16. MEGA 3 Szfvár - 17. OLÁH IBOLYA Margitsziget - 18. PINK Hősök tere

A Margitszigeti koncert utáni nap.
Nem sokat aludtunk éjszaka, egyrészt mivel eleve éjjel tértünk nyugovóra, másrészt mivel a kismacsi úgy gondolta, hogy nem szeretné ha reggel sokáig aludnánk.
Miután felkeltünk, bekapcsoltuk a számítógépet, hogy megnézzük, mi hír a neten. Illetve megnéztük volna..mert a képernyőn az ikonok nem akartak előjönni, a háttérképnél lefagyott, nem is tudtunk vele semmit csinálni, akárhányszor akármit próbáltunk. Nem csak egyszerű lefagyásról volt szó.. Persze ennek is pont ilyenkor kell bedögleni mikor mindenképpen szükség lett volna rá nemsokára, ha megérkezik MS. Na mondom ez nem lehet igaz, mindenképpen meg kell szerelnünk! Már magunk se tudjuk hogyan, de valahogyan mégis sikerült! Akaraterő kérdése biztos. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért ebben nagy szerepe volt Györgyi tesójának, aki telefonos irányítással segített nekünk. Végül újratelepítettük az egész gépet!!!

Ezzel el is ment majdnem az egész délelőtt, aztán MS is megérkezett. Megbeszéltük, amit meg kellett beszélni, a kiscica pedig (aki azóta egyébként kis hősként veszélyes kalandokon is átesett) ismét nagy sikert aratott.

Elszaladt az idő, lassan indulnunk kellett a megbeszélt találkára a többiekkel a Nyugatihoz. Mivel eléggé késésben voltunk, MS elvitt minket kocsival (köszi!!). Na persze egy picit azért így is késtünk..
Móni és Petya már ott vártak minket, de még így sem mi voltunk az utolsók, hisz Joe még sehol. Így elindultunk és valahol máshol, kicsit odébb  ő is csatlakozott hozzánk. 

Már 6 - fél  7 körül kiértünk a Felvonulási térre a Kapcsolat koncert helyszínére. Pontosan nem tudtuk hánykor lesz Pink, biztosak voltunk benne, hogy nyilván a legvégén, de gondoltuk még szétnézünk előtte. 

Ahogy közeledtünk, a Hősök tere, Felvonulási tér tájékán nagy plakátokkal és egyéb ötletes megoldásokkal jelezték, hogy ki is lesz ebben az évben a Kapcsolat koncert fő sztárvendége. 

Aztán belevetettük magunkat a tömegbe. Most a Felvonulási tér túlsó oldalán volt felépítve a színpad, tehát nem úgy, mint 2 éve a Stingen, hanem pont szemben. Így most valahogy, legalábbis számomra könnyebbnek tűnt olyan helyre jutni, ahonnan látni is lehet valamit. Ezúttal a kivetítők is működtek rendesen, és azt mutatták, amit kell. A hangosításra sem lehetett panaszunk, sőt! És ezúttal nem volt hatalmas üres tér meg széksorok a színpad előtt, hanem rögtön a színpad előtt az álló, csápoló közönség következett. 

Szóval becéloztuk a színpadot, és haladtunk előre, egyre beljebb a sűrűjébe. Egyszercsak elértünk egy kerítéshez, egy lekerített részhez, amin belülre csak úgy lehetett belépni, ha megválunk a nálunk lévő összes üvegtől, magyarul az mehetett be, aki kibírja a tikkasztó hőséget a tömegben, étlen-szomjan még a következő kb. 4 órában. Egy kis tanakodás után (és miután belenéztünk Petya szatyrába ) úgy döntöttünk, hogy mi bizony nem ebbe a kategóriába tartozunk, és inkább keresünk valami számunkra alkalmasabb helyet. 

Mikor odaértünk egyébként a Nox állt a színpadon. Nem is volt rossz, hallottam olyan számokat tőlük, amiket amúgy nem ismertem és volt köztük pár, ami még tetszett is. Elmondták, hogy ez a Ragyogás turnéjuk legutolsó állomása, de ide technikai okok miatt most sajnos nem tudták azt a látványos show-t elhozni, ami egyébként a turnéjuk állomásait jellemezte. 

Egy kicsit hallgattuk őket onnan középről, aztán mikor véget ért a koncertjük, a konferansz felszólította a közönséget, hogy a Kapcsolat jelképekét most mindenki egyszerre engedje el a lufikat, amiket előtte osztogattak. Így is történt, több ezer lufi emelkedett a magasba egy időben. Itt megint eszembe jutott az Ibolyások 2 évvel ezelőtti lufis akciója... hát most nem lett volna valami könnyű dolga Ibolyának, hogy észrevegye a rajongóit a sok ezer lufi között..hmm a szervezők ellopták az ötletet..
De mindenesetre látványos volt.

Aztán felkonferálták a következő fellépő együttest a The Tarantinos-t, amely - mint az nevéből is sejthető - a Quentin Tarantino filmjeiben felbukkanó zenékkel szórakoztatta a közönséget. 

Ekkor goldoltuk mostmár tényleg keresünk valami jobb helyet, így elindultunk oldalra, kikerülve a zárt kört, utána pedig egyre előrébb a színpad felé. Találtunk is egy olyan helyet, ahol kicsit szellősebb volt, a színpad és a kivetítő is egész jól látszott és a patkára még le is lehett ülni egy kicsit megpihenni.


A Tarantinos után, az est két műsorvezetője, Szántó Dávid és Rákóczi Ferenc a Danubius rádióból elkezdte hangpróbáztatni a közönséget, hogy így ordítsanak, úgy hullámozzanak, meg hasonlók. És mindez bő 20 percen keresztül!!!!  Aztán kiürült a színpad, beraktak valami zenét, miközben az óriáskivetítőkön a közönséget mutatták és hogy-hogynem egyszercsak megpillantottuk Ibolyát is, aki láthatóan szintén nagyon jókedvű és izgatott volt!

Az est főszereplője, a 26 éves Pink végülis kicsit megvárakoztatta a közönséget, és csak fél órával a Tarantinos levonulása után, néhány perccel 21 óra előtt kezdte meg a koncertjét.
De az ezt követő 2 óra mindenképpen megérte a várakozást! 

Pink vakítóan szőke hajjal, és szokás szerint feltűnő, színes ruházatban, határozott léptekkel lépett színpadra, majd nagyszerű zenekarával rögtön a közepébe csapott, és az I'm Not Dead című legújabb dalával kezdte a programot.  

A kitűnően éneklő és fantasztikus színpadi produkciót nyújtó, a közönség kedvében járó amerikai enekesnőt nagyszerű csapat kísérte. A szólógitáros és a színes bőrű dobos teljesítménye a magas átlag fölé emelkedett. Egy hölgy pengetett a második gitáron, s nagyszerű volt a zongorista is. 

A közönség (nem éppen az előzetes hangpróbának köszönhetően..) óriási ovációval fogadta a művésznőt és csapatát.

Pink láthatóan nagyon jól érezte magát a színpadon, ugrabugrált, táncolt, hol meg leguggolt, letérdelt, leült a hangfalra vagy éppen a földre. Egyszer még hanyatt is vetette magát, lábait égnek dobva.  Olykor panaszkodott a melegre, de ez egyáltalán nem ártott a produkciójának. Élénk piros-sárga-zöld ruhája valósággal virított a feketében játszó zenekari tagok között. 

A koncerten hallhattuk az I'm Not Dead c. új lemez szinte minden dalát, valamint a korábbi sikerekből is elég sokat, pl. Don't let me get me, Trouble, Just like a pill stb.

Természetesen nem maradhatott ki a Family Portrait sem, amit én személy szerint nagyon vártam. Hihetetlen volt, hogy az a csaj, aki az imént még mint egy őrült olyan lendülettel ugrált és énekelt a színpadon, kb egy perc néma csend alatt, a közönségnek hátat fordítva, fejét lehajtva mennyire átszellemült, és ezután teljes átéléssel énekelte el a dalt. Fantasztikus volt!! 

Ismert, hogy Pink nagy tisztelője Janis Joplinnak, így talán nem meglepő, hogy elhangzott a fehér blues királynőjének többek között a Me and Bobby McGhee, valamint a Piece of my heart című dala is egy - az énekesnő emlékére előadott - Janis Joplin egyvelegben.

És ami az egész koncert tetőpontja volt: egy meglepetés dal. Pink kedvenc énekesnőjének és egyben barátnőjének leghíresebb száma. Linda Perry (4 Non Blondes): What's Up.
Pink megkérte a közönséget, hogy énekeljék vele a dalt, na nem mintha eddig nagyon kérni kellett volna  de ezek után olyan hangerővel és lelkesedéssel énekelt a közönség, hogy hihetetlen! Ahogy Pink egy pillanatra felemelte a kezét, a közönség ezt is átvette, végigcsápolva az egész számot. És nem csak az első sorokból, hanem ahogy hátranézve elláttam a tömeg végéig, az a több százezer ember, egyszerűen mindenki! A hangulatot, ami ekkor kialakult, nem tudnám megfelelő szavakkal jellemzni, de az érzés még mindig bennem van és számomra egész biztosan felejthetetlen is marad! 

EGY KIS IZELÍTŐ A KONCERT HANGULATÁBÓL (2 VIDEÓ): IDE KATTINTVA

Lassan sajnos a vége felé közeledett a koncert, már le is vonult Pink a színpadról, de persze nem eresztettük el csak olyan könnyen. A közönség szűnni nem akaró ovációjára visszajött és következtek a ráadásszámok, legvégül pedig a Get the party started c. slágerrel zárult a koncert.

Kis időbe telt mire a koncert után összeszedtük magunkat, de még ekkor sem értek véget a meglepetések. A sötét égbolton fényes, közel fél órás tüzijáték vette kezdetét, egy kis levezetőként így a bő másfél órás koncert után.

A tüzijáték végén elindultunk kifelé a tömegből, ami elég lassan ment, de azért egyszer csak kiértünk a Hősök tere szélére, ahol egy kis beszélgetés és pár életmentő(!) falat elfogyasztása után - egy csodálatos élménnyel gazdagodva - már valóban hazafelé vettük útunkat. 

Az az igazság, hogy én nem voltam oda eddig különösebben Pinkért, vagyis nem, ez nem jó kifejezés, helyesebb ha azt mondom, hogy nem igazán ismertem, csak a rádióból ismertem felületesen a számait, amik ugyan tetszettek is, de ennyi. Akkor kezdtem el egyáltalán kicsit jobban érdeklődni felőle, amikor Ibolya elénekelte tőle a Family Portrait-t a Megasztárban. Most viszont már egész máshogy tekintek rá, sokkal többet kaptam ezalatt a koncert alatt, mint amit vártam. Csak bámultam leesett állal, hogy hogy nem tudtam én eddig, hogy ez a csaj mire is képes valójában, milyen fantasztikus ereje és kisugárzása van. Na hát ennyit tesz egy élő koncert.

Mindenkinek javaslom, hogy ha tehetitek, járjatok minél többet élő koncertekre, akárkiről is legyen szó, mint előadó, mert élőben sok minden kiderülhet, sok minden más, sok minden jobb, élvezetesebb lehet, és egy élő koncert hangulatát nem pótolhatja semmi.

Sajtótájékoztató a koncert előtt 

Vakító szőkeség, rockerlányhoz képest elegánsan öltözve, újságírók számára kellemes csevegőpartner - ez derült ki Pinkről, a vasárnapi Kapcsolat koncert amerikai sztárvendégéről szombat esti röpke húszperces sajtóértekezletén. Villámkérdésekre válaszolhatott, de oldott stílusával pillanatok alatt elnyerte a jelenlévők rokonszenvét. Kérésre Janis Joplin Mercedes Benz című dalát rögtönözte, amelyet nagy ovációval fogadtak a jelenlévők. Kérdésre válaszolva elmondta, hogy tartja a kapcsolatot rajongóival, hiszen ő maga is állt már sorba sztárokra várakozva. Megjegyezte, hogy Budapestből ezúttal még semmit sem látott, hiszen pár órája érkezett.
 

Szólt arról, hogy budapesti koncertje mindenképpen kapcsolódik a szeptemberben induló világturnéjához, annak főpróbájaként is tekinthető, hiszen azokkal lép fel most is, akikkel ősszel turnézik majd.  

(stop.hu) 


Pink Budapesten TV interjú 

Nemrég a TV-ben is volt egy exkluziv riport Pinkkel a koncerttel kapcsolatban, ami szintén nem sokkal a koncert előtt készült. Ebből a riportból is sugárzott, hogy mennyire közvetlen, laza, vidám ember is ő valójában. Mikor megkérdezte a riporter, hogy hogyan készült a koncertre, viccesen ennyit mondott: "Elmentem nyaralni, a tengerparton süttettem magam, ezért vagyok ilyen szép barna " Többek között megtudhattuk még azt is, hogy eddigi pályája során még soha nem lépett fel ennyi ember előtt, ez lesz (vagyis volt) az eddigi legnagyobb koncertje, de egyáltalán nem izgul, mert tudja, hogy nagy show-t fognak csinálni és élvezni fogja a színpadon töltött időt. Sokkal jobban feszélyezi inkább, hogy interjúkat kell adnia, ugyanis nem szereti hallgatni a saját beszédhangját, ezért inkább énekel.

Szerző: szilvert  2006.07.12. 17:58 39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr546383073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni 2006.07.12. 21:35:23

Hú,ez a beszámoló Szilvert..... Ez igen!Petya szatyránál még nagyon röhögtem,aztán Pinknél libabőrös lettem,amikor eszembe jutott,hogy énekelte a kedvenc számomat,a who knew-t.A végén meg a sírás kerülgetett,amikor fölidéztem azt az extázist,amit a koncerten a nő átütő egyénisége,kisugárzása keltett bennem.Embertelen hatása van!!!!!Tényleg,ahogy a Family Portrait előtt háttal,lehajtott fejjel "átalakult",az nagyon nagy volt!És a What's Up-nál...hát az nagy meglepetés volt.Asszem akkor bőgtem el magam...:)Lehet,hogy ennek köze volt ahhoz,hogy éppen ekkor merült le gépem,ezért nem lett meg végig videón.De így is pótolhatatlan,és feledhetetlen emlék. A videót mindjárt berakom a blogomba (a személyesbe)Akit érdekel,jöjjön át. Ja és a tigris....ááááá...naon cuuuukika!!!!!!!! Szilvert!Még nem kaptam képeket...:(( Puszó mindnektek!

Luca 2006.07.13. 09:26:05

http://kapolcs.szinhaz.hu/index.php?id=419&cid=16560 IBOLYA A MŰVÉSZETEK VÖLGYÉBEN!!!!!!!Gondoltam, ez érdekelni fog Titeket;)

szilvert 2006.07.13. 09:37:54

Móni, vannak videóid? Na megyek meglesem őket. :) A képeket pedig nem felejtettem el, csak..csak..még egy kis türelmet..

szilvert 2006.07.13. 09:39:40

Köszi Luca! Szóval AUGUSZTUS 5., MŰVÉSZETEK VÖLGYE, TALIÁNDÖRÖGD, KLASTROM, 21:00 OLÁH IBOLYA KONCERT!!! De ezek szerint ez a szeptember 5.-i Kapolcs helyett lesz vajon? Vagy ekkor is lesz meg akkor is? :)

Móni 2006.07.13. 14:36:56

Szilvert! Szerintem van itt neked vmi. : http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=turomoni

Bea 2006.07.13. 16:07:07

Sziasztok! Rég jártam erre mert nagyon sok volt a dolgom. Nagyon jó volt olvasni a Pink koncertről írtakat. Rettenetesen sajnáltam hogy nem tudtam menni. Bízok benne hogy lesz még Pink Mo-on. Ibolyát hol láttátok? Az első sorban? Haverokkal volt? Pinket én is akkor fedeztem fel amikor Ibolya elénelte a Family Portrait-ot! Utána teljesen rákattantam. A VH1-en rendszeresen adtak régen az életéről kisfilmeket és nagyon izgalmasak voltak. Az elején nem is gondoltam volna hogy szinte az összes dala ami kijött sláger! Nem csoda hogy Ibolya is szereti! Puszi Mindenkinek! Bea

Móni 2006.07.13. 19:31:49

Meg én is...szeretem!!!!Naon! Én úgy tudom,Ibi Pistivel volt,és sztem csakis az első sorban!Hol másutt?! :)) Bár azt elképzelni nem tudom,hogy akik arrafelé voltak,hogy bírták ki órákig a +40 fokban egy korty víz nélkül...De még ilyen baromságot,hogy még egy műanyag flakonnal se engedtek be.Ledugtam volna valaki torkán,vagy mi?!!!!:( Na mind1. Szilvert!videókonverter a titok nyitja. ingyen letölthető trial verzió.Ha kell a cím előkerítem,ok?(wmv-ből mp3-á alakítja át.Vagy amibe akarod.) Na pusz

szilvert 2006.07.13. 21:51:35

Sziasztok! Bea, én is remélem, hogy még ellátogat hozzánk Pink, pl a szeptemberben induló világkörüli turnéja keretében jöhetne megint. :) Ibolyát egy pillanatra láttuk csak egész véletlenül a kivetítőn, mikor a közönséget mutatták. Nem úgy nézett ki, mint aki a legelső sorban van, de biztos hogy valahol elől, mert a kamera arrafelé pásztázott. :) Móni, köszi szépen a segítséget, a videókat, a zenét, mindent! Amint hallod, sikerült is letöltenem őket. :) Pusssz

wpetya 2006.07.13. 22:25:48

Már el is képzeltem, hogy a Móni egy drabális őr pólójában kapaszkodsz, lógva, lábad lóbálva a torkán püfölöd le a flakont. Természetesen, közben szidod.

2006.07.13. 22:36:06

Klassz kis beszámoló ez ,mint mindig:D:D Eszméletlen jó koncert volt. A "rácsos "keritésig jutottam Anival és Zizóval.Igy még "élőben" is egész jól láttuk Pinket és igazán lenyűgöző előadásmódját. Tud valamit ez a csaj ... Mázlisták vagytok ,hogy az óriáskigyós fazont elkerültétek:D:D:D pussz

szilvert 2006.07.13. 22:51:38

ááá Rossi hiába leplezed magad, tudom, hogy te voltál az elözö! :) Igen, az óriáskígyós fazonnal nem taliztunk, de még mindig mosolyognom kell, ha eszembe jut ahogy elmesélted nekem a reakciódat :)))

wpetya 2006.07.13. 23:01:54

Húúúú az a koncert de jó volt...!Én sem rajongtam Pinkért. Eddig!

Bea 2006.07.14. 19:08:01

Sziasztok, Na majd figyelem a turnéját! Szilvert nem hiszek a fülemnek! Tényleg a koncert felvétel szól? :D Éljen! Még még :D Így még sose hallottam a What's Up-ot! Nagyon jó! így még jobban tetszik mint az eredeti! Jaj de jó lehetett nektek. Azt mondjuk nem értem hogy miért nem lehet vizzel bemenni. Ilyen helyeken szoktak elájulni az emberek. Erre nem gondolnak a szervezők?Még nem is hallottam ilyenről. Lehet hogy így akarták kiszűrni az embereket hogy ne legyen elől akkora tömeg! Ibolyának VIP-es jegyet kellett volna kapnia és a kordon és a szinpad között kellett volna tombolnia! ;) bár lehet hogy jól érezte magát a nép között...

Rossi 2006.07.14. 20:42:12

Hu .tényleg én voltam az " óriáskigyós fazonos" de az inkognitó nem volt szándékos ..asszem kéne vmi tabletta ...Györgyiiii!! számitok rád..:D:D:D pussz

zs 2006.07.14. 21:05:54

sziasztok Az m1es kisfilmben azt mondta(lehet nem komolyan) Pink,hogy jövőre jön Budapestre... Ja és nem kötekedésből,de a Cuz I can-nel kezdett.;) jó(k) a beszámoló(k):D Pápá

Györgyi 2006.07.14. 22:02:15

Oké Rossi, számíthatsz rám, 26-ára beszerzek Neked egy kis Cavintont vagy más csodaszert!:) szilvert! köszi a beszámolót és köszi, hogy elküldted mailben a blogzenédet, de képzeld kivételesen nem volt szükségem rá!:) Beléptem a blogodba és hirtelen megszólalt a zene! Az élet apró örömei!:)

Móni 2006.07.14. 22:57:25

Szilvert!Nagyon szívesen! :-D Petya nem vagyok én olyan nagyon brutál,csak egy kicsikét....:-D Bea!Érdekes,nekem is az jutott először eszembe,Szilverték talán még emlékeznek is,hogy mondtam,hogy lehet,hogy a tömeg mérséklése miatt csinálják a "vízmegvonást".Mindenesetre egy fanatikust ez nem állít meg!Ja,ja,a VIP jegy járt volna!Minimum!Mondjuk ha az volt,a VIP szektor,ott hátul a p...ba,400 méterre a színpadtól,Hát akkor sztem is tegyék....el azt a jegyet!

Móni 2006.07.15. 01:45:50

Hm,szerintem a jövőben még több Pink számot fogok énekelni...ez nagyon állat!Iszonyú nehéz némelyik,de megéri megtanulni! ....és hogy fújja a közönség!Júúúj,az a hangulat.Újra itt lüktet bennem az egész...Hú...

Luca 2006.07.15. 08:52:29

Ibolya a VIP-szektorban volt.

szilvert 2006.07.15. 09:38:22

Na, egy informált ember. :) Szóval Móni valszeg nem a 400 m-re lévő széksorok számítottak VIP jegynek.. Bea, bizony, jól hallod! :) Zs, ami a kezdő számot illeti igazad lehet, köszi a kiigazítást! Amúgy én is láttam a kisfilmet, de nem emlékszem, hogy mondta volna, hogy jön, csak azt hogy már volt 1x régebben is. Viszont őszintén remélem, hogy ezügyben is Te emlékszel jól! ;) Györgyi! Komolyaaan?? :)) Na látod, hát ez a számítástechnika...;)

wpetya 2006.07.15. 11:59:44

Háát ez a számítástechnika...hmmm... Az analóg hangrendszeremmel soha nem volt ennyi baj! És az gyorsabban, egyszerübben javítható!

Móni 2006.07.15. 14:21:59

Mondom én,hogy VIP volt.EZAZ! :) (kösz Luca!) Az meg ott 400 méterre valami külföldi túristacsoportnak lehetett a külön szektor...:)

Móni 2006.07.15. 14:23:58

TOVÁBBI SZÉP NAPOT MINDENKINEK!:)

Bea 2006.07.15. 15:57:10

Sziasztok, És melyik lesz a köv Ibolya koncert amire mentek? Üdv

szilvert 2006.07.15. 16:27:42

Szerintem talán Siófok, bár még messze van.. :) Miért Te is jössz Bea? ROSSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KÖSZI SZÉPEN A KÉPEKET!!! :)) KÉPZELD CSAK MOST VETTEM ÉSZRE, HOGY KÜLDTÉL, MERT AZT A POSTALÁDÁMAT NEM NÉZEM MINDEN NAP!

Luca 2006.07.15. 17:59:15

Szilvert! Direkt vetted ki a lejátszót? Vagy én vagyok béna? :)

Luca 2006.07.15. 17:59:57

Jó a zene, Szilvert!!

Luca 2006.07.15. 18:00:13

Én is voltam Mega-koncerten!

szilvert 2006.07.15. 19:33:41

Luca, válasz mailben. ;)

Bea 2006.07.16. 19:12:02

Azzal én is szemezek! Nagyon jól hangzik! Szeretnék menni de nagyon sok mindentől függ még. Egyrészt munka után tudnék csak indulni és másnap mennem kell újra dolgozni. Aztán mivel Duna túráról Kedden érek haza lehet hogy nem lesz erőm semmire. Meg attól is függ hogy kocsival vagy vonattal - az utazási költségek miatt.

Rossi 2006.07.16. 20:37:14

Kösz ,Györgyi! Előre is :):) Szilvert! Nincs mit ! Bíztam benne, hogy még az idén megnézed:D:D pussz

Györgyi 2006.07.16. 23:22:21

Köszi a képeket szilvert! Egyébként pedig már a gmailem is működik.:)

Joe 2006.07.17. 15:05:30

Szilvert, köszi a képeket, írtó jók - főleg a vadállat :) MSE is velünk jön vszeg a Balcsira.

Bea 2006.07.17. 19:40:16

Most nézegetem az Ibolya Mega döntőjét. Elég rossz felvétel mert ugye akkor videóra lettek véve és most játszottuk át mpg-be. Hát nekem még mindig borsódzik a hátam ahogy énekli a Katona Klári dalát! Szerintem ez már örökre így marad. Akármikor hallom majd az életembe ugyanaz lesz a hatása!

wpetya 2006.07.17. 22:40:30

Bea én is így vagyok vele!

Bea 2006.07.18. 12:03:15

Kiváncsi lennék mit hallgatnék most ha nem lett volna a Megasztár! Talán semmit. Vagy még jobb kérdés vajon mit fogok hallgatni 5 év múlva? Talán Ibolyát és Magdit? ;) A kérdésekre helyesen válaszolók között értékes nyereményeket sorsolunk ki! :D

wpetya 2006.07.18. 18:46:21

Ere a telefonszámon lehet a kérdésekre a helyes választ beküldeni: 12345678910 (Bea aztán mi húzunk a lével.Ok?)

Bea 2006.07.18. 19:54:45

Petya, engem még senki sem hívott téged igen? ;D Lehet hogy rossz a szám?

wpetya 2006.07.18. 22:11:26

Még engem se! Lehet, hogy azért, mert nem mondtad meg mi a nyeremény.
süti beállítások módosítása