Zenelejátszó

Feltettem egy új lejátszót az oldalra, jelenleg több - nagyrészt régebbi - szép magyar dallal.
(A 'Festő és a fecskék' az egyik leggyönyörűbb dal, amit valaha hallottam.
Bárcsak egyszer Ibolya is elénekelné...)
Ez a lejátszó marad itt mostantól, persze a dalok időnként változni fognak.
Azt hiszem ez azért is jobb, mint az eddigi, mert az nem jelent meg mindenkinél, de ez remélem igen.
Hmm? Hallgassátok!

Szerző: szilvert  2009.09.13. 11:47 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr796382743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rossi 2009.09.13. 17:25:22

nekem látható és hallható.:) tiszta nosztalgia::.jó érzés volt hallgatni mindegyiket ..szept .13. a magyar dal napja...:

mTimi 2009.09.13. 20:42:58

Igen, jó a lejátszó, jók a zenék is,pont most hallgatom a fecskéset.

Joe 2009.09.19. 09:51:15

Nagyon retró :)), köszi - ezek még nekem is történelem, vagy csak nem ismerem? Köszi a jó híreket is, végre ismét lehet szorítani... tegnap igen meglepődtem mikor Ibi hangjára lettem figyelmes a TV-ből... :)
süti beállítások módosítása