2010. október 28. - Bp., Urna Pantheon


Mindenszentek közeledtével ezen a héten a mi Bélánk nyughelyénél (is) jártam. Sokáig tartózkodtam ott az Urna Pantheonban, ahol barátunktól tavaly áprilisban búcsúztunk. Ott ültem a szentélyszerű épületben egyedül, meséltem neki és rá emlékeztem. Közben meghallgattam a régi Aidából a Lépkedünket, mely verzió már örökre az ő dala marad számomra, mióta a temetésén a fájdalmas csendbe
hasított Ibolya hangján.

Az OIRO nevében egy szál fehér rózsát vittem neki, és egy gyertyát gyújtottam, mely több, mint két napon keresztül égett érte. Drága Béla, nagyon hiányzol, soha nem felejtünk el.


P.S.: Eggyel lejjebb is van egy új bejegyzés! - Sok vidám kép a múltkori Aida utánról.
Szerző: szilvert  2010.10.30. 22:49 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr316382611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla 2010.11.03. 19:39:21

.......nálam is égett egy mécses Béla emlékére..... A" Lépkedünk" ebben a formában talán a Főv.Nagycirkuszban hangzott el utoljára..... ,mindezek ellenére nem múlhat el úgy előadás hogy ne jutna eszembe Béla,......biztosan ott van velünk valahol,ott kell lennie.

Joe 2010.11.04. 19:12:39

Sziasztok! Szilvert, köszönöm a megemlékezést. Béla is a szívünkben él tovább. Egymást sem ismernénk nélküle, ugye?

Rossi 2010.11.07. 15:05:25

Köszi ,Szilvert,hogy ellátogattál és megemlékeztél a nevünkben is ...Béla nagyon sokszor eszembe jut ..

obj 2010.12.14. 17:08:33

Sziasztok! Szilvert, nagyon szép tőled, amit tettél halottak napján, én is köszönöm. Más: Ultraviolet (uv) tudjátok, sok verset és dalt is írt már, most az RTL-dal-író versenyen indult három saját szerzeményével. Az ő kérése, hogy nézzétek meg, és nagyon örülne, ha tetszik, akkor szavaznátok rá! Köszi. Ide nem tudok linkelni, beteszem az oirora is
süti beállítások módosítása