2006. márc. 15. Békéscsaba – „most pedig következzen a Szék c. szám..”

Ezúttal Szilvia ajándékozott meg minket a tegnapi békéscsabai koncertről szóló beszámolójával. Köszönjük!

Pár napon belül remélhetőleg képek is lesznek...addig pedig mindenki indítsa be a képzelőerejét! Ami szerintem Szilvia sorait olvasva egyáltalán nem lesz egy nehéz feladat.  

Érkezett pár kép, köszi Brigi!

Íme Szilvia írása:

Sziasztok! 

Eddig mindig kiéhezve vártam a beszámolókat, ha nem lehettem ott a koncerteken. Tegnap sikerült részese lennem a csodának és most ezt meg is osztom Veletek.

Kora délután indultunk Békéscsabára, zökkenőmentesen, kellemesen, jól utaztunk. Korán kb. 3-ra oda is értünk. Rögtön  felfedeztük az Ifjúsági házat, kb. 400 férőhelyes volt a terem, amikor megérkeztünk még tele volt székekkel. Persze Ibolya érkezése után, kérésére a székeket kivitték a teremből, hogy ezzel is eldőljön, ez bizony egy rock koncert lesz. Sok időnk volt, így útra keltünk, hogy megismerjük Békéscsabát. Ami rögtön feltűnt: kihalt város, sehol senki, sehol egy Ibolya plakát, mintha mindenki aludna, vagy lehet csak rákészülnek az esti koncertre? Mindenesetre egy kis félelem volt bennünk, hogy  lesz így telt ház?  A koncert fél 8-ra volt meghirdetve és 6 órakor még alig voltak az Ifjúsági Háznál. Kb. fél 7 körül kezdtek szállingózni az emberek. Persze addigra a portás bácsitól megtudtuk, hogy eddig 120-150 jegy kelt el.

Elnézve az érkező embereket, nagyon meglepődtünk. Idősebb hölgyek-urak, akik talpig ki voltak öltözve.  7 óra előtt engedték be a közönséget, de mi még a büfénél egy keveset iszogattunk, Milka love csokival szemezgettünk, így csak később mentünk be a terembe. Beérkeztünk és óriási döbbenet fogadott bennünket: az emberek leültek azokra a székekre, melyeket nem lehetett kivinni, sőt!!!!! A kivitt fotelszerű székek is szép lassan visszakerültek a terembe.  A színpad előtt egy nagy tér, telis tele ürességgel, senki nem állt oda. Pedig ez egyértelmű volt, bizony mindenkinek ott lenne a helye! Barátnőimmel 3-an (plusz 3 kislány) a színpad elé álltunk, jelezve, hogy mi bizony nem fogunk leülni! Mögöttünk kb. 7-8 méterre voltak a széksorok, és csak hozták, hozták be a székeket…..

A koncert kis csúszással kezdődött a szokásos módon, sziréna, nagy zaj – zenészek elfoglalták helyüket, majd Ibolyakék világítás, amikor is megérkezett Ibolya. Arcán, mozgásán nem érződött a felhőtlen boldogság, gondolom a székek látványától lehetett ez. Fekete hosszú ujjú pólóban volt, egy bő, zsebes nadrágban. "Még él még", "Eddig baby", hívta Ibolya a közönséget, hogy jöjjenek előre. Udvarisan szinte kérte őket, de azok nem mozdultak. Majd felkonferálta a "Szék" c. számot. Persze ez csak vicc volt. Helyette következett a "Hiba", amire beindultak hátulról ifjak, kicsik-nagyok és végre az a nagy tér megtelt. „Gyertek emberek, gyertek előre!” – invitálta őket.

Na, innentől kezdve egy olyan hangulatot sikerült teremtenie, hogy ott elől mindenki táncolt, énekelt. Ibolya időnként kikelve magából teljesen betöltötte a színpadot és iszonyatos tempót énekelt, és ugrált! Hibázott szövegben, de hát kit érdekelt, nagyon aranyosan kimagyarázta magát. 3 kislány felült a színpadra, akiket Ibolya többször megsimogatott, majd meg is számolta őket:  „Menőmanő1, Menőmanó2, Menőmanó3!”

A 6 fős álló közönség száma folyamatosan gyarapodott 40-50 főre. Akik előre jöttek, nagyon élvezték a koncert minden pillanatát. A zenészek ismét nagyon jók voltak, együtt éltek Ibolyával a színpadon.  A Ringasd el magad számnál nem bírta ki Ibolya, hogy ne említse meg, hogy akkor ezt a számot most a Napi Ásznak küldi  – persze mi értettük….

Nagyon gyorsan eltelt ez a másfél óra, végig énekeltük, táncoltuk a dalokat. Nagy sikert aratott Ibolya a közönségnél, harsogott a taps, zúgott a vissza-vissza. Persze mi tudtuk, hogy lesz két ráadás szám, de sokan csak reménykedtek ebben. Először a Magyarországot énekelte, amikor az elől állók feltartott kézzel, Ibolyával együtt énekelték: „Van egy ország…..”

Az utolsó számként hangzott el az Édes méreg, melyet még végigtomboltunk. Nagyon jó hangulatú, olyan igazi Ibolyás koncertet láthattunk, hallhattunk. Hiányérzetem egyáltalán nem volt, persze a végén a lelkem dübörgött, még – még - még kérek a csodából!!!! De hát ne legyünk telhetetlenek, örülnünk kell minden kis falatnak, ami a lényéből, hangjából árad!

A koncert végén dedikált Ibolya, majd mindenki hazaindult. Én hajnali fél 2-re értem Vácra,  kettő óra körül lehetett, amikor nyugovóra tértem, de nem sikerült rögtön elaludnom. Az élmény oly hatalmas volt bennem, hogy még mindig a hatása alatt vagyok. Fejemben Ibolya számok, arcomból nézek ki és mosolygok a világ felé. Pedig munkám bőven lenne, főleg, hogy este Ausztriába utazom 3 napra, de úgy éreztem meg kell írnom ezt a beszámolót. Jó újra átélni és remélem sikerül kedves barátaimnak örömet szerezni. Persze a koncert alatt is sikerült, ugye?

Jó lenne Veszprém, nagyon jó lenne, remélem sikerül ott lennem!

Puszi Mindenkinek

Szilvia

.

Szerző: szilvert  2006.03.16. 13:27 24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr286383093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvert 2006.03.16. 19:08:00

Képzeljétek, ma délután tök hirtelen rosszul lettem és be is lázasodtam. :( Az biztos, hogy nem influenza, inkább valami gyomor probléma lehet. Most kicsit jobban vagyok, de sajna lázam még mindig van. Kérlek szorítsatok, hogy holnapra rendbejöjjek, és el tudjak menni Pestre... :(

Györgyi 2006.03.16. 20:38:44

Nos, nekem lenne egy kis mondanivalóm!:) Kedves Szilvi! Ha tudnád mennyire vártam már erre a beszámolóra, köszi, hogy megírtad! Kicsit fájt a szívem tegnap este, vágytam oda hozzátok Békéscsabára, de nagyon boldog voltam amikor Te is és Joe is egy -egy szám erejéig bepillantást engedtetek a koncertbe! Ezúton is köszönöm szépen! Remélem Veszprémbe találkozunk! Ja és érezd magad nagyon jól Ausztriában! Puszi!

Györgyi 2006.03.16. 20:40:27

szilvert! Én nagyon szorítok! NEM LEHETSZ BETEG!

Luca 2006.03.16. 21:30:29

Szilvert!! Meg fogsz gyógyulni!!

rossi 2006.03.17. 15:53:38

Szia Szilvia! De jó h megirtad ezt a beszámolót! Sajnos ezen sem lehettem ott ,de olvasva soraidat egy kicsit részese lettem a koncertnek..kössz Remélem Veszprémben találkozunk ! Szilvet! nem leszel beteg ,sőt ha jól sejtem már Pest felé robogsz .. Pussz

Kisrocker 2006.03.18. 10:51:35

Szia! Már nálunk is készül egy beszámoló, majd elküldjük azért...:) Jobbulást! Képzeld..tegnap én is belázasodtam...a gyomrom is vacakol... Naaaagggggyyyyoooon jó volt a koncert! Olyan aranyos Ibolya!:) Hehe...a deikálásnál is érdekes volt..:D Majd leírjuk...;) Még még még Ibolyát! Remélem hamarosan megint itt lesz valahol a környéken!:D Nem lehet betelni vele... A koncert végére alig volt hangom.... Puuussssssssszzzzz

Óvó bácsi 2006.03.18. 22:30:42

Baja után Ajka is elesett! Sajnos, ez lett Ibolyából! Megbízhatatlan, kiszámíthatatlan, de abban következetes, hogy saját hitelét egyre rontsa. Ibolya, Drágám, dolgozni kell! nem csak akkor, mikor Neked jólesik, hanem akkor is, mikor másnak szüksége van Rád. Mint például most Ajkán, ahol pofoncsaptad megint rajongóidat! Vigyázz, mert a pofont majd Te is visszakapod, mikor hiába állsz a deszkákon: nem lesz, ki kíváncsi lesz Rád! Már megont szólnom kellett, de szóltam!

Bea 2006.03.19. 00:46:23

Sziasztok! Megszeretném köszönni ezeket az élményteljes beszámolókat a koncertekről! Igazán meghozták a kedvemet csak kár hogy még júniusig várnom kell hogy Pesten is koncertezzen Ibi! Üdv Mindenkinek

szilvert 2006.03.19. 13:57:52

Szijjjjasztooook! Bea: Mindenképpen megéri a váraskozást! Türelem tudod mit terem! :)Egyébként a beszámolóírás annak is örömet okoz, aki írja, majd próbáld csak ki Te is! ;) Kisrocker: Biztos voltam benne, hogy jól fogod magad érezni, nagyon kivi vagyok a Ti beszámolótokra is! :) Ja és remélem neked se lett komolyabb bajod! Én már jól vok teljesen! :) Óvó bácsi: Ezt inkább Ibolya blogjába kellett volna beírnod, hisz nagy részét neki címezted.

szilvert 2006.03.19. 14:13:51

Na, szóval végülis voltam Pesten, jól sejtetted Rossi! :) Pénteken Hass Alkoss volt, viszont a szombati program "kicsit" eltért a tervezettöl. Úgy volt, hogy szombaton megyünk megára, de az utolsó pillanatban kiderült, hogy mégse lesz jegyünk. Viszont délelött Györgyivel végülis így is megáztunk, csak kicsit más értelemben sajnos...Így a tervezett délelötti programunk is szó szerint elúszott.. De a károk ellenére azért rendkívül jól elszórakoztunk, mikor próbáltuk a kialakult helyzetet valamelyest normalizálni. :) Már rég nevettem ennyit egy nap, arról nem is beszélve, hogy szerintem bekerültünk a rekordok könyvébe "Úúúristen"/nap kategóriában! :)) "Ma úgyis épp fel akartam mosni az elöszobát.." :))))) .

Györgyi 2006.03.19. 21:03:43

"Úúúristen tűz van!" - Mi? Aztán az előszoba fala hirtelen szökőkúttá változott!:)

Bea 2006.03.19. 23:21:21

Sziasztok! Köszi Szilvert :) Csak remélni tudom hogy a Margitszigeti is olyan jó lesz mint amiket leírtok! Hiába vagyok Pesti még én is egy kicsit tartok a közönségtől! Jobban örülnék ha valami "kisebb pubos" helyen is fellépne! Üdv

Luca 2006.03.20. 20:04:40

Óvó Bácsi!! Az nem zavar, ha mondjuk Ibolyának SEMMI köze nincs ahhoz, hogy elmaradt a koncert??????? Vagdalkozik, nagyokos, mindentudó, de valójában semmit...Gratulálok...

Kisrocker 2006.03.21. 16:37:00

Szia! Itthon vagyok egész héten, kiírt az orvos... köhögök, fáj a torkom... ilyesmi...a gyomromal nincs gond!:) Pussz

Joe 2006.03.21. 18:08:07

Nahát, vannak képek...és mért pont ezek :) ?

Györgyi 2006.03.21. 20:00:19

Nem tudom hallottátok -e már, de a Danubius a Magyarországon és az Édes mérgen kívül már a Nézz vissza rám -ot is játsza a 2. lemezről! :)

szilvert 2006.03.21. 21:00:47

Sziasztok! Bea: Multkor azt mondta Ibolya, hogy a Margitszigeten vendég fellépői is lesznek, szerintem nem lesz semmi gond a közönséggel sem, biztos nagyon jó lesz. :) Kisrocker: Jujjj... Akkor jobbulást! Gyógyulj meg hamar! Joe: Mert amiket kaptam, abból ezek tetszettek a legjobban! Bármilyen meglepő is :) Györgyi: Ez aztán a jó hír, köszi! :) Lefoglaltam mostmár a végső jegyszámot Veszprémbe, a pénztáros bácsika már a hangomat is felismeri annyit telefonáltam már neki. De jól elbeszélgettünk. :) Na, aki jön, holnap talizunk Veszprémben! Ja, és hallgassátok reggel 9-től a musicRADIO.hu-n az Oláh Ibolya Maratont! Pussz

aramis 2006.03.21. 21:49:21

Holnap irány Veszprém!!!!!!!!!!!!!

Bea 2006.03.22. 22:03:28

Sziasztok! Köszi szilvert! :) alig várom! Úgy örülnék ha korábban is fellépne itt Pesten! Tudtok valamit arról a szavazásról hogy ki lépjen fel az Oldman's pubban? Köszi! Ugye nem baj hogy itt irogatok? Szoljatok nyugodtan nincs harag! Üdv

aramis 2006.03.23. 20:22:50

Akik tudják honnan jöttek , és mit akarnak. Ibolya a holnapi, 24-i AKTÍVBAN!!!!!!!!!!!!

szilvert 2006.03.23. 21:11:03

Bea: Mindig örülök, ha írsz ide! :) Sajna én is csak annyit tudok az Oldman's-ről mint Te... aramis: Igen, én is hallottam, köszi! Ráadásul olyan nevekkel együtt, mint Törőcsik Mari. :)

Bea 2006.03.24. 23:32:16

Köszi :) Na akkor majd figyelem a híreket hátha... Egyébként a Ringasd el magad melyik koncertről van?

szilvert 2006.03.25. 10:54:58

Ez a felvétel még a tavalyi aszódi búcsúkoncertről van - vágott változat, mivel a régi zenekart eközben mutatta be, úgyhogy azt kivágtam, mert már nem lenne aktuális.
süti beállítások módosítása