HELLÓ mindenkinek!

Tiszadobi kiruccanás, Kandech Evelyne lemezelőzetes koncert, 2006. október 28-29.

(Most jut eszembe, hogy pont 2 éve volt Ibolya 1. önálló koncertje Veszprémben, 2004. október 28.-án.)

 

"A két szekértábor lakói végre felszálltak egy közös buszra. De a sok korábbi csatában sokan elvéreztek. A buszhoz pedig üzemanyag szükséges, s mostanában nem építenek az utak mellé elegendő benzinkutat. Odakint a "barom politikusok" (idézet Szentgyörgyi Albert professzortól...) és "another brick in the wall" (idézet: Pink Floyd) követőik példát vehetnének a néhai IBK tagjairól." (msmester, 2006.10.31.) 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még 2 kép Evelyne koncertjéről. Köszönjük MS!

Evelyne koncertje az Andrássy kastély lovagtermében volt, mely a koncert idejére kb háromnegyedig telt meg, és melyen természetesen Evelyne barátnője, Ibolya is jelen volt. Evelyne most ismét hosszú hajjal érkezett, nagyon aranyos volt, a készülő gyereklemezéről énekelt 8-9 dalt, amit a közönség nagy szeretettel fogadott, a végén még egy ráadás is elhangzott, sőt a nézők csokit is kaptak :). Msmester, - aki a lemez producere és kiadója (musicradio.hu) - elmondta, hogy a lemez elsösorban gyermekeknek készült, de nem bugyuta, hanem minöségi dalokat tartalmaz, melyeket a gyerekeket kísérö szülök, felnöttek is élvezhetnek. Minden szám más-más zenei stílusnak a tipikus jegyeit viseli, melynek célja, hogy a gyerekek megismerjék a különbözö zenei stílusokat. Mindehhez persze gyerekeknek készült szöveg párosul. A lemez sajnos nem biztos, hogy Karácsonyra megjelenik, ez még csak egy lemezelözetes próbakoncert volt. Ugyanilyen koncertet ad Evelyne november 10.-én 11 órakor a Sérült Gyermekek Fesztiválján Budapesten a Virányosi Közösségi Házban.


 

Szerző: szilvert  2006.10.29. 22:33 115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr766383051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilla 2006.10.31. 19:10:30

Húha,én elveszettem a fonalat!!!!!! Kedves Eszter miről van szó????

Györgyi 2006.10.31. 20:47:08

Számomra is magas! Mikor nem voltunk őszinték? Érdekelne, hogy ezt a következtetést vajon miből vontad le!!!

Timi 2006.10.31. 21:27:14

Eszter, amúgy ki vagy? Egyébként egyet értek Veled, illetve azzal hogy nem vagyunk őszinték, de csak azért mert nincs olyan ember aki mindig őszinte. Ha nekik jó így akkor neked miért ne legyen az? Különben én nem ismerem őket, tehát tökre nem tudok véleményt mondani. Csak magamról. De nem kell ám kiakadni, meg mérgesnek lenni szerintem. Önmagad miatt sem éri meg. Ilyen az élet, érted. Ha mutatsz valakit nekem aki nem hazudik, és őszinte akkor őőőőő, őőőőő őőőőőő. hát nem is tudom. Akkor nem megyek több Ibolya koncertre.

Rossi 2006.10.31. 21:31:38

hu Timi ..veszélyben van az Ibolya koncereted...én sok őszinte embert ismerek ..

Timi 2006.10.31. 22:42:42

ja, régen én is így gondoltam Rossi. 100% hogy nincs veszélyben Ibolya koncert. 100% !! aki hisz az őszinte emberekben az nagyon naív!

Eszter 2006.10.31. 23:17:26

Ne haragudj..de amikor megláttam a képeket kicsit eldobtam magam.. Összeállt 2 csapat amikor régebben fújtak egymásra egyáltalán nem kedvelték egymást most meg összeállnak és nem gondolom h öszinte barátkozások ezek.....

mokus 2006.10.31. 23:38:00

biztos jo volt, es jol ereztetek magatokat pusz..

Timi 2006.10.31. 23:51:09

minden kezdet nehéz, Eszter.

Györgyi 2006.11.01. 04:53:08

Úristen! Komolyan nem hiszem el, hogy erről folyik a vita! Eszter! Azt kell, hogy mondjam, hogy ez már nevetséges, vagy inkább siralmas? Egyáltalán mi jogon ítélsz meg ismeretlenül másokat???!!! Ha már az erényeknél tartunk, ne haragudj, de ez nem túl erényes tulajdonság!

Györgyi 2006.11.01. 04:56:23

Ja, még valami. Azt mondják, hogy "mindenki magából indul ki". Mivel nem ismersz bennünket, neked is ez lehet az egyetlen kiindulópontod. Szóval, én erre a helyedben nem vágnék fel!

szilvert 2006.11.01. 09:49:56

Sajnálom, hogy ilyen vita alakult ki itt, de úgy gondolom nem kell erről ennyit beszélni. Akiket érint azok úgyis érzik belül, hogy őszinte-e vagy sem. Másoknak meg semmi köze hozzá.

Timi 2006.11.01. 10:19:57

sztem nem vita,csak beszélgetés alakult ki.

Luca 2006.11.01. 11:36:18

Eszter, ismersz bennünket? Mert ha nem, akkor be lehet fogni. Ott voltál? Mert ha nem,akkor be lehet fogni.Tudod, milyen gusztustalan dolog ismeretlen emberekről negatív véleményt alkotni? Mert ha nem, akkor be lehet fogni. Másrészt:olyat még nem hallottál életed folyamán, hogy valakik nem ismerik egymást, ezért nem is nagyon törődnek egymással. Aztán egy idő után valahogy összerázódnak.Ilyet még Te nem láttál? Vagyis Te csakis olyan embereket kedvelsz-szeretsz, akik már csecsemő korodban is veled voltak?? Hm...Gazdag életed lehet... Persze, "igazad is van": utáljuk egymást, veszekdejünk örökké. "Jó" ötlet...

Luca 2006.11.01. 11:36:50

Az utolsó mondatban: veszekedjünk. Bocs.

szilvert 2006.11.01. 12:06:05

Igen, ismeretlen emberekről nem lehet hiteles véleményt alkotni, és sajnos sokan beleestünk már ebbe a csapdába.. De ha ezt felismeri az ember, már tett egy lépést előre.

Rossi 2006.11.01. 12:24:01

Jesszsusom mi van itt? egy a lényeg gyerekek ...Jól éreztük magunkat vagy sem.?? én igen :D és hogy " fujtam volna" bárkire is nem hiszem , ..hát nem vagyok én macska:D:D Timi!! én nem naiv vagyok hanem optimista és azért egy kicsit tapasztalt is . :D:D Remélem azért néha találkozol olyan emberekkel is akik megváltoztatják a véleményedet erről a dologről

csilla 2006.11.01. 12:28:06

Nem hinném Eszter hogy fontos a véleményed ezzel kapcsolatban,hogy ki kivel és mikor barátkozik,ezt mindenki saját maga dönti el!!!!

Timi 2006.11.01. 14:15:52

én is remélem Rossi, csak tudom hogy nem fogok olyanokkal találkozni.

Eszter 2006.11.01. 20:06:26

Ha nem ismernélek titeket mondanék ilyet?:S Azért örülök Timi h Te megértetted amit irtam:)

Luca 2006.11.01. 20:48:50

Nem tudom, Eszter. Lehet, hogy mondanál akkor is, nagyon sok ilyen emberrel találkoztunk már. Két Eszter van, akire mondhatjuk, hogy "ismer" minket, talán a legtöbbünket, de akármelyikre is gondolok, az ismeretség felszínes, rövid ideig tartott, és semmi esetre sem nevezhető "barátságnak". Ergo nem tudom, miért kell megint a rosszat feltételezni. Rossi, igazad van:jól éreztük magunkat, és kész. Ez a lényeg. És én is értem, miről beszélsz Te, Eszter, de nem értek egyet. Timit is értem, de őt ismerem, ezért is értem meg, és sajna egyet kell értsek vele. Olyan ember, aki 1000 százalékig őszinte, nincs. És hogy mindenkivel az legyen, az fizikai képtelenség...De ez nem jelenti azt, hogy rossz ember...

Móni 2006.11.02. 15:36:00

"Igen, ismeretlen emberekről nem lehet hiteles véleményt alkotni, és sajnos sokan beleestünk már ebbe a csapdába.. De ha ezt felismeri az ember, már tett egy lépést előre." Szilvert!Ezt a két mondatot a magam nevében köszi Neked! :) A vitához : Eszter!Lehet,hogy vannak benned szálkák.Bennem is.Mégsem ítélek el senkit,és főleg nem szítom a vitát.Kérlek,állj le,és ne borzold itt a kedélyeket.Ez Szilvert blogja!!! Bocs,hogy beleszóltam,semmi közöm hozzá,csak kikívánkozott. Üdv: Móni

csilla 2006.11.02. 16:17:24

Jó éreztük magunkat és számomra ez a fontos!!!!!Őszintén!!!!! Jöhetne egy jó kis koncert már hiányérzetem van!!!!!!!! Éljen Ibolya és Hajrá Bence,Hajrá Marcsi.......!!!!!!!!!!!!!!!

Timi 2006.11.02. 16:39:19

Lányok, szerintem itt nincs vita, és nem is volt.

Bogi:) 2006.11.02. 16:44:10

Sziasztok! Én még mindig NAGYON de NAGYON szeretem Ibit!!!! Kedden voltam Tiszadobon, és nagyon szép az Andrássy-kastély! Találkoztam Ibivel :D Szóval most nagyon HAPPY vagyok! (Viszont szomorú is) IBI ÉN MINDIG NAGYON FOGLAK TÉGED SZERETNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puszi mindenkinek Bogi:)

csilla 2006.11.02. 17:05:42

Igen,Éljen IBOLYA!!!!!!!!!!!!!!!!!

csilla 2006.11.02. 17:15:34

HÚ......a képeket nézve nagyon visszavágyom!!!!!!!!!

makka 2006.11.02. 18:30:40

hehe meg csak most olvastam a blogot..köszi a sok irast jot rohogtem...:D jol el szorakoztat titeket ez az eszter..nembaj legalabb nincs unalom...de sztem egy kis szar beszolast inkabb le kene szarni bar ki hogy erzi... attol mert meg szarul latja a dolgokat nem kell meggyozni az ellenkezőjéről az iylen embereket ugyse lehet akik csak ugy jonnek es beszolnak h nem tudnak semmirol tehat en baszok ra basszatok ti is mármint rá;)

Luca 2006.11.02. 18:39:24

Makka, igazad van. Csak én nem írok le ilyen mondatokat, de a lényegével egyetértek;)

Györgyi 2006.11.02. 19:27:57

Nahát! Bővült a kép repertoár! Az első 4 képet látva teljesen otthon érzésem támadt, de a többi is kellemes emlékeket idéz!:)

Makka 2006.11.03. 00:07:47

Luca mi bajod a mondataimma? nezd meg az arányok,mennyivel tobb a normal szo mint a csunya;) tudod..nezd pozitivan a dolgokat hehe mondta makka:D:D

MSE 2006.11.03. 09:42:18

Eszter! Tudod, hogy mi az az IGAZI ŐSZINTESÉG? Az, hogy te csak baromira irígykedsz, hogy nem voltál ott, velünk.. én megértelek,- én is irígykednék, mert olyan tutti jól éreztük magunkat! Meg az, hogy én egy köcsög paraszt vagyok! Szia LUCA!!! :-))

Timi 2006.11.03. 11:17:05

na, hát a színvonal látom esik mint a hó

Luca 2006.11.03. 11:32:18

Makka!! Semmi bajom... A Te szádból elviselem őket. Bár nem örülök neki, de mondom, a jelentésük ok:)

Luca 2006.11.03. 11:32:44

Szia MSE!!!

Rossi 2006.11.03. 15:46:00

nagyon klassz volt ..és állati jók a képek a kastélyról és a Tiszáról is:D:D Hu Makka! Most h igy jobban megnézem tényleg " több a normál szó mint a csúnya"..ez először fel sem tünt.. :D:D:D

Nullásliszt 2006.11.05. 10:17:46

Kedves Luca! A nullásliszt a lisztek közül a lehető legszerényebb minőségű! Ugyanaz a minőség, amit te is szolgálsz kritika nélküli rajongásoddal Ibolya iránt! Kedves Luca, hogy még te is megértsd: ha neked van egy férjed, akit nagyon szeretsz, de hosszú hónapok telnek el, míg egyszer-egyszer ágybabújik veled, az szerinted rendjén van? Ibolya rajongói is így kénytelenek élni Ibolya mellett: tudják, hogy szépen énekel, de már majd' egy éve semmilyen médiában elő nem fordult, ahol az ország láthatta volna. Egy jó énekes a közönségének CSAK akkor létezik, ha folyamatosan énekel neki! Ibolya meg nem énekel, így nincs karbantartva a kapcsolat énekes és közönsége között. Mint akár az a japán katona, akit ötven évvel a háború után találtak meg az őserdőben: ő még mindig azt hitte, hogy a háborúnak nincs vége. Ibolya fölött is elmennek az évek és Ő "meddőhányó" marad, hiszen így nem érték az embereknek!

mokus 2006.11.05. 10:50:22

Bakter :D LOL ami itt folyik! :D De szánalmas ez az Eszter, sose volt semmi bajunk egymással - mondom én aki nem nagyon jár koncertekre - de pl nekem télleg nem volt semmi bajom velük, csak annyi h leszartuk 1mást :D meg nem beszéltünk max egy bólintás esetleg egy szia néha odacsúszott, de ez a hétvége a halottak szerint jo volt arra h kicsit kozelebb keruljon a " 2 csapat " v nemtom h mondjam.. és ezen kár vitatkozni ;) hm?? sztem itt fejezzük már be :D legyen az anyém a végszó :P jó? :D Nah pusz :P

mokus 2006.11.05. 10:51:05

bakter most látom, nem halottak alapján, hanem hallottak alapján :D uristen :P nah pá :DDD

szilvert 2006.11.05. 11:11:21

Mókus, sztem ezt az Eszter témát már nagy nehezen, de befejeztük. Volt ami volt.., most várjuk a következő benzinkutat.. ;)

makka 2006.11.05. 11:55:49

halottak hehe hulye pöcs:D

csilla 2006.11.05. 12:56:55

Nullásliszt!!!!Tudod mit???!!!! FOR EVER IBOLYA!!!!!!!!!!!!! Hajrá Luca!!!!!!!

Zsuzsanna 2006.11.05. 17:29:06

Kedves Ms!! Ahhoz,hogy emberek elvérezzenek,előbb el kell vágni a torkukat...ez főleg akkor kellemtelen,ha az ember barátai teszik mindezt vele...

Luca 2006.11.06. 08:29:35

Kedves Nullásliszt!! HA én vagyok eme jelzővel illetett célszemély, akkor miért magadnak adod ezt a nevet???? Egyébként az érvelésed egy részével egyetértek. VISZONT azt nem tudhatod, hogy milyen az én "rajongásom"...SOSEM állítottam, hogy kritika nélküli. Attól, hogy valamit nem kürtölök világgá, még létezhet bennem gondolatként, ugye?? Ugye megengeded nekem, hogy ne teregessem ki az egész lényemet, összes gondolatfoszlányomat a nagyvilágnak?? Tudom, ma nem divat csendben maradni, megtartani legmélyebb titkainkat, és kicsit belülre is figyelve MAGÁNéletet is élni... DE ez engem nem érdekel. Csak egyszerűen felháborít, hogy azt gondolod, mindent -vagy legalábbis sokat- tudsz rólam. HOGY MERÉSZELED??????

Viki 2006.11.06. 10:38:31

Tudna valaki egy röpke kis beszámolót írni arról, hogy Kandech Evelyne tiszadobi gyermeklemez bemutatója hogy sikerült? Köszike!

szilvert 2006.11.06. 11:40:48

Kedves Viki! Evelyne koncertje az Andrássy kastély lovagtermében volt, mely a koncert idejére kb háromnegyedig telt meg, és melyen természetesen Evelyne barátnöje, Ibolya is jelen volt. Evelyne most ismét hosszú hajjal érkezett, nagyon aranyos volt, a készülö gyereklemezéröl énekelt 8-9 dalt, amit a közönség nagy szeretettel fogadott, a végén még egy ráadás is elhangzott, söt a nézök csokit is kaptak :). Msmester, - aki a lemez producere és kiadója (musicradio.hu) - elmondta, hogy a lemez elsösorban gyermekeknek készült, de nem bugyuta, hanem minöségi dalokat tartalmaz, melyeket a gyerekeket kísérö szülök, felnöttek is élvezhetnek. Minden szám más-más zenei stílusnak a tipikus jegyeit viseli, melynek célja, hogy a gyerekek megismerjék a különbözö zenei stílusokat. Mindehhez persze gyerekeknek készült szöveg párosul. A lemez sajnos nem biztos, hogy Karácsonyra megjelenik, ez még csak egy lemezelözetes próbakoncert volt. Ugyanilyen koncertet ad Evelyne november 10.-én 11 órakor a Sérült Gyermekek Fesztiválján Budapesten a Virányosi Közösségi Házban. Sajnos a koncertröl fotót nem tudtam készíteni, de ha kapok valakitöl, akkor természetesen rakok ki képet ehhez a bejegyzéshez.

msmester 2006.11.07. 08:04:27

Kedves Szilvert! Még ma küldök pár képet... Kedves Nullásliszt! Azt hiszem nem szerencsés az énekesek iránti érdeklődést (rajongást?) a házassághoz hasonlítani. A házasságban erkölcsi kérdés a hűség, a művészetekben azonban helyénvaló a "félrelépés", aktív kulturális életet élők esetében a promiszkuitás. Minél több előadót hallgat meg ugyanis az ember, annál biztosabban derül ki számára: vajon tényleg kedvence-e a legjobb? Ez feleségek, férjek esetében itt Európában némileg elítélendő...

Timi 2006.11.07. 11:16:15

húúúú, mi az a promiszkuitás?

REZSIKIRÁLYNŐ 2006.11.07. 11:25:14

Kedves Luca! Látom, már kicsit fejlődtél azért, amióta és amikor még te is tudtál rólam, ugyanis az ismeretségünk most csak előtted homályos! Évek óta ismerem és figyelemmel kísérem tevékenységedet Ibolya ügyében, és innen léteznek a veled való tapasztalataim. Tehát ezen az alapon merészelem... Egyben mélységes szomorúság önti el a lelkemet, hogy így kiestem emlékezetedből, de hát éppen arról beszélek, hogy Ibolya ügyében se voltál soha szenzitív az Őt óvó tanácsoktól, sőt azoknak vagy íróiknak elvtelenül nekimentél. Ezért állítom most is azt, hogy Ibolya jelen állapotáért te is az egyik főfelelős vagy, mert a rossz irányba vivő dolgokban erősítetted meg elbarátaiddal Őt. Ne pörögj, ne hisztizz, csak azt vedd számításba, hogy Ibolya az utóbbi egy évben hol szerepelt nyilvánosan olyan alkalommal, mikor ebben az országban bárki láthatta, hallhatta valamelyik verbális vagy képi médiában!? Nem tudsz egyetlen ilyet se mondani! Az, hogy valamelyik klubban százas nagyságrendű közönség előtt fellép, az jó, de édeskevés! Ibolya most azzal operál, hogy majd lesz film, majd lesz harmadik lemez!? Na, de mikor? A lemeze tavasz előtt biztosan nem készülhet el, a filmje forgatása meg, ha minden HA jóra fordul, talán a nyáron elkezdődhet. Na és a lesz mellett, ami csupa HA-kkal terhelt, mi van most és mi volt az elmúlt egy év alatt? SEMMI, kedves Luca, SEMMI! Ez nem énekesi teljesítmény, mely rajongókat tarthatna meg! Rezsikirálynő lett Ibolyából, ami azt jelenti, hogy csak annyit dolgozik, amennyi a rezsire éppen elég. A rajongói lelkével globálisan nem törődik, mert hálátlan és lusta - SAJNOS!

2006.11.07. 13:42:07

huha luca teged evek ota figyelnek...mik kinem derulnek..:P ha ismered lucat mertnem vallaod a neved? pahahancseeerrr

aramis 2006.11.07. 15:07:59

SEMMI!SEMMI ? DUPLA PLATINÁS "REZSIKIRÁLYNŐ"! Érthetetlen háborgás ,sértő megnyilatkozás. Igaz, hogy Ibolya nem törődik "globálisan" a rajongói lelkével, de törödik mindazokkal akikre eddig is számíthatott. Mi volt az elmúlt egy év alatt? Mit tett? Talán egy kicsivel többet mint mondjuk, a megasztár többi győztesei teljesítettek!!! A haknizókat leszámítva. És , hogy a "klub százas nagyságrendű közönségét" is megtiszteli , ez elismerésre méltó dolog. Mi van most? Elmondhatom, hogy Ibolya sétál a szép tiszadobi parkban és várja, hogy a nyuszi hozzon tavaszra egy új lemezt. Hát ez az ami nem igaz! Majd amire nem is gondolsz az idő mindendenre választ fog adni. Ja csak annyi a kérdésem kedves RESZIKIRÁLYNŐ, a saját reszidnek meg van e a fedezete? aramis

Timi 2006.11.07. 21:44:37

wow. Micsoda fejlemények. de bakker, én is tudok bántót írni, meg kiosztót,meg olyat ami nem esik jól mindenkinek, de könyörgöm a nevem vállalom. Most ki a kevesebb? aki rajong vagy aki a saját nevét sem vállalja!? szerintem aki nem vállalja a nevét Ő a kevesebb. Légy már férfi, vagy nő, és írd oda az édes kis nevedet, hidd el nem fáj. De név nélkül harapdálni tök könnyű. nagyon könnyű. semmivel nem jár. nem értelek. Pedig igazán akarlak. Hát most nézz Lucára. Jól érzi magát, szereti Ibolyát. Nézz rám, jól érzem magam és szeretem Ibolyát. NÉzz körül bazzeg, jól érezzük magunkat. Várjuk a koncertet meg a lemezt. Ibolya hallgatóságát úgysem mi 50en adjuk, és nem mi vesszük meg azt a sok cd-t 50en. szóval ne nekünk oszd már itt az észt te kukifej. oszd magadnak, győzd meg magad hogy merd a nevedet vállalni, a valódi neved. te szánalmas kis kígyó. akkor merj írni másnak ha vállalod magad te kis senki. pá mr.mrs.ms senki.

Bacsi 2006.11.07. 22:05:36

Timi!! EZ jó volt,minden szavaddal egyetértek! Nullásliszt--> vállald fel a neved:-) ez a minimum, az amiért EMBERNEK nevezhetjük magunkat, de lehet hogy te nem... Lucát meg ne bántsd! A legtöbb embernél százszorta többet ér!

Ági 2006.11.07. 23:52:30

Hogy mi volt régebben azt nem tudom, de nem is érdekel. Én most voltam először Tiszadobon és nagyon jól éreztem magam. Mindenki elfogadott, mindenki szóba állt velem, együtt játszottunk, jól szórakoztunk, meghallgattuk Evelyne-t, sétáltunk a gyönyörű parkban és nagyon sokat nevettünk. Egy csapatban!!!Két kellemes nap volt, én nem tudom kinek nem elég ez? Csak annyit mondhatok, sajnálhatja aki kizárja magát az ilyen örömökből. Úgyis van elég gond-baj, lehet javítani az arányon, csak akarni kell. Ibolykáról meg annyit, hogy mindenki a maga életét éli és irányítja. Aki nem fekszik le a trendi irányzatoknak (átvitt és konkrét értelemben sem) az is élhet boldogan. Bár ebben a szakmában túlteng az exhibicionizmus, szerencsére Ibolyka azt sem tudja mi az. Tény, hogy a tehetsége révén még többre is vihetné, mint ahol most van. Határ a csillagos ég!De ha ő jól érzi magát így is, ennyi és ilyen fellépésekkel, akkor ki merészeli elvitatni azt, hogy mi a jó neki! Persze mi is szeretnénk őt többet látni és élvezni azt, amit szerintem csak ő tud. De kényszeríteni erre semmivel sem lehet és az úgy van jól. Könnyen lehet, hogy a szakmai "elit" simán bedarálná, testileg-lelkileg, ha beszállna ebbe a ringbe. Ibolya kivételes művészi lénye abban is megmutatkozik, hogy ösztönös és konok, nem hagyja magát eltéríteni a saját útjáról. Ha kicsit is belegondolunk ehhez nagyon nagy erő kell. Könnyebb lett volna a "beilleszkedés" útját választani a kezdetben, de kétséges az eredménye. Annak is, amit ő választott, de mégegyszer mondom, mindenki a saját útját járja. Én szívből kívánom, hogy az Ibolya által választott út ugyanabba a magasságba vezesse őt, ahova mi kívánjuk. És ha ezt valaki szánalmas megalkuvásnak és kritikátlan rajongásnak tartja, hát lelke rajta! Én inkább szeretetnek és elfogadásnak mondanám. Ági

Luca 2006.11.08. 07:47:17

NA, most komolyan kezdek elgondolkodni azon, hogy valakinek mennyire tartalmas lehet a saját élete, ha közben engem figyel meg, és állítása szerint nagyon is alaposan. Hm. Tényleg nem tudom, ki vagy, ne haragudj, de ugye a neved minden alkalommal más, kreálsz magadnak külön mailcímet, sértegetsz ezerrel, és persze nyilván ÉN vagyok az elvtelen...Hát persze. Én vagyok felelős azért, mert Ibolya "ide" került? Érdekes meglátás... Ezt írod: "az utóbbi egy évben hol szerepelt nyilvánosan olyan alkalommal, mikor ebben az országban bárki láthatta, hallhatta valamelyik verbális vagy képi médiában?". Soroljam? Vagy a koncertturné állomásai nem számítanak ide? Vagy a TV-szereplések nem számítanak ide? Vagy az újságcikkek nem számítanak ide? MI SZÁMíT IDE SZERINTED?? Köszönöm Nektek, akik kiálltatok mellettem.A névtelenek bántásait kezdem megszokni.Csak egyszer mondaná meg, hogy hívják.DE azt várhatom... És kíváncsi lennék arra is, hogy beszélgettem-e én vele valaha, vagy Ő is azt gondolja, hogy elolvassa az ember írásait valahol, és meg is ismerte...Nem tudom. És ne haragudj, Szilvert, hogy itt folyik a vita a blogodban. Illetve ez nem is vita, mert névtelen, személytelen "emberekkel" még vitázni sem lehet...

szilvert 2006.11.08. 10:54:41

Sőt szóba állni sem érdemes vele, felesleges és meddő vita úgyis az egész, ezt már megtapasztaltuk párszor. Hogy Ibolya hova jut és hova nem jut az elsősorban rajta múlik, befolyásolni mi nem tudjuk. Egyébként pedig egyszer fenn, egyszer lenn, ilyen az élet, ez alól Ibolya sem kivétel. Azt hogy mi volt az utóbbi egy évben, illetve az utóbbi 3 évben az hamarosan áttekinthetően is látható lesz egy honlapon. És teljesen igaza van aramisnak, Timinek és Lucának. Lesz 3. lemez (amin jelenleg is dolgoznak, hisz az sem csettintésre terem, bármilyen hihetetlen..), lesz film és lesz még sok-sok Ibolyás dolog, aminek örülni lehet, szépen apránként. Nem értem, miért baj az, hogy mi bízunk ebben..

szilvert 2006.11.08. 10:58:46

MS, az a még ma, az az a ma akart lenni, ami tegnap volt? :) Azért én várok, mint mindig.. és elöre is köszi!

szilvert 2006.11.08. 12:53:56

Megkaptam MS, köszönöm, pontosabban köszönjük!!! Délután kiteszek párat.

msmester 2006.11.08. 12:55:28

Hát a ma az ma van. Mivel nálam 100 óra egy nap, így belefér egy-két 24-órás csúszás... Mindenesetre a gmail-es címedre küdtem pár képet. Timi: a kérdéses szóra rákereshetsz a neten. Olyasmi, hogy válogatás nélkül mindenkivel, azaz kissé káros, vagy legalábbis veszélyes...

Zsuzsanna 2006.11.08. 15:13:39

A Bacsi,az Msmester és a Makka név mióta felvállalt??

mokus 2006.11.08. 15:59:15

azota amiota igy hivjak oket :) mindenki igy ismeri oket..szal, pl engem mokus.. igenis felvallat nev.. most a Lídia jobb?:D ugyse tudod ki vok :P :)

mokus 2006.11.08. 15:59:59

mm ha azt mondom Lídia tuti nem tod :D Mokuskent szerepelek mindenhol, ugy aze konnyebb :P

Makka 2006.11.08. 21:19:11

ezaz...azota felvallalt nev miota ez nevem,és igy ismernek.. bocccsikaa

Timi 2006.11.08. 21:21:23

jaj Zsuzsanna. Ez hülye kérdés volt. Miután minden beszámolóban meg hozzászólásban meg blogban így hívják őket így tudod kik ők. most ha ez az akárki is mindenhova nulláslisztként meg nem tom miként jelenne meg, meg úgy mutatkozna be akkor tudnánk hogy ki ő. na. muszáj a szőrszálhasogatás? MS, köszi:) Tudom hogy rákereshetek a neten is. de. most nem kerestem.

aramis 2006.11.08. 22:08:51

Ha belegondolok milyen beírások voltak a megea 1. blogjaiban , milyen határtalan irigység tombolt napról napra , hogy moderálni is szinte lehetettlen volt -Ibolya sikerei nyomán , akkor nagyon aggódtam a jövőt illetően. Mi lesz e tehetséggel késöbb ha kiáll a színpadra ? Szeretik majd ? vagy lesznek ott is bekiabálók? Az élet rácáfolt aggodalmaimra , nagyon is rácáfolt! Ibolya sikerre ítéltetett, és valahogy el kell fogadni, hogy azt a fát dobálják, amelyiken termés van. És mint látjuk itt is előfordul néha sárdobálás, pedig ennek itt semmi helye nincsen. A mega legelején választottam az aramis nick nevet. Sokáig így jelentkeztem , ma már nem ezt választanám , de többen így ismertetek meg , akkor maradok továbbra is tisztelettel aramis - Ibolya hős korszakának -önként vállalt - akkor még láthatattlan őrzője-vigyázója:József.

msmester 2006.11.09. 07:34:44

Még nem is létezett (Magyarországon) Internet, engem már akkor msmesternek hívtak barátaim, munkatársaim, miért változtattam volna meg egy még magatehetetlen koromban kapott névre? De azért íme a felvállalás: személyi igazolványomban több adat között e név is szerepel: Máté Sándor. A többi adathoz is hozzá lehet jutni, de ehhez minimum egy szerződéskötés szükséges...

Bacsi 2006.11.09. 10:27:27

Uramisten! Nevet kell változtatnom, úgy látszik a Bacsányi nem "menő", mert a rövidítése nem fele meg a NEVEK-TÖRVÉNYKÖNYVÉBEN megfogalmazott paragrafusoknak: nekem nincs is nevem.-((( Most választhattok a többi becenevem közül: Hápi, Hápó,Kiskacs, Hugi... De hát ezek sem a felvállalt neveim, mi? Amúgy a tisztességes nevem szerintem szinte senki sem tudja itt, lévén, én nem HASZNÁLOM, az csak az anyakönyvben szerepel, de az nem ÉN vagyok.... HUUUU de kiakadtam a nvem miatt..sorry...

Luca 2006.11.09. 13:32:12

Zsuzsanna, igaza van Mókusnak és Makkának. Egyértelműen azonosítható ember Makka, Bacsi és Mókus. Ergo VÁLLALT nevek. Egyéb probléma?

Felpattani 2006.11.09. 16:10:45

Látod, kedves Szilvert, így kell egy kicsit felpezsdíteni a véreteket, mert az utóbbi időben nagyon lomhák vagytok! Ugye, hogy tudtok valamiről vitatkozni is? Nem is kell semmi hozzá csak egy valaki, akit közösen kiutálhattok. Ez összetereli a bandát és megy a szöveg egy irányba! A nagy egyetértésben mindent vissza is igazoltok önmagatoknak, hogy mindent jól tettetek! Ez a jelenlegi magyar módi! Most sem a szöveg lényege volt a vitatéma, mert arra ugye semmit nem lehet válaszolni érdemben, hiszen tudjátok, hogy igazam van. Amit itt valaki összehordott, hogy Ibolyának milyen jelenései voltak, az kamu, ugyanis minden normális ember énekesi jelenlétre gondolna a szöveg alapján, hát hiszen az a kifogások tárgya! Tehát azt mondja meg valamelyiktek, hogy egy évre visszamenőleg hol lehetett Ibolyát bármelyik médiában hallani énekelni, mint ahogy azt most Koncz Zsuzsa teszi TV-ben és rádióban egyaránt. Az meg, hogy Fülesére nem tudott vigyázni, hát az kimondottan az Ő hibája! Egy normál ember tudja, hogy a legkedvesebb állatát hol engedi szabadon és hol nem. luca, te meg ne megfigyelősdizzél, mert ezt senki nem írta! Ez egy szokásos csúsztatás, hogy nagyobb legyen az együttérzés veled szemben! Az, hogy figyelemmel kísértem a munkásságodat, az miért sértő? Nyilvánosan tetted, nyilvánosan voltam ennek részese! Hát azt nem tudtam, hogy a közeledben vaknak és süketnek kell lennem! Ami meg a neveteket illeti, hát az aztán egy kész röhej. Mik ezek a nevek, amiket vállaltok? Mindenki azt használ, amit csak akar! Minden hozzászólásomban megtalálod a nevemet! Szíveskedjél azt ne kifogásolni, mert én sem teszem a tieddel! Én eddig senkinél nem kifogásoltam, hogy az-e a neve, amit használ vagy más, ugyanis senkinek semmi köze hozzá! Egyébként puszilom szép pirospozsgás arcotokat, amit az én hozzászólásaim tettek oly dacossá és színpompássá!

MSE 2006.11.09. 16:28:08

Szia Szilvert! Létrehoztál egy színvonalas, kultúrált blogot, ahol jó nézelődni, visszamenni gondolatban a régi emlékeinkhez és olvasgatni, - és erre tessék.. ide jutottunk.. Kötekednek, beszólogatnak, és itt élik ki magukat,- RAJTUNK - nyomorúságos, unalmas életük miatt.. Tudom, Szilvert, hogy te felül tudsz ezen emelkedni, és irígyellek is érte, de nekem sajna nem megy.. Tiszadob óta megint gondolkodtam "Electrical Storm" folytatásán, de így nincs hozzá kedvem.. Zsuzsanna, magyarázzam, hogy miért is MSE, vagy megpróbálod kikövetkeztetni?

Makka 2006.11.09. 16:32:56

Koncz Zsuzsa?:O hat mindnekirol halottam mostanaba csak rola nem.... Fülest meg hagyd ki a vitábol mert...(igy h nem talizunk szemelyesen nehez barmit is tennem ellened sajnos...!) és megnyugtatlak nem pirospozsgas az arcom foleg nem miattad!

csilla 2006.11.09. 17:35:30

Kedves Ismeretlen !!!! Szerintem Neked csak egy bajod van,unalmas az életed és itt ill. így próbálod elütni az idődet,ezért csak sajnálni tudlak!!!!!! Részemről le vagy zárva!!!!!!

Timi 2006.11.09. 18:30:09

Részemről meg be vagy zárva. szófosó úraság hölgység.

Timi 2006.11.09. 18:31:16

jah, hozzáteszem azért látom neked is pirospozsgás lett az arcod. :P ejh milyen emberek vannak. pfuuuuj pöh pöh

Ági 2006.11.09. 23:39:45

Én szeretek vitatkozni, azzal akivel érdemes. Azzal, aki őszinte. Azt viszont utálom, ha valaki csak azért ír, hogy provokáljon másokat, piszkál, gúnyolódik, megszólít, sérteget, vagy egy kiszemelt személyt (most Luca az), vagy Ibolykát, mert arra biztosan ugranak a rajongók. Ha sikerült néhány embert eléggé felbosszantani és jönnek a reagálások, azon lehet csak igazán jót röhögni! Csillával értek egyet, akinek ez szórakozás, az egy szánalomra méltó ember. Az ilyen soha nem fogja felfedni magát. Különböző nevek és személyiségek mögé rejtőzködik. Ez a net-en igen könnyű, de könnyű a védekezés is ellene. Egyszerűen semmibe kell venni. Ha nem tud provokálni odébb áll és keres mást. Engem az ilyen ember sem megsérteni, sem felbosszantani nem tud, nem vagyunk egy „súlycsoportban”. Mármint szellemileg. Persze az is lehet, hogy az egész egy kamasz szórakozása, vagy egy infantilis felnőtt baromkodása, de nekem ezekben sincs kedvem részt venni. Ezért nem vitatkozom velük. Az ilyen ember más véleményére nem ad, mert nem veszi a fáradságot, hogy oda figyeljen mit mond a másik. Jól elvan a saját ítéleteivel, az ész érvek úgy sem győzik meg. Pláne, ha kamu az egész, igazán nincs is véleménye, egyszerűen csak az ellenkezőjét kell állítani, mint a többiek és kész is a finom kis „csetepaté”. Sajnos a valós életben is vannak ilyenek, ott már rosszabb a helyzet, a személyes kontaktusban nehezen tud higgadt maradni az ember. De idővel azt is meg lehet tanulni. Van aki pedig ösztönösen jól csinálja, figyelmetekbe ajánlom Makka nov.2-i kis szösszenetének utolsó mondatát, ami rövid és frappáns összefoglalása annak, amiről én ezt a kissé hosszú értekezést írtam. Nem idézem, mert kikapok Luca tanító nénitől!

ultraviolet 2006.11.10. 02:13:44

Valóságos chat-epaté... alakult ki itt. Látjátok, néha elég egy morzsányi szenny(eződés). Aztán vagy gyöngyházzá evolucionál, vagy meddőthányóvá. Ha igazzá, akkor soha többé, többé senki nem fogja kutlászni miből lett. Ha hamissá, úgy hát bukik az eredet (icél).

Luca 2006.11.10. 13:45:42

Szerintem is fejezzük be, nincs értelme, értelmetlen dolgokról vitatkozunk. Vagyis ez nem vita, szimpla provokáció. Csak ennyit: Fülest hagyd ki a dologból, mert SEMMIT sem tudsz a sztoriról, és amit a világon a legjobban utálok (és ezzel nem vagyok egyedül) gyűlölök, és elítélek az az, ha semmittudó emberek belepo..znak olyan dolgokba, amihez egyrészt SEMMI KÖZÜK, másrészt pedig FOGALMUK SINCS...

Pusziözön 2006.11.10. 15:31:34

Minek kell ennyi hozzászólás, ha mindenki ugyanazt harsogja? Egy szájból jön az egész, ezért kártékony! Mind egy húron pendültökk, mindenben! Csak ez a baj veletek! A lényegről most sem szólt senki egy árva szót se, mert arra nem lehet mondani semmit! Abban tévedtek rettenetesen, hogy ti itt néhányan azt gondoljátok, hogy egy bulit hívtatok össze és most abba betekintett és beleszót más is. Miért ne tenné meg, mikor ez nyilvános? Ti meg meg vagytok sértődve, hogy vizeteket megfodrozta valaki! Rendben van, de akkor ne keltsétek azt a látszatot, hogy ide akárki beírhat! A lényegről, Ibolya eltűnéséről akarok hallani, nem mellédumálásról! Vagy ez kellemetlen téma? Egyetértek, mert nekem is! Fogadjátok cuppanósomat! Köszönöm a meleg vendégszeretetet, ami csöpög minden szavatokból! Igazán nagyon szép lelketek van! Büszkék lehetnétek az ellenkezőjére!

Timi 2006.11.10. 16:56:23

te meg bekaphatod a nemlétező lófarkamat.

makka 2006.11.10. 17:35:38

timi:D ilyen szepen ense fejezhettem volna ki magam hehe:D

Rossi 2006.11.10. 22:42:10

Te soknevű valaki ! Mi a bajod velünk ? Nem is ismersz bennünket ..ahhoz képest egész komoly következtetéseket próbáltál levonni .. Megalkottad a magad kis elméletét .és mivel nem talált jó táptalajra . ezért ezt most nehezményezed egy kissé úgy látom .. Valami tényleg összetart bennünket, de ez ebben a rohanó világban szerintem tök jó dolog ;P Ibolya eltünőséről szerettél volna hallani .? Ehhez nem kellett volna sértegetned senkit Egyébként sajnáljuk, de nem tudunk szolgálni megfelelő információval...

Bacsi 2006.11.11. 12:38:15

Vagy éppen EGY ilyen SENKINEK, aki nem vállalaja fel magát, nem is akarnunk semmit se mondani... Majd ha lesz olyan amit a nagyközönségnek szán Ibolya akkor majd Ő elmondja, leírja, kikürtöli, ez nem a mi "feladatunk", bármennyire meglepő, mi nem IBOLYÁRÓL pletykálgatunk itten...se... Ha kiváncsi vagy, és úgyis ilyen nagy a képzelőerőd Kedves Rezsikirálynő, vagy mit tudom én kicsoda, találd ki MAGAD!!! Mi aztán nem mondunk semmit, amit mi tudunk, az nem publikus...ennyi

Timi 2006.11.11. 18:23:43

Luca vagyok: Esetleg azért nem akarunk írni az eltűnéséről, mert senkinek semmi köze hozzá?? Hm...Talán, de gondolom, ez eszedbe sem jutott. És egyébként szerintem nem is tűnt el. Vagy igen? Tudjuk, hol van,nem? Akkor meg??

Timi 2006.11.12. 01:04:52

herripotteres varázsköpeeeeeny

msmester 2006.11.12. 08:43:17

Kandech Evelyne is énekel ma délután a Migráns Gyermeknapon! 2006.11.12-én (vasárnap) 11-21 óra között egész nap gyermekprogramok várják a közönséget a Fővárosi Művelődési Házban (Budapest, XI. Fehérvári út 47.) 17:30-tól Afrikai Blokk (dob- és tánctanítás, hajfonás), 18:15-19:00 óra között Kandech Evelyne részleteket ad elő megjelenés előtt álló BULI SULI című lemezéből, ezúttal Szigeti Edit szólógitáron kísér.

Zsuzsa 2006.11.12. 13:03:20

Azt a mindenit, micsoda bennfentes emberkék vagytok ti, hízzon csak a májatok, úgyis pofára fogtok esni egyszer, és akkor nagyon meglesztek lepődve! Szánalmas ez a seggnyalós rajongás!

Rossi 2006.11.12. 14:26:50

Részemről nem reagálok az előttem szóló írásra:P váltsunk témát .. Akkora bulin voltam tegnap az A38-ason ..ott volt a 2. szajharmonika fesztivál ..nem is értem hogy éjjel 2kor hogy lehet még ilyen fergetegesen zenélni mint ahogy az ott fellépők tették:D:D klassz élmény volt . aki kiváncsi az ilyen stilusú zenére.kukkantson be a magyar szájharmonikások szövetsége honlapjára .. Pussz

Timi 2006.11.12. 20:17:36

Azt a mindenit, de jó lelkű vagy Zsuzsa!! asszem Te is nagyon meg leszel majd lepődve egyszer. hogy a kutya fáját már hogy ezt a baszakodást kell csinálni ám mint az oviban. minek kell szívni egymás vérét? senkinek nincs jobb dolga?

Luca 2006.11.14. 18:51:08

Isten éltessen utólag is, Szilvert!!!

Sáncos 2006.11.14. 19:25:32

Mi van, gyerekek? Eltévedtem? Ez valójában egy lebuj? Csak abból gondolom, hogy csak úgy röpködnek itt a lófarkak és a baszakodások!? Egyébként meg szánalmas emberek, szánalmas gyülekezete lehet ez egy védhetetlen ügy védelmében. Majd beledöglötök az igyekezettől! Csak be ne rosáljatok közben!

Debreczeni 2006.11.15. 17:32:07

Ne beszéjjé mán ijen csuda rondán, te meg átalkodott vad barom! Szeresed Szivertet meg Ibolyátot! Ne hagyátok nekíje, hogy gyönyörű oldalaitokat bepiszkíjja! Én úgy szeretlek bennetéket, hogy aztat nem is hiszitek el nekem. Pediglen majd nem beledögölök a szenvedísembe.

Luca 2006.11.17. 22:05:33

Szánalmas...

2006.11.23. 15:19:05

Köszönjük Evelinnek a tiszadobi gyermekvárosban nyújtott feledhetetlen délutánt és már nagyon várjuk a lemezét.

Vicamama 2006.12.28. 10:38:50

Klassz a lemezed Evi!!!!!!:)))

cicaszenyorita 2006.12.29. 08:50:01

A BuliSuli nagyon jól sikerült, Evi aranyos volt és kedves, a srácok jól érezték magukat, Ibolyát is elvarázsolta az előadás, köszönjük nektek és gyertek máskor is Dobra, szívesen látunk.

Rózsika 2007.02.20. 09:53:32

Szomorú vagyok, hogy a Buli Suli lemezt nem tudom megvásárolni, nálunk Győrben még nem lehet kapni. Kérem azokat, akik tudják, hogy helyileg hol kapható, írják meg. Köszi!
süti beállítások módosítása