.29. 09:49:21

Köszi, Petya!! Mármint a jobbulást:) Azt hiszem, meggyógyult a fülem, mert már HALLOK!!! Belső bolygóóóóóóóóóóóóóó

szilvert 2006.07.29. 09:59:11

Köszi Petya mindkettőt! Szuper!:) Luca, örülök neki, én még nem mondanám, hogy elmúlt, de már nekem se fáj annyira ;)

wpetya 2006.07.29. 11:57:18

Szívesen! Szilvert örülök, hogy nem fáj annyira! Múljon el! Lucus Attól még, hogy hallasz "valamit" nem biztos hogy jó a füled. (Hihi...)

Bea 2006.07.29. 13:00:13

Sziasztok, Már nagyon vártam hogy milyen volt a Siófok! Jók a képek! Köszi Obj a kérdéseidet! Így jó hamar kaptunk Szilverttől egy kis betekintést hogy mi is volt! Ott is aludtatok? Vagy csak egy napos volt? Nekem a Belső Bolygó pont így tetszik ahogy van! ;) Úgy látom egyedül vagyok akinek a Magyarország annyira nem jön be. Fogalmam sincs hogy miért. Persze mivel Ibolya énekli valahol azt is szeretem de a Hazám nekem sokkal jobban tetszik! Jobbulást mindenkinek a fülére! ;) Pusz

Györgyi 2006.07.29. 13:11:41

Bea! Joe dolgozott még aznap, ezért olyan délután 4 óra körül indultunk, de még így is maradt egy kis idő a fürdésre. Kicsit maradtunk még a koncert után, majd elindultunk hazafelé.

Joe 2006.07.29. 14:50:03

Csilla, Luca, .... ! Megtaláltam a neten :))) http://www.siofok.com/uj/galeria/4cocacola4.jpg Csilla, torkod remélem már jobban van. A többiek füleinek is jobbulást. Györgyi, és hol tervezitek az alvást? Csak nem Rossiék kertjében ;)))) ?

Györgyi 2006.07.29. 15:50:39

Joe, egyelőre még fogalmam sincs a részletekről, de van még idő megtalálni a megoldást. De azt megígérhetem, hogy nem a híd alatt, oké?:D

Györgyi 2006.07.29. 16:15:07

Rossi, obj, kicsilány, ha erre jártok: Boldog névnapot Nektek!

szilvert 2006.07.29. 16:44:32

Csatlakozom! Boldog névnapot nektek, meg Anyukámnak is! :)

wpetya 2006.07.29. 17:05:40

Boldog névnapot mindenkinek!

Rossi 2006.07.29. 17:26:03

Sziasztok! Köszi a jókivánságokat! Györgyi! nem tudom mit tervezel. de benne vagyok:D:D Klassz volt Ibolya Siófokon ,olyan igazi "befelé" koncert" volt. A képek meg nagyon jók .mondjuk ha nem lennék rajta talán még jobb lenne ..:D:D: Kár. hogy nem tudok menni 5-én :( Nektek nagyon jó szórakozást kívánok ! pussz

Mókus 2006.07.29. 19:48:16

es ebbol mar megint kimaradtam... na mind1... bizti jo volt... lesz meg jobb is... lehet h mar csak nelkulem.. sziasztok :(

Marcsi 2006.07.29. 21:42:18

Nini, én is itt vagyok. :) Hihi. Tök jó. Nagyon jók a képek, Szilvert! De az enyémek sem rosszak. :) pápá apukáim

obj 2006.07.29. 22:16:13

Sziasztok! Én is köszönöm a névnapi jókivánságokat! Bea: persze, hogy jó így is a "Belső bolygó"! De egy mixelt verzióban is jól hangzana. El tudnám képzelni még pl. a "Valaki mondja meg" mixét is Ibolya énekével. Tudjátok, a mega1-ben közösen adták elő Verával meg Gáspár Lacival, és ahogy Ibolya énekli az első sorokat, az valami különösen hatásos, utánozhatatlan. Szerintem egy jó feldolgozás csak a dal előnyére válik, megmutatja, más felfogásban is lehet újat, esetleg többet kihozni belőle - a hallgatók, a mi örömünkre. Ez utóbbira van egy jó példám, azt hiszem, nem kell nevesítenem...:)

Györgyi 2006.07.30. 01:10:49

Tényleg szilvert, Anyukádnak is boldog névnapot kivánok! Isten éltesse sokáig!

Györgyi 2006.07.30. 01:23:37

Rossi! Hogy mit tervezek? Egész konkrétan semmit. Én csupán felvetettem, hogy kössük össze a kellemeset a hasznossal és 2 napra menjünk le 17-én a Balcsira. A részletek addigra majd kialakulnak, időnk van még bőven!:) obj! Ezek szerint Ti is jöttök 5-én a koncertre. Tök jó, már úgyis régen találkoztunk!

Bea 2006.07.30. 13:46:13

Jó szórakozást 5-ére! Obj, az nekem is megmaradt ahogy énekli a "valaki mondja meg"et! És milyen jellegű mixel tudnád elképzelni? Nekem nevesíthetnéd! ;) Nem tudom melyik dalra gondolsz. Képzeljétek elkezdett nekem is fájni a fülem a nátha miatt... lehet hogy neten terjed? ;D

Györgyi 2006.07.30. 14:06:36

Új nap, új névnap!:) Joe, Luca, Boldog névnapot Nektek is!

Luca 2006.07.30. 22:09:56

Köszönjük, Györgyi!!!Tényleg, Joe, Isten éltessen!!

Luca 2006.07.30. 22:10:57

Na ugye, hogy van óriáskerék!!! :)

wpetya 2006.07.30. 23:21:25

Boldog névnapot Lucusnak, és Joenak!! Lucus te duplán "zsebelsz" :D :D

wpetya 2006.07.30. 23:46:41

Zedy Téged is isten éltessen!

szilvert 2006.07.31. 08:59:17

Sok boldogságot a névnaposoknak!

Egy édes méreg 2006.07.31. 09:21:20

Kedves Király Szilvia! Az elhangzó dalról itt egy vélemény. Természetesen a többiről is van! Olvassátok hát vagy töröld ki, ahogyan már megteszed azt rendszeresen! De most lelked rajta! 6. Belső bolygó (Oláh I.-Orbán T.) Hangszerelés: Oláh-Szűcs Gitárok, billentyűs hangszerek, dobprogramok: Szűcs Norbert Basszusgitár: Szűcs Mihály Húzd el a függönyt, ma nem nézünk ki, s ne lásson be más, úgyse vár semmi az ajtókon túl, csak felfordulás. Van szívem mélyén egy másik bolygó, légy Nálam vendég, ma átutazó... Van élet, az élet alatt is babám, hol nincs sem idő, sem tér, ha tágra zárod a két szemed, látod a földet, ahová jöttél...! Zárd ki a városnak minden zaját, hadd zúgjon a csend, ne hívjon ma senki, mert én hívom fel önmagam itt bent. Van szívem mélyén egy másik ház, ha átlépsz rajta, ott megtalálsz... Van élet, az élet alatt is babám, hol nincs sem idő, sem tér, ha tágra zárod a két szemed, látod a földet, ahová jöttél...! Sem idő, sem tér.... Van élet, az élet alatt is babám, hol nincs sem idő, sem tér, ha tágra zárod a két szemed, látod a földet, ahová jöttél...! Sem idő, sem tér... A dal zenei indítása szép és dinamikus. Már az első bejátszás végén elvárjuk hallani Ibolya hangját, ám az még egy ismétlés után jön csak el. Mint Kleopátra, úgy lép be. Hangárnyalata most különlegesen csodaszép. Ő mintázta kedvünkre. Halljuk, amint szinte hangjával is elhúzza a függönyt. Szeretnénk mi is belül lenni, de szándékunk szerint sem zavarnánk. Hadd keringjen az a veretesen szép belső bolygó, hadd legyen most tőlünk nyugalma a szíve legbelüljében lakozó belső háznak. Hagyjuk meg Őt érzéseiben, miket megmutat majd és kigazdagít számunkra. A dal, a zene és a szöveg gyönyörű. Annyi kézcsókunk Neked érte, ahánycsak részed van benne! Különlegesen szépek az ének nélküli zenei részek is. Mikor Ibolya nekünk hangi kincseit pazarolja, a zene előtte udvariasan meghajol. Az arányt végig jól megtartja. Szerte kibomolhat a hangja, mint szerelmes nő hangfonatai. Mint a tökéletesen kiénekelt hajlításokkal a „sem idő, sem tér....”, a „zúgjon a csend” és a „ha átlépsz rajta, ott megtalálsz…” is. Legszívesebben és vágyunk szerint, óvva hangja libbenéseit, csak együtt táncolnánk Vele. Kézcsók és gratuláció jár ezért a dalért Ibolyának, hiszen a második lemezen az egyik legszebb dal az Ő szerzeménye. Tudja jól, milyen hangjait szeretjük. Ez a dal azon szépséges hangok gyűjteménye és Ibolya nekünk való karácsonyi ajándéka. Tegyük hálából lemezét mi is legmegbecsültebb ajándékként a karácsonyfánk alá! Nem mondana még ennyi szó sem többet e szép dalról, így hallgassuk inkább meg - sokszor!"

Luca 2006.07.31. 10:42:23

Mókus, miért maradtál ki?

Mókus 2006.07.31. 13:17:13

Azert Luca, mert mar asszem vege van a tortenetnek...nem erzem ott a helyem... Ibolyat nagyon szeretem es mindig is fogom, es a csapatot is, de valamiert a veget erzem ennek a tortenetnek... sajnalnam ha igy vegzodne... majd irok meg, de normalisan vmiert nemtom megfogalmazni...de nagyon szeretnek veletek maradni!!!!!!!!!!!!!!!! Milla Pussz

szilvert 2006.07.31. 13:59:23

Mókus, ne butáskodj! Nem szeretem mikor ilyen szomorúan írsz..:( Szerintem azért érzed ezt, mert az utóbbi idöben kicsit eltávolodtál, már rég találkoztunk, rég voltál velünk koncin, és szerintem azért most jött ez ki, mert nagyon szerettél volna Siófokra is jönni, készültél rá, de mégsem jött össze.. Te mindig közénk fogsz tartozni, mint eddig is. Nem sokára jönnek pesti koncik is, akkor megint együtt lehetünk, fel a fejjel Mókuska!!

Luca 2006.07.31. 17:16:17

Igaza van Szilvertnek. Én is éreztem már ilyet, de egy idő múlva minden -majdnem- a régi lett...

wpetya 2006.07.31. 17:30:41

Ne bánkódj Mókus! Így ahogy Szilvert mondja,Jönnek a pesti koncik, és akkor adunk a buliknak is! O.K.?

wpetya 2006.07.31. 17:37:57

Mókus látod kapásból kétszer is bulizhatunk egy hónap alatt! Aug. 20. kőbánya, szept. 2. újpest!!! Csak győzzük energizerrel!

Györgyi 2006.07.31. 19:43:35

szilvert, Csilla, wpetya, Joe! Holnaptól egészen 9.-éig nem leszek netközelben, így az 5.-ei utat csak telefonon tudjuk megbeszélni. Majd kereslek Benneteket! Ma vmilyen oknál fogva nagyon megfájdult a jobb vállam, szinte emelni sem tudom a karomat. Remélem szombatra elmúlik, mert akkor bizony gondban leszek!;)

szilvert 2006.08.01. 09:56:24

Ok, Györgyi, szombatig remélem helyrejössz!! Jó pihenést otthon! :)

Mókus 2006.08.01. 15:20:31

Köszi, nagyon drágák vagytok! Milla Pusssz! :)

wpetya 2006.08.01. 17:17:28

Györgyi! Gyógyulj meg, mert neked is fenn van tartva egy hely a Wartbiban!

obj 2006.08.01. 23:50:59

Sziasztok! Györgyi! lehet, hogy ez a vállfájás is számítógépvírussal terjed, mert nekem már kb. három hete fáj, különösebb ok nélkül. Szerintem ezt a sok "testi-lelki nyavalyát", amiről itt olvashattunk, egyből feledtetné valamiféle új Ibolya-produkció!:) Egyébként sajna, úgy néz ki, mégsem tudunk menni Taljándörögdre, közbejött okok miatt. Bea: nem értek hozzá, de úgy képzelném el a mixet, mint a többi mix amilyen: vissza-visszatér vezető dallamként Ibolya éneke, más ritmusban és hangszerelésben a zene, más dalokból is lennének átmixelt részletek, a fővonal azonban Ibolyáé lenne. Ezt szgéppel, meg egy hangstúdióval jól meg lehetne csinálni. Más: Kern András azt nyilatkozta tavasszal, hogy augusztusban megkezdik az Ibolya történetét feldolgozó film forgatását. Nem hallott valaki erről újabb infót?

wpetya 2006.08.02. 21:58:14

Ha valaki le szeretne jönni Taliándörögdre, le tudom vinni! Van még három hely!

szilvert 2006.08.03. 09:22:53

Oláh Ibolya kipakolt Kernnek (http://www.szinesbulvarlap.hu/index.php?cpage=today) Kétszázötven millió forint hiányzik ahhoz, hogy Kern András végre elkezdhesse forgatni az Oláh Ibolya ihlette mozit, melyben az énekesnő alakítja majd a főszerepet. Könnyen lehet, hogy a pénzhiányon elbukik a produkció, pedig a színművésznek szívügye a történet. Nemcsak a forgatókönyvírásban vett részt, a filmet is ő rendezné. Ibolya menedzsmentje is sajnálja az esetet, hiszen a filmfőszerep óriási lendületet adhatna az énekesnő karrierjének. Kern András mielőbb szeretné elkezdeni az Oláh Ibolya élettörténetét feldolgozó film forgatását, melynek nemcsak forgatókönyvírója, hanem rendezője és színésze is lenne. Csakhogy a készítőknek egyelőre nem sikerült előteremteniük a produkció költségeit. - Körülbelül 250 millió forint kellene a film elkészítéséhez - mondta el megkeresésünkre Kern András. De vajon hogy lehet, hogy a népszerű színművész, aki számos filmet vitt sikerre, akinek a neve garancia a filmiparban, nem talál befektetőket? - Nem tudom a választ. Engem felkértek, hogy írjam és rendezzem meg ezt a történetet. Megírtam, de hogy megrendezhetem-e, az csakis a producereken múlik. Reméljük, jövő tavaszra sikerül megszerezni az összeget. Manapság egyébként így megy a filmkészítés - mondta Kern András, aki elárult néhány részletet a filmről. - Sugárzóan nagy tehetségnek tartom Ibolyát, az élettörténete inspirálta a forgatókönyvet, melyet Pataki Évával együtt jegyzünk. A produkció egy szegény énekesnőről, Ormos Katiról szól. Én magam is játszanék a filmben, egy lecsúszott bárzongoristát, aki egy kávéházban ismerkedik meg a főszereplővel - tette hozzá a színművész. Oláh Ibolya jelenleg Tiszadobon vakációzik, helyette az énekesnő ügyeit intéző Sztár Média tulajdonosa, Frankl Gábor nyilatkozott. - Szomorúak lennénk, ha a produkció a pénzhiány miatt nem valósulna meg. És túl azon, hogy megtisztelő lenne Kern Andrással együtt dolgozni, a mozifilm Ibolya karrierjének is fontos állomása lehetne - nyilatkozta idősebb Frankl Gábor , aki elmesélte, hogy a film készítői, Kern András kérésére, tavasszal hoztak össze egy találkozót pártfogoltjuk és a színművész között. Az eleinte udvarias beszélgetésből pedig baráti csevej lett. - Ibolya órákon át mesélte az életét Kern Andrásnak, aki nagy érdeklődéssell hallgatta. A beszélgetésből született meg a forgatókönyv, Ibolya már el is olvasta. Nagyon tetszett neki. Részt vett egy próbafelvételen, és a szakemberek úgy ítélték meg, hogy alkalmas a karakter megformálására. A tervek szerint nyáron kezdték volna forgatni a filmet, de egyelőre a szerződést fogalmazzák, aztán majd meglátjuk mi lesz - tette hozzá a menedzser. Brunner Mónika

Joe 2006.08.03. 14:39:49

Sziasztok! Csilla, jó kis beszámoló ez és örülök hogy már jobban vagy. TI mikor mentek a Völgybe? Senki nem akar már pénteken reggel indulni, velem? Most éppen úgy alakul, hogy egyedül megyek, tehát 4 hely kiadó. (Vissza vasárnap éjszaka jövök. Sátorozási helyet tudok 500,-Ft/fő/éj - Vidámpettingen) Fontos!!! A völgyben este kell a farmer, pulcsi mert este nagyon lehül az idő! Az esőkabátot se felejtsétek el.

Bea 2006.08.03. 22:55:24

Obj, nekem valószínüleg nem jönne be mert én a hasonló mixek közül egyiket se kedveltem meg. De azért kiváncsi lennék egy ilyenre... Szerintetek meg fog születni ez a film? Nekem van egy olyan érzésem hogy nem... :( Pedig milyen jó lenne!

Luca 2006.08.03. 23:06:38

Joe-Vidámpetting? Ezt biztosan Te írtad???

Adri 2006.08.04. 00:07:05

Balatonboglárra megyek! :)) Pussz nektek! Jobbulást annak aki beteg! ;)

csilla 2006.08.04. 20:36:20

Akkor holnap remélhetőleg visszatérünk oda ahol már jártunk és ki hitte volna hogy pont egy Ibolya koncerten lehetünk ott viszont???!!!! Az élet szép!!!!!!!
süti beállítások módosítása