Szerző: szilvert  2007.01.19. 20:47 52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr746383037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rossi 2007.01.19. 21:35:23

Ibolya koncertet akarok!!!!!!! na ,jó szeretnék!!!!!!:D pussz mindenkinek

csilla 2007.01.20. 09:57:55

Legyen már február és akkor talán már teljesülhet az álmunk,!!!!!

csilla 2007.01.20. 09:59:43

Tegnap mi voltunk Ibi koncerten Györgyivel,igaz csak ketten voltunk mint közönség de a koncert így is fergeteges volt.........igaz csak felvételről

csilla 2007.01.20. 10:02:50

Szilvert!!!! Egészen véletlenül nem kaptál ma egy sürgős telefonhívást?????

Györgyi 2007.01.20. 13:48:19

Tényleg jó volt tegnap kicsit nosztalgiázni a Margitszigeti koncerttel. Őszintén szólva ekkor tudatosult bennem igazán, hogy mennyire hiányoznak az életemből mostanából az ilyen "bulik". Szóval bizakodjunk! Jobb híjján a februárban...!:)

Györgyi 2007.01.20. 14:04:48

Ez a kép Gyöngyösön készült, ugye?

szilvert 2007.01.20. 18:00:17

Csilla, hát sajnos nem éppen.. bár nekem most nem is lett volna jó, akármennyire is könyörög. :) Ki se látszok a füzetekböl, könyvekböl, és semmi nem akar megmaradni a fejemben.. :( Györgyi, aha, gyöngyösi kép, na meg gyöngyösi hang..

csilla 2007.01.20. 19:09:32

Szilvert!!!! Azok a füzetek nagyon gyorsan eltünnek majd,remélem egy időre és ha nem is telefonon de valamilyen formában csak meghívást kapunk előbb-utóbb!!!!

Rossi 2007.01.20. 21:44:09

Úristen ,,Szilvert!!! Összementél, vagy mi,hogy ki sem látszol a füzetekből???? / Bocis, de ezt muszáj volt/:D:D:D jó tanulást ..!!!

Györgyi 2007.01.21. 07:41:23

Kitartás szilvert! Már csak 1 nap aztán egy jó darabig megint elteheted azokat a könyveket, füzeteket! Holnap pedig tök ügyes leszel, meglátod! Tudom! Azt pedig ugye mondanom sem kell, hogy nagyon drukkolok!;)

Györgyi 2007.01.21. 07:44:00

Ja és most kedd estig ismét nem leszek net közelben, úgyhogy légyszi majd küldj egy sms-t, hogy hogy sikerült!

Rossi 2007.01.22. 13:45:35

...Ma ott jártam a "Kodón". Drukkoltam ma neked!!! Remélem siekresen túl vagy az utsón is:D:D pussz

szilvert 2007.01.22. 15:11:39

Na, el se hiszem, megvan a szigorlat is, 4-es!!!!!!!! :)) Reggel 8-tól mostanáig ott ültem.. Köszi a drukkolást lányok! :)

Joe 2007.01.22. 16:42:14

Gratulálok Szilvert!

MSE 2007.01.22. 20:26:54

Gratulálok, Szilvert, ügyes vagy! Tegnap este kicsit csalódott voltam, hogy nem volt Ibi a Frizbiben..pedig nagyon vártam.. DE KELLENEK MÁR AZOK A KONCERTEK! Vagy legalább "csak" egy..

Rossi 2007.01.22. 20:55:41

Gratula Szilvert! Több mint ügyes:D:D:D pussz

ultraviolet 2007.01.23. 00:25:29

aztsetudomhogyjönezide PARADETONÁTOR (ultraviolet 2007.01.23.) (visszafejtés, (f)ordítás) Kevesen értették e jeleket, de Belzebub idetévedt lelkeinek tán sokk is lehetett! Akkor, ott a Zöld-vadonban…, Jelen volt…; kígyó, egy rózsaszínű felhő, meg a slepp. Stones-styles, csak neked Angie… - Vájtfülű fordítás: „Figyeljék a kereskedelmi televíziós csatornák reklámját’” - Rozsdás egy-széken, (csüccs) és farmerfenéken az éjjellátó jegy. - Jövős-menős, kéken fluoreszkálós-mobilos sosem látott csereblogarak. Visszaemlékszem…, Azon az estén utoljára voltam a saját bőrömben önmagam. Majd utolsó-első erőimmel, még azon az éjen látomást írtam: „ZÖLD PARDON (ultraviolet 2004.07.23.) Lehet-e kék a zöldből, Köszönöm a pardonból? Jelen van a hold, kedves udvarban. Fény dobol, egyenáram – váltó. Jelenik a Nap! Kovácsolt féltéspajzsa óvó. Végül lecseng a fénydob, halkul. Akkor még tobzó Nap is leül. Nem magában persze, gyűrűn belül. Néma dér lep Engem meg. Kereszt szemek árgus figyelnek, Itt bent énemmel küzdök meg. Ha felrobbanok, eltemettek? Megjött kérdésekre jöttek a válaszok: Nem! Akár robbanhatok! Aztán sárga levek meg sok füst. Idő múlt, Jó lesz már a jóból. Aggfehér Rosinantém Odakinn viháncol. Kommersz búcsúcsók… Megyek már. Még visszanézek… És akkor! A szem: Pár!” Reggel arra ébredtem, hogy meggyilkoltak, de erről csak utóbb értesültem. - Amikor „valaki” egész Európában elzárta a vizeket. - Amikor valaki egy viaszbábu mellé fektetett (csókoltatom az Internetet). Azután egynapos, szélgyors programozott agymosás: Sifírozott TV-képek. Csörög a telefon, de most ne vedd fel… Paraszinkron, pararámlátogatás, Para – kiragadott szó – utánzás. Parakellmégdal, Parakellmégvers. Parabízzál még, Paraleszöröm… Para-No-Yeah… Para-Ufóbia. Szürke-szőke-állomány! Jobbra, balra át! Gyássz! Hopp! Kopp.

a timi vagyok 2007.01.24. 15:52:30

te jó ég, ha les zidpm elolvasom

Joe 2007.01.24. 17:12:45

Egy kis vidámságot csempésznék ide amíg nem jön vmi jó hír: Hówhite és the seven törps Hole volt. hole nem volt, lived egy king meg egy queen. Egy day, nekik lett egy daughter. Her haja volt mint ében. s her skin like hó. Így lett her name: Hówhite. Mindenki volt happy, de a queen meghalt in TBC. Hówhite's apja lett nagyon sad and Hówhite too. But nem sokkal after the king gondoled that: "Kell feleség to me!" So after pár hét, the king megérkezedett with egy nő. She lett a new queen. But jött influenza so the king elpatkoled too. Maradt hát Hówhite és the mostoha. The mostoha was very gonosz and she had a tükör. She often kérdezte a tükröt: "My tükör, my tükör tell me: Am I the legszebb or nem?" Erre a tükör: "You are so-so, but Hówhite is szebb, mint you!" Erre a Mostoha very angry lett. Felbéreled a vadász to kill Hówhite. But the vadász's szíve was lágy as méz, so he nem tudta kill Hówhite. Hówhite így stayed in the erdő, where sok állat van. Hówhite találed egy house, ami was very kicsi. Be is mened és rögtön el is sleepedt. End of the day, the törps coming haza, és they látják that valami nem ok. They with ész like Colombo's rájöttek, hogy one itt valaki. Erre már Hówhite ís felébrededt és fast elmondta me az ő troubleja. A seven nyomorék befogadni Hówhite, hogy majd she cook and takarít rájuk. Meanwhile the gonosz mostoha rájött, that Hówhite még lives. Főzött gyorsan almakompót, with méreg, hogy kill Hówhite with saját kezűleg. Másnap the törps went to bánya for arany, and Hówhite was left egyedül. Aztán came the gonosz mostoha, mint egy granny, with the almakompót and said to Hówhite: "You voltál with me so kedves és adtál water to me, hogy now én give you kis almakompót. " So, hát Hówhite meg is ate it, and meg is dögled tőle. When the törps arrived at házukba, they láted that Hówhite is halott. Their szívük were zokoging, and they építetted big-big koporsó with üvegfedél, to beletenni Hówhite. Then came the királyfi on fehér horse and csókoled Hówhite on ajak, mert he was kicsit necrophil, but Hówhite feléleded a meglepitől. The törps heart hypertrophysaled from the öröm. and the királyfi felülteted Hówhite on his fehér horse and they elmened a lemenő nap felé. The törps were very boldog, mert know that the mostoha lebucskázed hazafelé menet egy big stoneról. And mindenki volt happy, and lived happy, míg el nem jött a pestis. End of mese

szilvert 2007.01.25. 09:46:33

:) Én már ismertem ezt Joe :P Figyi, tegnap küldtem neked levelet, meg Rossinak is egy linkkel, majd válaszoljatok lécci mihamarabb levélben!

Rossi 2007.01.25. 14:47:13

Szia Joe! én is ismertem, de azért még mindig jó:) Ja,és kössz az sms-t a a " közös" koncert tv felvétel idejéről:) Szilvert! megkaptam és épp most " dolgozom"rajta:D:D pussz

szilvert 2007.01.27. 10:46:58

Jé, esik a hóóóó!!! Nahát aszittem már nem is látok ezen a télen havat, most meg nagy pelyhekbe esik, tök szép! :) És csak csomagolok, csomagolok, csomagolok.. de jó lesz már itthagyni ezt a hülye panelt.. :)

szilvert 2007.01.27. 10:50:45

Ja, és Rossi köszi a felajánlást! Egyelőre még boldogulunk, de ha segítség kéne, hívlak! :)

szilvert 2007.01.27. 10:52:04

Amúgy milyen közös koncert felvételről beszéltek, ha nekünk is szabad tudni?

Rossi 2007.01.27. 13:18:32

Itt is esett:):):) !!! Már abbahagyta sajna, de legalább szikrázóan süt a nap!!!!! :):) Ne izgulj, nem maradtál le számodra fontos koncertről:):) Koncz Zsuzsa koncerfelvételről van szó .ami a az Arénában volt decemberben és mindketten ott voltunk , igaz, nem találkoztunk :( Jó hétvégét mindenkinek !!

szilvert 2007.01.27. 13:56:17

Sejtettem, hogy arról van szó, amúgy én is felvettem a tv-ből még Karácsonykor. :)

Rossi 2007.01.27. 15:54:13

na, ez akkor volt:):):)

Györgyi 2007.01.28. 23:26:06

Valaki esetleg felvette a mai Névshowrt? Természetesen lemaradtam róla.

szilvert 2007.01.29. 12:45:26

Igen :), ma vagy holnap fenn lesz az OIRO-n!

Györgyi 2007.01.29. 15:08:17

Reméltem, hogy számíthatok Rád!:) Csillát most nem mertem ilyenekkel zaklatni, ezúton is jobbulást neki! Tegnap volt 1 éve, hogy átvettem a lakáskulcsot, azt ünnepeltük egy kedves ismerősömmel. Ezért nem láttam a műsort.:)

csilla 2007.01.31. 09:23:59

Györgyi!!!! Köszönöm,most már úgy tünik megmaradok!!!!! Már alig várom hogy febr.15 legyen és legyen egy kis időm végre feltöltődni,de azért egy koncertet bármikor közbeiktatnék!!!! Puszi mindenkinek,most már talán baci mentes!!!!

csilla 2007.01.31. 09:25:55

Volt egy műsor Tiszadobról a Bp tévén,csak pont a végét láttam a kisfilmnek,Miki énekelt nagyon szépen,utánna pedig a gyermekotthon cseppet sem könnyü helyzetéről beszéltek,sajnálom hogy a filmről lemaradtam.

Györgyi 2007.01.31. 12:04:56

Tök jó! Már lehet tudni a Szulák show időpontját?!:)

Luca 2007.01.31. 15:39:15

És utólag Isten éltessen, GYörgyi!! :)

Györgyi 2007.01.31. 22:12:27

Köszi Luca! :D

csilla 2007.02.03. 21:35:29

Tök jó hogy fellép Horváthországban,csak én már alig várom hogy kis országunkban és nagy városunkban legyen már egy koncertje,mert ezek az elvonási tünetek!!!???

szilvert 2007.02.05. 09:43:02

Lehet, hogy mégiscsak ma lesz a Szulák show-ban Ibolya? A tv2 honalpja szerint igen. Csak azt nem értem, hogy akkor a tv-ben miért Karsai Zitát és Rogán Antalt reklámozták eddig? Ibolyás reklámot nem is láttam, és csak 2 vendég szokott lenni..

szilvert 2007.02.05. 10:03:13

Hm.., állítólag ment Ibolyás reklám is a tv-ben, szóval valszeg ma lesz! :)

a timi vagyok 2007.02.05. 19:11:34

én rengetegszer láttam az Ibis reklámot /majdnem 0-24ben tévét nézek, beteg vagyok/

szilvert 2007.02.05. 19:40:41

Hát én meg mostanában alig, de így is vagy 4x láttam a Szulák reklámját a héten és mindig Karsai Zitával meg Rogán Antallal. Ezért nem értettem, de mostmár elég valószínű, hogy Ibolya lesz ma. :) Mielőbbi gyógyulást neked Timi!!!

szilvert 2007.02.05. 20:15:40

Na, most én is láttam ;)

Rossi 2007.02.05. 21:11:01

Timi jobbulást!!!! Hát én egyszer se láttam a reklámot....de hiszek neketek:):):) Ezért ,nézem:)

MSE 2007.02.05. 23:33:19

Rogán Antalnál+Cilinél már majdnem leragadtak a szemeim, de aztán sikerült nyitva tartani, és megérte! Ezt a csajt nem lehet nem szeretni..pedig csak pár perc volt, nem egy koncert és csak egy kis szimpla beszélgetés, semmi faxni, de számomra mindig tud újat nyújtani, és mindig bebizonyosodik, hogy jól választottam.. és ez tök jó érzés! :-)

szilvert 2007.02.06. 13:12:47

Hát nem is tudom, nekem az eleje nagyon tetszett, amilyen összeszedettnek tünt elöször, de aztán a vége felé kettös érzéseim támadtak, ahogy egy-két dologról nyilatkozott.. De elég sok mindent szokott ö mondani, van, hogy egyszer mond valamit, másik riportban meg épp az ellenkezöjét, aztán egy harmadik, amit meg igazából gondol és szeretne, és lesz. Én így érzem, nem lehet rajta kiigazodni. Csak azt tudom, hogy egyre jobban várom, hogy legyen lemez és legyenek koncertek, abból derül ki majd az igazság.

MSE 2007.02.06. 20:40:29

Az tény, hogy semmi olyat nem tudtunk meg, amitől általánosságban MI roppant boldogok lehetnénk, dehát ez rendszeresen így van.. nekem személy szerint pont ezért volt jó az egész, úgy, ahogy volt, mert önmagát adta.. hol bolondozik, hol túloz, és néha meggondolatlan, dehát ennyire már ismerjük! De az is lehet, hogy már olyan elvonási tüneteim vannak, hogy ilyen riportokkal próbálom meg feldobni magam :-)

a timi vagyok 2007.02.06. 22:36:04

ó köszönöm. már jobban vagyok kicsivel!

Luca 2007.02.27. 13:35:18

Szilvert, tele a ládád!! És köszi mégegyszer, csúcs vagy!! :)

szilvert 2007.02.27. 16:48:14

Ezek szerint műxik, örülök. :) Ürítettem a postaládámat, úgyhogy majd küldd el lécci nekem is, hogy milyen névről lehet végülis letölteni!

ultraviolet 2007.02.27. 17:09:11

Túl nagy volt a csönd sokáig. Gondoltam, beírok valamit, aztán maj' lesz valahogy. Rőzsesöndör Akkora széltoló vagyok. Nem akadt még egy sem, Aki igazán hitt volna nekem. Nem erősködöm… Nem bízol, Ne tedd meg te sem. Hogyha nem mersz, Te se higgy nekem! Annyit tesz csak számomra Az elhajtott ökrökön vásárolt élet, Mint ama Rúzsa Sándornak A hírös betyárbecsület. Lefogatni, le lehet, Csak „az a kérdés”: Jár-e érte köszönet, Hogyha több száz kakastollas hajdúélet Egyetlen szál Rózsát a túlvilágra teremt? Ha este…, Ma, a pusztába kinézel… Valahol, a nagyon távol messziségbe Ott lobog a betyártűz parazsa: Csipke Rózsa S… lelke! S ki a betyárt űzte, parancsra!?, Nem maradt fenn Se hírneve, se hamva.

Györgyi 2007.02.27. 17:57:10

szilvert! Próbálom letölteni az oldalon található Apple Quick Time-ot, de nem nagyon akar összejönni. Kezd elegem lenni a Firefox-ból, de nagyon!!!

Luca 2007.02.28. 15:40:45

Györgyi, ajánlom valamelyik másikat!! :) IE, Mozilla, Netscape stb...

Luca 2007.02.28. 15:41:54

http://origo.hu/szoftverbazis/internet/bongeszok/index.html Itt találsz rengeteget.
süti beállítások módosítása