2009. november 27. - Székesfehérvár, Isten éltessen sokáig, Rossi!

  

 








































 


Szeretünk, Rossi! :)


Szerző: szilvert  2009.11.30. 23:28 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr466382709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rossi 2009.12.01. 14:38:32

Én is Benneteket!! Látom jó hangulatban készülődtetek ..én meg nem sejtettem semmit .:D:D:D kicsit sem voltam zavarban amikor beléptem ...áááááááááááááá:).) Életem egyik legváratlanabb és legboldogabb estéje volt. Köszönöm ,hogy eljöttetek .

szilvert 2009.12.03. 14:12:31

Jó volt látni téged.. ha tudnád milyen izgalommal várta mindenki, hogy belépj végre azon az ajtón.. :) és Gábor nagyon szép beszédet mondott, amit természetesen felvettem.. a zavaroddal együtt :), majd elküldöm hamarosan.. te igazán megérdemled az ilyen boldog estéket.. Örülök, hogy írtál.. puszi

obj 2009.12.04. 23:50:26

Nekünk is jó látni, hogy együtt vagytok és jókedvűen, jók a képek:) Jól látom, hogy Ibolya is megtisztelte Rossit a szülinapján? Ez a Rossi tud valamit, amit mi nem:)

Bogi 2009.12.08. 18:21:00

Rossi utólag is nagyon boldog születésnapot kívánok Neked! :) (Egyébként apukám is nov. 30-án ünnepelte az 53. életévét ;)) Puszi. U.I: Szilvert! Ügyi vagy! Jó a naptár! ;)

Joe 2009.12.12. 14:06:07

Nahát, ilyen régen nem jártam itt? ;) Jó volt a buli! Előtte, alatta & utána is! :) Rossi a csoki milyen volt? Remélem finom. A virágnak sok vizet ne adjál és ha lehet esővizet. (nem vagyok ám ilyen szakértő, de a mh-n is van Orhidea és a virágos néni okított). Utólag is boldog mikulást mindenkinek! asszem a bóling idén nem fog összejönni, hacsak a két ünnep között, ki mit gondol?

Rossi 2009.12.12. 15:33:13

Bogi! Köszi szépen. ..hát igen ,,ez már egy másik generáció:):) Obj..semmivel sem tudok többet mint ti :) Joe.. A csoki,,állati finom ,,de még van belőle ,,igaz ,hogy ennek érdekében el kellett rejtenem kis családom elől:):),,Talán még nektek is viszek belőle ha legközelebb valahol talizunk:) A virág még teljes diszében pompázik .:) /az összes/

Luca 2009.12.14. 18:40:18

Húha, ez szép este lehetett!:)

csilla 2009.12.22. 15:27:08

Jó kis buli volt,nagyon jól éreztem magam,és mi még táncoltunk is...... Mikor bulizunk legközelebb?????

Mókus 2009.12.27. 14:24:07

Ja tánc a tónál :D Ja az ott volt :) Nyehehe :) Nagyon szép este volt! Még sok ilyet kívánok magunknak! Ja és Szeretünk Mutter :)
süti beállítások módosítása