Arra születtem..

Szerző: szilvert  2006.02.21. 13:56 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr586383161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi tv2-es blogból áthozva (67) 2006.04.06. 18:04:19

Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-11 10:31:44 Szilvert:Ha estleg nem jön össze a 4.-e akkor majd lekocsikázok az ismerősőmhőz és odaadom a karkötöt!Eddig ugy néz ki h rendben vannak a dolgok! De ne igyunk előre a medve bőrére,mert még nem 100%! Szoritok én is neked!Az öcsém is érettségizik! Vagy te nem?Na mindegy,azért szoritok! )))) Györgyi:Köszke a mail-t,ment rá a válasz! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-10 17:51:58 Sziasztok! Adri: Oké, remélem sikerül! Györgyi: Hát a Jóban Rosszban-os válogatásról még nem hallottam... Foggalmam sincs mit énekelhet rajta Ibi! A Vallomások-at elég sokszor reklámozzák, asszem szép lassú számok vannak rajta, de hogy konkrétan mik? Hát passz! Köszi a szorítást, éreztem! És asszem meg is lett az eredménye! )) Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-10 06:07:18 Szilvert!Oksa megprobálok mindent megtenni a cél érdekében!Mennem kell,mert most reggel 6 van és melozni kell mennem! Direkt miattatok keltem fel ám korán,mert hiányzik a banda! Györgyxi várom mail-ed!Remélem h amit irtam benne az nem gond! Puszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-10 01:38:31 Szerintem wpetya a Jóban rosszban válogatás cd-re gondol, mert azon is énekel Ibolya, de fogalmam sincs, hogy mit. És mi az a Vallomások? Újabban miden megjelenő cd-re rátesznek Ibolyától egy számot? szilvert! Ügyes legyél ma nagyon! Szorítok! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-08 21:46:18 Sziasztok! Csilla: Sajna nem megyek 21.-én, csak jún. 4.-én megyek következőre a mega2 koncira! Adri: Örülnék, ha tudnál jönni! Meg hát a karkötőmet se haggyuk szomorkodni tovább! wpetya: Gondolom a Vallomások c. CD-t akartad írni! Én is láttam már, h reklámozzák, csak azt nem tom, mit énekel rajta? Nem tudja valaki? Írta: wpetya Dátum: 2005-05-08 19:52:17 Most reklámozták, hogy a válogatás c. cd válogatáson Ibolya is énekel! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-08 17:09:07 Sziasztok! Megjöttem! Júni 4-re megprobálok szabadnapot kérni!Remélem sikerül és akkor tudok menni és oda tudnám adni a karkötöt is!Itt szomorkodik! Györgyi:A beszámolód nagyon tetszett!Nekünk is ugyanez volt a sztiu mikor Wpetyával kerestük Vida-dombot! DDD Puszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-08 11:22:31 Sziasztok! szilvert: Oké, akkor maradjunk a csütörtük estében. És még egyszer bocsi! csilla: Hát, örülök, hogy tetszett! A cd-t pedig be fogom rajtad hajtani!!! Szeretnék menni a 21-ei koncertre is, csak előbb a beosztásomon kell még kicsit alakítani. Remélem sikerül! ibofan: Jól látod a dolgokat! Bármerről el lehet jutni bárhová, csak idő kérdése az egész. Ezzel most sajnos nem nagyon bővelkedtünk. Írta: ibofan Dátum: 2005-05-08 01:42:04 Györgyi, nekem is tetszett a beszámolód...de mit kerestetek Törökbálinton??? Jahhh, persze, hát Debrecenen keresztül is... el lehet jutni Pestről Szombathelyre, tehát akkor jogos... ;-DDD Írta: csilla Dátum: 2005-05-07 23:46:51 Görgyi!!!!! Nagyon állat a beszámolód,még most is csuklok a röhögéstől!!!!!!!!!! Nagyon tetszik!!!!!!!!! Akkor hivhattam wpetyát!!!!!!!!!!! A köv.koncira vizsem a cd-t,de azért csörögj elötte!!!!!!!!!! Szilvert Neked pedig kitartást!!!!!!!! 21.-én nem jösz koncira?????????? Írta: szilvert Dátum: 2005-05-07 20:52:54 Györgyi, köszi a beszámolót! Hát ugye, a hagyomány az hagyomány! DD Jó lehetett az a tévelygés és örülök, h végül jól sült el és jól éreztétek magatokat! Senki nem beszélt magyarul? De hát Te tudsz angolul, én tudom!!!!! Hát igen, most aztán nagyon utállak, ez aztán a megbocsájthatatlan bűn!!! D Na, de viccet félretéve, akkor maradjunk a csüt. estébe, nekem tök mindegy, jó lesz a csüt.! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-07 20:46:49 szilvert!Tudom, utálni fogsz emiatt, de a nagy kapkodásban otthon hagytam a cd-re kiírt képeket. Ne haragudj! Így csak otthonról tudom elküldeni őket. Sajnálom és bocsi! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-07 20:46:30 folyt.Szerencsésen megérkeztünk. Ezután jött a következő feladat, átverekedni magunkat a tömegen, hogy valamelyest a színpad közelébe kerüljünk. Több-kevesbb sikerrel, de ez is összejött. Innentől kezdve azonban már senki és semmi nem vethetett gátat a bulizásunknak. Következett az Ördögöd van, a Nem kell, utána pedig ráadásként a Hé, mondd mi lesz velem c. szám. Persze most is nagy sikere volt Ibolyának, mosolygós volt, bohóckodott. A kockás ingről úgy látszik végképp letett, fekete garbó és fekete nadrág volt rajta. A fellépés után autogrammokat osztogatott, de sokkal több volt a rajongó, mint az idő és egyszer csak közölte a menedzser, hogy Ibolyának sajnos mennie kell. Nagyon sok volt még az autogrammra váró gyerek, ezért, hogy igazságos legyen az utolsó autogramm kártyát behunyt szemmel adta oda Ibolya az egyiküknek. Ezután rajongók hada kísérte Őket a kocsiig, majd lázas integetések közepette elindultak. Egy kicsit még ott maradtunk beszélgetni a többiekkel (Ibofan, Csilla, Mókus, Mókus anyukája Earthmann és én), majd elindultunk lassan hazafelé. Bezzeg a hazaúttal nem volt gond! Pillanatok alatt hazaértünk. Útközben Petya megjegyezte, hogy tuti befutók lennénk a "Hogyan jussunk el nagyobb kerülővel Budaőrsre" c. versenyen. Igazat adtam neki!Hát ennyi volt. Rövid, de így is nagyon jó! Bár az elejéről lemaradtam, de még így sem bántam meg, hogy 1 nappal korábban visszajöttem Pestre emiatt. Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-07 20:45:42 Szia szilvert!Épp most jöttem haza a budaőrsi fellépésről. Egy kicsit mesélek róla, ha nem bánod!Azt azonban előrebocsátom, hogy több lesz benne a személyes élmény, mint az ibolyás, abból sajnos nem túl sok jutott!Bár nem voltál ott, de hű maradtam hagyományainkhoz, ugyanis az út bőven gazdalkodott kalandokban ezalkalommal is. Most azonban ezekben wpetya volt a társam. A népligetnél találkoztunk és onnan indultunk kocsival, bízva abban, hogy 1 óra elég lesz arra, hogy odaérjünk Budaőrsre. Most már látom, hogy túl optimisták voltunk! Ugyanis nem nagyon találtuk az oda vezető utat. Mikor már láttuk, hogy végképp elvesztettük a fonalat, térképes nyomkövetéssel, majd pedig emberek meginterjúvolásával próbálkoztunk. Itt is voltak gondok, mert bár Magyarországon voltunk, pechünkre senki nem beszélt magyarul. Mondjuk nem volt túl nagy a választék, mert valahol a pusztában voltunk. Ekkor már 17:50 volt. Az egyetlen reményünk az volt, hogy a koncert kezdete ezúttal is csúszni fog. Tévedtünk!Törökbálinton aztán végre találtunk egy kissé ittas, de MAGYARUL BESZÉLŐ egyént, aki elnavigált Budaőrsre. Ekkor jött ugye a parkolóhely keresés. Kicsit távol ugyan a színpadtól, de végül találtunk egyet. Ezután gyorsléptekkel elindultunk a színpad irányába. Ahogy közeledtünk már némi hangfoszlányokat hallottunk a zenéből, majd hirtelen felismertük Ibolya énekét. Nem tudom rohantrál -e már lélekszakadva a Lélek katonái c. számra, mert mi ezt tettük, de ezúttal Ibolya hangja helyett leginkább arra figyeltem, hogy némi levegőhöz is jussak is közben. Írta: szilvert Dátum: 2005-05-07 13:28:52 Hellósztok! Györgyi: Nekem jó lenne akár a ma este is valamikor! Fenn leszek ma, ha Te is tudsz, gyere, bár tudom, h koncira mész, de az csak fél órás lesz és asszem Ibi siet is utána valahova valami elismerést (ld. OIRO) átvenni...szal konci után esetleg? Vagy vasárnap estefelé valamikor is jó! Hétfőn csak azért nem akartam, mert kedden z.h.! De ha szombat, vasárnap neked nem jó, akkor marad a jövő hét! Mi legyen? Joe: Dejó! Remélem a többiek is tudnak jönni! Képzeld nálunk Fehérvárom van egy Joe Borozója nevű hely! )) Nemrég fedeztem fel! Szal, nemcsak nápolyit neveztek rólad el! Írta: Joe Dátum: 2005-05-07 12:30:57 Rám számíthattok a M*2 + Ibi koncerten! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-07 02:42:38 szilvert! Köszi a képeslapot, ezúttal célhoz ért! Én szombat délutántól ismét Pesten leszek, esetleg megpróbálhatjuk vmikor ott, vagy pedig jövő csütörtök este itthonról. Ahogy Neked jobb! Tudom, most éppen elfoglalt időszakodat éled! Előhívattam a vidadombi képeket is. Egész jók, csak hát tudod, a távolság... Na, puszi! Írta: Zoltan Dátum: 2005-05-06 19:53:14 Megkonzultáljuk a Többiekkel... "elkénemenniiiiiiiii"...!! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-06 19:52:28 Egy kicsit nyomoztam a Fehérvári megakoncival kapcsolatban: Kezdési időpont: 2005. június 4. 20:30 Helyszín: Köfém Sportcsarnok Szfvár, Veserci út 1., Tel.: 06 22 503-284 Fellépők: Mind a 12 Mega2-es fel van sorolva (de mondjuk sztem ettől még nem biztos, h ott is lesz mindegyik) Sztárvendégek: Oláh Ibolya, Tóth Vera Jegyek: ülő/álló egységesen 2500Ft Jegyvétel: - Helyszín - Párizs Parfümház (Kégl Gy. u. 2., Tel.: 06 22 337-839) - Segafredó Kávézó (Alba Plaza, Tel.: 06 22 397-444) - Fejér Megyei Hírlap, Ügyfélszolgálati Iroda (Fő u. 17., Tel.: 06 22 316-590) Írta: szilvert Dátum: 2005-05-06 19:48:42 Sziasztok! Adri: Megkaptam! Nem jössz a Mega2 koncira Fehérvárra? Addig ráér ám! Györgyi: Neked mikor lenne jó az MSN? Írj 1-2 lehetséges időpontot, amikor Te fel tudnál menni, aztán majd kiválasztjuk melyik legyen! (hétfő biztos nem jó nekem!) Már várom a képeket nagyon, főleg azt a bizonyos KÖZÖS KÉPET! Emlékeztek, milyen jól szórakoztunk rajta?! DD Nagyon állat kép! )) Zoltán: Hát mit szólnék? Ez szupeeeeeer!!! )) Végülis nem egészen az utcánk végén lesz, mert ott az Arév Sportcsarnok van, a tavalyi Mega1 konci ott volt, ez viszont a Köfém Sportcsarnokban lesz. Mondjuk az sincs olyan messze! Remélem sokan el tudtok jönni!!! Joe: Télleg a multkor pont erről beszéltünk, mondtam, h jó lenne, ha itt lenne, és tessék...! Mondjuk arról is beszéltünk, h Las Vegasban is lesz! )) Ugye jöttök a Mega2 koncira? Írta: Joe Dátum: 2005-05-06 16:00:46 Szilvert, milyen messze is vagy? ) Nem erről álmodtál, hogy nálatok? Megvannakaképekpapíron, de lehet Te előbb látod - hála Györgyinek. 6MAY, 15:58 Írta: Zoltan Dátum: 2005-05-06 12:48:21 Idézve az OIRO-ról, szilvert hozzászólásából! "szilvert Válasz/Re:Koncertek, duett Palcsó Tomival - 2005-05-06 12:00 -------------------------------------- ---------------------------------------- -- MS, Székesfehérvár? Komolyan? Olyan messze? DEJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! Hát ha Debrecenbe 1 számért elutaztam, akkor az utca végéig csak elsétálok, akármilyen nagy vizsgaidőszak van!!! Köszi a jó hírt! " Na mit szólsz, szilvert...?? Állat jó kis dolog, mi? Ott, Nálatok...tán még 2 utca is talán...!?? Nem tom, de el kéne mennünk többünknek...remélem...össze kell hogy jöjjön...nehogymánne... máj. 06. 12. 50 Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-06 10:33:54 Szilvert! Oks!Én meg már válaszoltam is rá! Györgyi neked is ment a mail! Pusszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-06 02:14:28 szilvert! Felraktam a képeket a gépre, már csak időpontot kell egyeztetnünk amikor mindketten MSN közelben leszünk. A sztárduettes kazit is átvettem, szerintem már nem olyan torz a hangja, mint a múltkor volt! Sőt a cd-d is készül már! De mikor fogom mind ezt átadni Neked?! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-05 22:37:55 Adri: Én is várom! Írtam mailt! csillag: Örülök neked, gyere máskor is! Hát mostanában nem valószínű, h talizunk, de előbb-utóbb bizti! Ja és ne dolgozz annyit, azért pihenj is néha!!!!! A CD-t meg csak nyúzzad, azért adtam! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-05 18:57:05 Sziasztok! Mindenkinek köszönöm szépen, nagyon aranyosak vagytok! Béla! Sajnos most vettem észre, hogy megtelt a postafiókom, ezért ment vissza az email. Még egyszer köszönöm Nektek! Puszi! Írta: csillag Dátum: 2005-05-05 17:35:04 Szia Szilvert! De jó itt! Látod most vettem észre, hogy mid van? Most vagyok itt először, sajnos nem volt rá sem időm, sem erőm, De majd ezután!! Mégegyszer nagyon köszi A CD-ket, amiket Újpesten kaptam Tőled! Azóta azt nyűvöm... sok puszi, és remélem hamarosan találkozunk. Írta: szilvert Dátum: 2005-05-05 17:19:51 Kedves Béla! Megkaptam, olvastam és nagyon hálás vagyok érte, köszi! Ma akartam válaszolni Neked pontosan az említett okok miatt: z.h.-k, vizsgák. És még azt akartam írni, hogy én sem felejtettem el, amit ígértem és ma 18óra körül felmegyek MSN-re és ha Te is fel tudsz jönni, akkor átküldöm! Oké? Írta: Bela Dátum: 2005-05-05 16:45:21 Kedves Györgyi! Kivételt teszek, és itt kívánok minden jót névnapod alkalmából, mivel visszajött az E-mail, amit küldtem. Kedves Szilvert! A neked írt E-mail nem jött vissza, csak választ nem kaptam. Remélem, ez csak a vizsgák végett van, de a levelet olvastad. Béla Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-05 08:52:10 Szia Györgyi! BOLDOG NÉVNAPOTVSZERETNÉK KIVÁNNI NEKED! Szilvert remélem jól vagy!A karkötöd várja veled a talit! )) puszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-05 00:17:12 Itt is Boldog Névnapot Drága Unokatesókám! Írta: Zoltan Dátum: 2005-05-04 11:52:17 Györgyi, Boldog Névnapot kívánok! Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-04 01:35:29 szilvert! Hááát még nem nagyon volt alkalmam kialudnom magam, de van egy mondás, mely szerint "Ki sokat alszik keveset él!", úgy döntöttem hiszek neki! Bár a sok alvástól én nagyon messze állok! A Megát is még csak félig sikerült megnéznem, valahogy én sem rágom tövig a körmöm az izgalomtól a végeredményt illetően. De különben tetszik és természetesen végig fogom nézni! Látod, voltak emberek akik még nálam is kíváncsiabbak voltak arra szombat este, hogy ki lett 2005 hangja! Legalább nem én lettem a bűnös abban, hogy korábban tudtad meg az eredményt, mint szeretted volna!)))) Na, kitartást Neked! Puszi! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-03 20:39:29 Oks szilvert! Majd e-mailbe megirom h gondoltam h adom oda a karkötöt! Puszka!! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-03 20:08:00 Msmester, köszönöm. Írta: szilvert Dátum: 2005-05-03 20:07:19 Sziasztok! Györgyi: Aranyos vagy, h gondoltál rám! Sajna sztem nem lettek valami jók a z.h.-k, főleg a mai, de még nincs eredmény, majd jövő héten derül ki. A csütörtöki meg még hátra van, de az talán annyira nem lesz vészes, legalábbis remélem! Te már kialudtad magad szombat óta? És a Megát megnézted már? Én már vasárnap megnéztem, mert nagyon kivi voltam! Bár a végeredmény nem volt újdonság, mert ugye Valakik nagyon tudni akarták rögtön már a Dombon, és így én is megtudtam..! Adri: Kár, h nincs MSN-ed már, de talán majd előbb-utóbb csak lesz megint! Ha internet van, akkor legalább a honlapokra, blogokba, csetre fel tudsz menni, és néha tudunk pár szót váltani. Bár mostanában én se érek nagyon rá... Nahát, már kész is a karkötőt? Ügyi vagy, köszi! Oké, majd megírom a számom emilben, valszeg holnap, meg írd meg majd Te is! De egyébként ráér ám, sztem úgyis csak majd koncerten tudod odaadni nekem! De azért a telszámcsere mindenképp jó ötlet! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-03 10:16:40 Szia szilvert! Nincs már msn-em!Eladta nevelőapám a gépet!Internet az van,de a másik gépre nem akarja felrakni az msn-nt! ((( A karkötöd elkészült!Azt hogy mikor kapod meg szerintem megoldjuk! A telcsiszámod küldd el e-mailben!Azt megbeszéljük!Oks!! ))) Pusszka! Írta: msmester Dátum: 2005-05-03 04:50:58 Kedves Szilvert! Nem tudom megállni, hogy ne említsem meg: a blogok közül a tiédet tartom a legszínvonalasabbnak. A többi blog is aranyos, kedves, de a tiéd... Gratulálok! Írta: msmester Dátum: 2005-05-03 04:48:28 Több előadóművész - énekesek, zenészek, táncosok, bohócok - közreműködésével jótékonysági koncertet szerveztek a mátrakeresztesi természeti katasztrófa károsultjainak megsegítésére. Helyszín: Pásztó, Dózsa Iskola udvara (Nagymező út). Időpont: 2005. május 4., 17:30. Minden előadó 15 perces műsorral lép fel. Ibolya előadása kb. 18:30-kor kezdődik. Támogatói jegyek a helyszínen válthatók. A jegyek ára a károsultak megsegítését szolgálja, mindenki a lehetősége és áldozatvállaló készsége szerint válthat jegyet. Az ár azonban minimum 500 Ft. Írta: Györgyi Dátum: 2005-05-02 23:15:15 Szia szilvert! Remélem jól telt a mai napod! Gondoltam ám Rád és fogok holnap is és csütörtökön is! Csak ügyesen! Puszi! Írta: szilvert Dátum: 2005-05-02 14:36:38 Sziasztok! Hát az túlzás, h kipihentem magam! Mi vasárnap negyed 4-kor kerültünk ágyba és 7-kor meg már keltünk is! Szal még mindig elég friss vagyok! Adri, nagyon állat karkötőket csinálsz, örülök, h nekem is lesz egy! Hát azt mondjuk nem tom, mikor látjuk egymást újból, én egy darabig most nem megyek koncira... Írta: Zoltan Dátum: 2005-05-02 09:40:30 Szia szilvert, jó volt a konci, a tali, de elég késő volt már, és tudom, 6-an még maradtatok, de menni kellett, a Családom türelme is azért véges! Írta: csilla Dátum: 2005-05-01 13:24:54 Szia Szilvert!!!!!!! Remélhetőleg már kipihented Magad,nekem nem igazán jött össze most sem bírtam aludni!!!!!!! Bízom benne hogy kellőképpen láttál Tőlem és mindenki más is.Örülök hogy eggyütt volt a csapat egy két ember azért hiányzott,azt még sajnálom hogy a konci után nem tudtunk beszélni úgy mint Újpesten,mert az nagyon jó volt.Jó tanulást és egy kalappal a vizsgákhoz,és remélem hamarosan találkozunk!!!!!!! Írta: Adri22 Dátum: 2005-05-01 10:08:56 Szilvert!Nagyon örülök h megismertelek végre!Csak összejött! )) Köszke a rágót,és a karkötöd meg lesz! DD Jó volt a koncert nagyon! Puszka! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-29 22:17:19 holnap tali csajok!Király lesz!!! DDDDD Várom már h megismerjelek szilvert! Puszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-29 22:10:38 Györgyi: hát kutya ügyben nem vagyok a topon, úgyhogy bizti neked van igazad! D Oké akkor azzal megyek, mint múltkor, azaz 13:45 körül talizzunk ugyanott! Csilla: Fogalmam sincs, h mikor érünk oda, asse tom még, h Joe mikor vesz fel minket kocsival, szal majd holnap kiderül, esetleg a du. folyamán telon egyeztethetünk még! Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-29 21:29:49 Szia szilvert! Nem, én tuti, hogy Fülest láttam! Májló már sokkal nagyobb lenne és különben is Füles van fennt Ibolyáékkal Pesten! Szerintem a korábbi vonattal gyere! Én majd ugyanott várlak, mint a múltkor! De hánykor is kell így ott lennem? kicsilány: Igen, pont nekem is a múltkori beszélgetésünk jutott eszembe! Úgy látszik az égiek meghallgattak! Írta: csilla Dátum: 2005-04-29 20:46:05 Szilvert!!!! Végülis mikor találkoztok a többiekkel,csak arra vagyok fáncsi hogy mikor értek oda???????? Holnap találkozunk és már nagyon várom,puszi mindenkinek!!!!!!!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-29 20:08:42 Joe, okéééé, és köszönjük a fuvart!!!!!!!!! )) Akkor holnap!!!! Írta: Joe Dátum: 2005-04-29 19:56:49 Szilvert, és a többiek! Akkor holnap találkozunk végre. Györgyinek megadom a kordinátákat, hogy hol veszlek fel titeket, oké? 29APR, 19:55 Írta: kicsilany Dátum: 2005-04-29 16:11:36 gyorgyiiiii:emlexel mit meseltem multkor? hogy Ibi es Pisti ott szokott kutyit setaltatni:P es te azt mondtad h sokx jarsz arra es soha nem latod...ez jol ossze jott,jot mosolyogtam mikor olvastam a hozzaszolasod Írta: ibofan Dátum: 2005-04-29 13:39:04 Szilvert, szia, időpont mód.-ról beszéltünk, Veled is, másokkal is...emilt elküldtem! Phuh, a kutyusok, fhuh, ahhoz már nem értek...melyik-melyik...meg hogy melyik... hol van...!?? Írta: szilvert Dátum: 2005-04-29 11:13:10 Adri: Örülök! Györgyi: Hát, hogy én soha nem tudok összefutni ilyenekkel...! Nekem is tetszett a sztori! Amúgy sztem nem Fülest láttad, hanem Májlót, asszem ő a nagyobb, és ő van Pesten, Füles meg Tdobon, egyébként meg ugyanolyanok! Bár én má nem tom ezt a sok kutyát...h melyik melyik! DD Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-29 10:26:36 szilvert:Úgy tűnik h igen!Ma beszélek Wpetyával! Puszka! Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-29 01:23:21 Györgyi, tökre tetszett a "vaklégy"-es Füles storyd.... Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-29 01:10:41 szilvert! Oké, akkor holnap várom a mailedet! Puszi! Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-29 01:09:02 Sziasztok! Ha nem gond elmesélem a szerda délutánom egy pici részletét. Előtte tudni kell rólam, hogy "vaklégy" módjára közlekedem az utcán, nem nézek se jobbra, se balra, csak megyek (persze itt nem az úttestre gondolok). Két dolog van, amit biztosan észreveszek és megnézek, ezek pedig a gyerekek és a kutyák. Így történt ez akkor délután is. Éppen angolra mentem és a zebránál várakoztam, hogy zöldre váltson a lámpa, amikoris észrevettem, hogy mögöttem áll egy kutya. Hátranéztem és egy nagyobbacska kölyök vizslát láttam. Nagyon édes volt! Felnéztem a gazdájára és kit látok? Pistit és Mikit! Hülye módon nem szólítottam meg őket, egyrészt mert igen meglepődtem, másrészt pedig azt gondoltam, hogy zaklatják Őket úgyis eleget! Persze most már bánom! Legalább a kutyát megsimogathattam volna! Rengeteget nőtt ám Füles, mióta Tiszadobon láttuk! Azt hiszem most már egy kicsivel nehézkesebb lenne ölbe vennünk és babusgatnunk, mint februárban! De még mindíg nagyon szép és aranyos! Írta: csilla Dátum: 2005-04-29 00:11:19 Már csak egy nap,lévén hogy most már péntek van(00.05)!!!!!!!!!! Igyekszem a munkával,de csak döcögök!!!!!!,lélekben már nem az íróaztalnál vagyok!!!!!!!! Szupi ez a csapat,és már alig várom a duma partit,jó volt újpesten is a koncert után!!!!!!!!! Puszi,és írjatok vagy hívjatok!!!!!!!!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-28 23:40:12 Csilla, köszi a CD-t és ha már megírtad, otthon ne hagyd nekem! ) Mókus, sajnálom, hogy nem jössz! Adri, Te akkor már jössz, bizti? Györgyi, holnap írok mailt, majd ha már Zoltán mailjét megkaptam, meg majd aztán telon megbeszéljük a végét, ha nem sikerül emilben! Oké? Kitartás a melóval, mingy itt a szombat!!! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-28 22:05:25 szilvert!Baro jók ezek a képek! Mokus nem jön!! :'(((( Puszka! Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-28 21:46:16 Már majdnem 100 %,, h Mókus nem jöhet.... :-------(((( Írta: szilvert Dátum: 2005-04-28 21:29:28 Szia Mókus! Mit jelentsen ez? Hát Te nem jössz??? (( Írta: Mókus Dátum: 2005-04-28 21:25:07 Szia Draga! Rohadt jo a blogod! Zoli majd mindent elmesel! Jo bulizast nektek! pusszantas! csá! :'(((((((((((((( Írta: csilla Dátum: 2005-04-28 18:27:00 Beszéltem Joe-val,így tudom a felállást!!!!!!!! Már nagyon várom a szombatot,szeretném ha egy hatalmasat buliznánk!!!!!!!!!!! Megvan a cd,remélem nem hagyom itthon. A "belépő"a megbeszéltek szerint,marad az eredeti elképzelés!!!!!!!!!!! Szerintem nagyon szupi lesz!!!!!!!!!Legalább is Nekem nagyon tetszik!!!!!!!! Szombaton buli,buli,buli!!!!!!!!!!!!! PUSZI!!!!!! !!!!!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-28 17:13:10 Oké Zoltán, akkor várom az emiledet! Írta: Anonim Dátum: 2005-04-28 13:06:58 Hát ez nagyon gagyi!!! Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-28 12:57:42 Szia szilvert, klassz a dolog, amit csinálsz, jók a műsorismertetések is, akkor szombaton Veled és másokkal találkozunk, ma csüt. este írok emileket!! .
süti beállítások módosítása