2006. március 04. Szentes – „ahol álmomban jártam... Magyarorszááág”

.

Kedvenc Unokatesókám volt olyan szerencsés, hogy pár barátunkkal együtt részt vehetett szombaton az 5. Szentesi Télbúcsúztató Karnevál keretein belül rendezett Ibolya-koncerten.

Kérésemre megajándékozott minket csodálatos beszámolójával is.

Köszönjük!  

.

.

Íme Györgyi írása: 

„Sziasztok!
Na, akkor következzen az ígért beszámoló!
Szombaton délután 2 órakor indult a vonatunk a Nyugati pályaudvarról Szentes felé. Az újságárus előtt összefutottam Brigivel, így együtt próbáltuk felkutatni Évit, aki már a vonaton várt ránk és foglalta a helyeket, majd hamarosan megérkezett Szilvi(a) is. Teljes volt a létszám, indulhattunk a koncertre!
A vonatút gyorsan eltelt, beszélgettünk, ismerkedtünk, hamarosan elérkezett Kiskunfélegyháza és az átszállás ideje. Ez persze nem ment zökkenőmentesen... Rohannunk kellett, hogy elérjük a csatlakozást és persze mikor máskor, mint most kinyílt a hátizsákom és egyenként potyogtatni kezdtem a benne lévő dolgokat. A szaladástól és a röhögéstől kifulladva ugyan, de végülis elértük a vonatot, felszálltunk és már indultunk is tovább. Szentes határánál készülődni, öltözködni kezdtünk, majd egy kanyarnál a gravitáció ismét megmutatta mire képes, de ezúttal nem tárgyakat vonzott magához.
Megérkeztünk, taxit hívtuk, majd elfoglaltuk a szállásunkat, ami egy 4 ágyas apartmanban volt.
3/4 7 tájékán érhettünk a koncert helyszínéhez, ahol találkoztunk Zsuzsival és Andival, valamint Zsuzsi férje is eljött. A Sportcsarnokban igazi karneváli hangulat fogadott. A plafonról mindenfelől lampionok és lufik lógtak, éppen busójárás zajlott, amit a gyerekek táncbemutatója, végezetül pedig a jelmezverseny eredményhírdetése követte.

8 óra - 1/4 9 tájékán végre felkonferálták Ibolyát, megszólalt a már ismerős sziréna, helikopter és lövések hangja és kezdetét vette a koncert. Ibolya a fekete kapucnis pulcsijában, kapucnival a fején (ez kb az első 2 szám erejéig rajta is maradt), pólóban, bársonygatyában és a narancssárga cipőjében jött a színpadra.

.

A közönség első két sorát szinte kizárólag gyerekek alkották, akik Ibolya láttán azonnal elővették a papírjaikat, cd borítójukat autogramért nyújtogatva. Autogramot ekkor természetesen nem kaptak, de kárpótlásul Ibi odament hozzájuk és megfogta a kezeiket.

Mi a színpad jobb felén a 3.-4. sorban álltunk.
A számok a megszokott sorrendben követték egymást, a közönség a dalok közötti szünetben egyfolytában a Magyarországot kántálta, követelte. Ibolyának jó kedve volt, sokat bohóckodott, bolondozott a színpadon, pózolt a kameráknak, fényképezőgépeknek, aranyos volt. A zenekar ezúttal is kitett magáért, fantasztikus hangulat kerekedett.

Sajnos ismét hamar eltelt az idő, a koncert vége közeledett. Ibolyáék búcsúzkodtak, a közönség ráadást követelt. Ezúttal is az egyik szám ami a végére maradt az Édes méreg volt, amit kissé sajátos formában hallhattunk, majd következett a várva-várt Magyarország. Ibolya felkonferálta, majd kissé meghökkenve vette észre, hogy jobb oldalán egy férfi áll egy hatalmas csokor virággal a kezében. Helyesbített: "Nem, akkor most következzen egy virág!"
Ezután következett számomra a koncert legkülönlegesebb "pillanata". Felcsendültek a Magyarország dallamai, majd a közönség (ismerős vagy ismeretlen, nem számított) egymás kezét fogva és a magasba tartva énekelte együtt Ibolyával a dalt.
Hatalmas sikert arattak!

A koncert véget ért, a tömeg oszlani kezdett. Ibolya és a zenekar a színpad szélénél autogramot osztogatott. Mi még kicsit maradtunk, beszélgettünk, na és végre Brigi is dedikáltathatta a lemezét!

A hazaút az apartmanig kissé hosszúra, de annál jobbra sikeredett. Eleinte megpróbáltunk felhajtani valami szórakozóhelyet, ahová kicsit beülhetünk, de ez nem nagyon akart összejönni, így egy ideig bolyongtunk még, betértünk ide-oda , majd végül közös megegyezéssel valóban haza indultunk mondván, hogy akkor majd otthon bulizunk.
3 óra körül nyugovóra tértünk, majd hajnalban különös hangokra ébredtünk. Először egy fura zenekar rögtönzött nekünk egy nem kívánt ébresztőt, majd nem sokkal később valakinek kényszere támadt, egy csendesnek nem nevezhető ostoros bemutatót tartani. Köszi!
Kicsit beszélgettünk még, majd jött a taxi, indulnunk kellett az állomásra. A hazaút mondhatni zökkenőmentesen, de eléggé sajátos hangulatban zajlott.
Évi, Brigi, Szilvi! Köszönök Nektek mindent, nagyon jól éreztem magam Veletek!”

.

Györgyi, minden olvasó nevében köszönöm, hogy megosztottad velünk élményeidet, és ezáltal egy picit mi is ot lehettünk Veletek!

.

Sőt, én külön hálás vagyok, mert neked köszönhetően egy egészen különös élményben lehetett részem:

Tegnap este már épp lefekvéshez készülődtem, amikoris megláttam, hogy érkezett 3 hozzászólás ide a blogomba. Megörültem neki, mert rögtön gondoltam, hogy „dejó végre megérkezett a tudósítás”

Aztán megnéztem és tényleg! Elolvastam. És elolvastam mégegyszer, annyira jó volt, már úgy éreztem ott vagyok veletek és én is átéltem az egészet, de még csak ezután következett a java! 

Lefeküdtem aludni és amire nem számítottam: bizony álmomban én is ellátogattam Szentesre.  Ott voltam a koncerten és egy az egyben átéltem, amit az este olvastam. Ott voltam a harmadik sorban, lufik mindenfelé, előttem gyerekek aláírásért nyújtózkodnak, Ibolya narancssárga cipőben, virágot kapott, és ami a legcsodálatosabb volt, hogy hallottam a Magyarországot, és a „koncert legkülönlegesebb "pillanata"” egy az egyben lejátszódott az álmomban! Minden kéz fenn volt a magasban, és ott akkor éppen nem számított senkinek, hogy ki kicsoda micsoda, honnan jött, hova tartozik...

Mindenestre szűkebb körben értelmet nyert az érzés, amit a Magyarország közvetít... 

Nem tudom élőben milyen lehetett, valószínűleg fantasztikus élmény, mert így is az volt! Egyébként nem nagyon szoktam Ibolyával álmodni csak ritkán, ahhoz képest, hogy naponta követem az útját, nem sokszor. De így, hogy szó szerint ott éreztem magam egy koncerten, ilyen még nem fordult elő.

Mindenki szokott éjszaka álmodni és biztos tapasztaltátok már ti is, hogy mikor utána felébred az ember, sokszor valóban olyan, mintha megtörtént volna. Nos ennyire valósnak tűnő, illetve inkább érződő álmom nekem talán még nem is volt soha! Mosolyogva ébrettem fel, csodálatos élmény volt - mégha csak álom, akkor is!  Egy különleges álom.

Képek később, ha lesznek, akkor lesznek...mármint a konciról, mert az álomképek megmaradnak nekem, de mindenesetre kíváncsi vagyok mennyiben hasonlítanak a valósághoz..

Nahát, mit mondjak, eléggé hasonlítanak!!!

.

Szerző: szilvert  2006.03.06. 10:47 33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr656383095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luca 2006.03.06. 14:16:07

SZilvert, további csodás álmokat Neked...;) És köszönöm a pontos linkeket is!!

Kisrocker 2006.03.06. 15:49:53

Szijja! Képzeld..megyünk anyával a Március 15.-i koncertre!!:D De király ez a Magyarország...honnan szeded ezeket?:) Pusszanat

szilvert 2006.03.06. 17:16:26

Luca: :)) Kisrocker: Eszembe jutottatok, mikor megláttam, hogy Békéscsabán is lesz konci, hogy vajon mentek-e? Emlékszem tavaly is hogy vártátok, hogy legyen arrafelé konci, de akkor asszem végülis nem jött össze.. Most viszont nagyon örülök, hogy mentek! Jó szórakozást a koncin és remélem akkor nemsokára lesz egy jó kis beszámoló a blogodban vagy valahol, mert várjuk! ;) Ez a felvétel a Promenád c. rádiós műsorban készült tavaly novemberben, majd küldöm. Pussz

Szilvia 2006.03.06. 17:32:40

Kedves Györgyi! Köszönöm a beszámolót! Nagyon nagy élmény volt elolvasni és újra átélni ezt a két napot. A szívem fáj, hogy vége lett ennek a csodás hétvégének és közben nagyon boldog vagyok, hogy újabb barátokkal, rokonlelkekkel ajándékozott meg az ÉLET. Remélem, mihamarabb hasonló Ibolyás élményben lesz részünk! Puszi

Kisrocker 2006.03.06. 17:33:39

Hali! Majd kreálunk anyával egy jó kis beszámolót!:) Nagyon remélem, hogy nem jön semmi közbe...most látom/hallom amjd először Ibit élőben!:D Jajj de frankó lesz:P :):):):) Pussssz

Tomis 2006.03.06. 19:41:24

Hali! Üdvözöllek dicső lovag, szép a blogod, jó a fogad.. nah, szal Isten hozott ideát! vagy inkább a tv2 üldözött! :D Hogy van a Bazilika? Áll még? Ha gondolod, ildikével egyszer újra leruccanunk és találkozhatnánk! Valami várra emlékszem, ill. nem is a várra..de valami gyönyörű épület volt, az biztos :D ( lehet, hogy mégiscsak a várra, de valami belső fotók rémlenek nekem :S ) Húaztszívesenmegnéznémcsaknelennékilyenhüjemegmegtalálnámvégreaspacebillenyűt :) No, minden jót a blogodhoz és ha van kedved, ugorj be időnként hozzám Te is és az olvasóid is :) ( egy kis reklám sosem árt ;) [LINK]http://www.tomis.blogol.hu/?d=2006-3[/LINK]

Tomis 2006.03.06. 19:42:42

Na, megpróbálom a kukacos csatorna hülyesége nélkül is :) http://www.tomis.blogol.hu/?d=2006-3 tádáááám! :D

Tomis 2006.03.06. 19:44:24

Hehe, link így sem lett, csak én égetem magam és szemetelem tele a blogod :) Ezer bocs, meg egy fókabébi! .. mert az olyan édi !

Györgyi 2006.03.06. 22:46:21

szilvert! Talán most már megérted, hogy mit éreztem én tavalyelőtt amikor a te Fehérvári beszámolódat olvastam a blogban!:) Én ugyan nem álmodtam akkor éjszaka a koncetre magam, de ahogy olvastam a sorokat a szavaid képekben jelentek meg előttem és szinte láttam magam előtt az eseméyeket. Örülök neki ha én is hasonló hatást tudtam elérni nálad!:) Tudod, jó volt a tanítómesterem!:D Kedves Szilvia! :) Köszi! Egyébként pedig a szívemből szóltál! :)

andy 2006.03.07. 09:53:56

Magam részéröl nagyon örülök,hogy találkoztunk és együtt tomboltunk,csak reménykedhetek hogy még sokszor meg fog ismétlödni!!!!

szilvert 2006.03.07. 16:08:50

Kisrocker: Oké, de nyugodtan kreálhattok külön-külön is, akár ide is.. :P:)) Györgyi: Tudom, igen, és még a kislányt is olyannak képzelted, akit pörgetett Ibolya. :) Tanítómester..:P:)) Tomis: Persze van még Bazilika meg van vár is, bár mondjuk azt mostanában nem láttam, de biztos megvan. :) Majd keresünk valami időpontot, ami mindenkinek jó és akkor találkozhatunk. A linkről annyit, hogy ezek után én már asszem inkább nem is próbálkozom vele. :P:D De aki az url-re kattint, úgyis rögtön ott van nálad, na meg persze bal oldalon is kinn a link. :) Pusssz Nektek!

szilvert 2006.03.07. 16:10:22

Emberek! Vannak képek!!! :) Bár gondolom, ha ezt olvassátok, akkor már elég nyilvánvaló..:P:)

szilvert 2006.03.07. 16:19:45

Ibolya 2006. március 13-án 20:00 körül a JUVENTUS RÁDIÓ ”Sztároló” c. műsorában lesz vendég!

2006.03.07. 16:26:10

De jó volt olvasni ezt a beszámolót!!Köszi h megirtad íGyörgyi! pussz

Rossi 2006.03.07. 16:28:05

Az a névtelen én voltam ..Még is kell vmi bogyó ugy láccik ..,Györgyi intézkedj,,,:D

Baj(a) 2006.03.07. 21:16:54

A bajai koncert meghirdetése NEM tévedés volt, hanem elmarad! A magyar nyelv igen gazdag, de az elmaradó koncertre semmiképp nem megfelelő szononima a tévedés! Eddig ahol fel lehett lelni a koncertsorozat programját, mindegyikben benne volt a bajai koncert. Az ilyen meghirdetett, de mégis elmaradó koncertért az illetékeseknek minimum idejében illik elnézést kérni. Ehelyett illetlenség tévedésre hivatkozni! Sajnálom szegény bajaiakat!

szilvert 2006.03.07. 22:16:26

Ezt a hírt úgy vettem át máshonnan, nem tudom mi az igazság, mint ahogyan te sem, de sajnos a lényegen nem változtat, tehát kár is lovagolni rajta. Én is sajnálom a bajaiakat, de talán később még lesz ott is koncert vagy valahol a közelükben, ahova kárpótlásképpen el tudnak menni.

aramis 2006.03.08. 07:43:17

Kész boldogság ezeket a képeket nézni és a beszámolókat olvasni. Nagy tisztelet mindazoknak akik ezt lehetőv teszik. A Nőnapon minden jót kivánok! aramis

szilvert 2006.03.08. 18:59:15

Köszönjük! :)

MSE 2006.03.08. 21:45:12

Szia Szilvert és Mindenki! :-) Végre újra jó a netem, és mindent el tudtam olvasni és meg tudtam nézni itt Nálad! Tényleg nagyon jók a beszámolók, -Györgyi, a tiéd is :-),- főleg egy olyannak, mint én, aki se Egerben, se Szentesen nem lehetett ott...:-((( Persze nagyon jó volt nekem ott, ahol voltam, és :-)) vagyok, dehát ezt pont ti értitek csak meg igazán, hogy milyen érzések kavarognak az emberben, amikor valahol az országban Ibi énekel, és nem lehetünk ott... mint éppen ma Szegeden... remélhetőleg Veszprémben találkozunk és nagyot bulizunk! :-) Szilvert, meggyógyultál már? Ha nem, jobbulást! Addig is sok puszi MSE

ultraviolet 2006.03.09. 22:13:26

Hi Szilvert! Úgy gondolom, jól választottál ezzel az új bloghostolással. Ha az embert valahol lehetetlenné teszik, akkor nincs mese, váltani kell. Új jegyet, új helyet. Látom, tobábbra is igényesek a bejegyzéseid. Jól van. Így kell!

Adri 2006.03.09. 23:02:43

Sziasztok! Sajnos itt nem lehettem,mert dolgoztam,de biztos nagyo jó volt a többit visszaídézve! :) Szeged is jó volt!Kár h nem tudttok jönni! :( Pusszka nektek!

Mocsár 2006.03.11. 11:16:23

Ibolyának akkora a sikere országosan, hogy minden alkalmat meg kell ragadnia, hogy csökkentse azt. Ezért esett ki a bajai koncert is! Most a hétvégén bementem egy olyan helyre vásárolni, ahol egy egész falon a lapok és újságok vannak kitéve. Megálltam, végignéztem az összes odavonzó címlapot és Ibolyát most sem találtam meg egyiken se, már hetek óta, még szövegben se! Nem ellendrukkere vagyok kedves Szilvert, hanem olyan, aki nem vak, aki leírta, hogy mit látott, illetve mit nem látott. Gondolom, érthető voltam. Nagyon-nagyon sajnálom, hogy elülepítik a mocsárban Ibolyát! Még valami: azt lehet itt olvasni, hogy ne fogd viszza magad, ha mondanivaéód van! Akkor meg miért fejezed ki kedves Szilvert azonnal nemtetszésedet, ha bárki dicséreten kívül szerényen mást is megfogalmaz???

szilvert 2006.03.11. 12:10:49

Sziasztok! Nahát MSE, de rég láttalak! Itt is meg élőben is! :) Jól vagyok már azóta, köszi! 17.-én jössz Hass Alkossra? Uv, igen a váltással jól jártam, mármint bizonyos értelemban... Adri, örülök, hogy jól érezted magad! :) Mocsár, neked nem tudom mit válaszoljak, nem is értelek igazán..Én nem mondta se azt, hogy ellendrukkere vagy Ibolyának, se azt, hogy dícséreten kívül nem lehet mást mondani. És nem fejeztem ki nemtetszésemet, mert valaki dícséreten kívül mást mondott. Ez közönséges hazugság. Sajnálom, hogy elbeszélünk egymás mellett, sajnálom, hogy nem látod a lényeges dolgokat, sajnálom, hogy semminek nem tudsz örülni, mindennek csak a rossz oldalát nézed, és sajnálom, hogy nem akarod felfogni amiket mondtam. Ha te itt állandóan csak vádaskodsz, akkor asszem ezek után nincs miről beszélnünk.

szilvert 2006.03.11. 23:14:15

EMBEREK!!! A JÖVŐ HETI MEGASZTÁRBAN A MAI MAGYAR ELŐADÓK DALAI KÖZÖTT OLÁH IBOLYÁTÓL IS ELHANGZIK EGY DAL AZ EGYIK VERSENYZŐ ELŐADÁSÁBAN!!! VAJON KI KESZ AZ, ÉS MELYIK DAL??? NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK!!! :)

Luca 2006.03.12. 12:50:24

Szilvert, megvan a keresett DVD, felleltem Neked, de csak Ibolya található rajta. Az eredeti valószínűleg L.Z-nél van:) SZIA!!

Luca 2006.03.12. 15:52:07

A NAPKELTE MÁRCIUS 12-EI RIPORTJA IBOLYÁVAL: http://napkelte.wildom.hu/naptv/naptv.visszanezo.page?nap=20060312#

szilvert 2006.03.12. 22:01:06

Köszi Luca, akkor majd még kutatok picit az eredeti ügyében. :)

Árnyjáték 2006.03.13. 10:35:26

A Nap-keltében Ibolya fáradt, szomorkás, elcsigázott és változatlanul nagyon oda nem illően öltözött volt. A sötét öltözéke nyakig eltakarta, az arcából mindössze a szeme alatti és az álla feletti rész volt, ami kikandikált a sötétségből és a reménytelenségből. Haja nagyon lenőtt, látszott, hogy éppen nem a fodrásztól jött. Nekem Ibolyából kevés ez, amit látni engedett Magából. Ja, még a két keze látszott valójában, de ez esetben meg örültem, hogy csak a csuklójáig volt látható a rettenetes tetkói miatt. A beszélgetés szintén szürke és töltsük el az időt valahogy jellegű volt. Semmi újat nem tudtunk meg Ibolyáról, hacsak azt nem, hogy valami megint idegeli, de bizony ezt most sem köti az orrunkra. Kedves Ibolya! Ne csodálkozz, ha ilyen folytatás esetén egyszer csak azt veszed észre, hogy elfogytunk körülötted! Ne csodálkozz, ha majd egyre kisebb termeket kell keresned, hogy megteljen a koncert színhelye!

Rossi 2006.03.14. 00:21:02

Csak a magam nevében beszélhetek de engem nem érdekel h ibolyának milyen hosszú a haja, meg milyen ruhában ment a studióba .meg h fáradtnak tünik,vagy, sem.. én egyszerűen imádom hallgatni ahogy énekel és a koncerteken olyan élményt kapok tőle, amit mástól nem ....

szilvert 2006.03.14. 11:45:36

Bennem ez a riport inkább pozitív nyomokat hagyott, mint negatívot. Igaz mi valóban nem tudtunk meg sok újdonságot, de nekem pl megint feltűnt mennyit fejlődött Ibolya azon a téren is, hogy érthetően ki tudja magát fejezni szavakkal is. Ezzel a riporterrel Ibolya még nem beszélgetett a Napkeltében és láthatóan rá is nagy hatást gyakorolt a beszélgetésük, és azok a dolgok, amiket Ibolya elmondott neki. Aztán szintén pozitítvum, hogy Ibolya 2 olyan dalát hallhattuk, amit eddig tv-ben még soha, sőt a rádiók se játszanak. Az öltözékéről, tetkóiról annyit: én így fogadtam el. Ezek az ő kincsei mellett meg amúgy is csak másodlagos dolgok, amiről most nem fogok vitatkozni, mert értelmetlen és felesleges dolog lenne.

Kisrocker 2006.03.14. 16:08:15

Szia! Ma néztem meg a mailem, igen megkaptam a számokat! Köszi szépen! Holnap konciiiii:DDDDDDDD alig várom. pusszantalak

szilvert 2006.03.15. 10:34:05

Oké, jó szórakozást a koncin! ;)
süti beállítások módosítása