Művésznő

Ha egy picit lejjebb tekertek az egérrel, láthatjátok, hogy a blogom bal oldala egy „kicsit” kibővült. Ibolya kiadványai, díjai, kitüntetései, eredményei, nevezetesebb fellépések, dalok, események jelennek meg egy-egy kép formájában. Szerintem érdemes néha végigpörgetni - nem csak a nosztalgia miatt - hanem, mert ahogyan történnek az események, azzal együtt természetesen ez a rész is folyamatosan bővülni fog. Például remélhetőleg nem is olyan sokára egy újabb kiadvánnyal... :) Bár azt olvastam, mostanában Ibolyka inkább focistának készül. Hááát...jóvan :), de azért bízom benne, hogy előbb-utóbb csak rájön arra is, hogy ő elsősorban arra született, hogy énekeljen...

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy felhívjam a figyelmeteket egy új blogra is, egy ún. „nem rajongói blogra” ahol - ha vállaljátok a neveteket és regisztráltok - kulturált körülmények között elmondhatjátok véleményeteket Ibolyáról az adott témában. Bár olvasásra is ajánlom, elgondolkodtató...

Jelenlegi vitakérdés: El fog-e veszni Oláh Ibolya? + Az IBK sorsa.. A bloghoz: KATT IDE

A bal oldalon a Linkajánlónál megtaláljátok a honlap Ibolyás kezdőrészét is, „love-unlimited” néven, ahol egy remek kis összehasonlító elemzés is található a Geszti féle és a Tereskova féle Magyarországról. (a hozzászólásokban találtok egy kis kiegészítést az oldal tulajdonosától Earthman-től)

Mikor elkészültem a blogom bal odalával és végignéztem a képeken, ultraviolet verse jutott eszembe:

Művésznő

Szerző: szilvert  2006.02.22. 19:19 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr186383125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi tv2-es blogból áthozva (79) 2006.04.06. 17:38:16

Írta: szilvert Dátum: 2005-11-02 00:16:13 Kisrocker, igen van MSN-em, a címem ugyanaz, mint az emil címem, ha gondolod vegyél fel, vagy írd be a címedet a blogtulajba. Bár én csak nagyon-nagyon ritkán vagyok fenn, kb havonta 1-2x. Czuppp neked is kis vámpír! Írta: szilvert Dátum: 2005-11-01 20:06:05 Györgyi, az lehet, ma sokmindent kaptam. Ürítek, 5 perc múlva küldd el lécci mégegyszer! Már vártam pedig, hogy írsz, de ezek szerint Te írtál is! Na, ürítek mindjárt! 2005. 11. 01. 20:05 Írta: Györgyi Dátum: 2005-11-01 19:53:00 szilvert! Szerintem megtelt a postaládád! Délután is és most este is visszajött a mail, amit küldtem. Írta: Györgyi Dátum: 2005-11-01 07:09:30 Szívesen! Ez a változat nekem is sokkal jobban tetszik! Írta: Kisrocker Dátum: 2005-11-01 06:41:26 Juuuujjj!Ezt a dalt ébekeltük ballagáson!:') Van msn-ed? Czupp még1x! Írta: Kisrocker Dátum: 2005-11-01 06:40:12 Czupp Írta: szilvert Dátum: 2005-10-31 23:04:49 A háttérzene egy icipicit megváltozott, de mennyivel jobb így! Köszi Györgyi! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-31 22:19:32 Hát ez az kedves névtelen...ez így hogy jön össze? Írta: Anonim Dátum: 2005-10-31 21:53:08 szombatoként foci is és koncertek is ? Írta: Adri22 Dátum: 2005-10-31 21:52:49 ez igy van szilvert! D Ibitól bármi kitellik! D Pusszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-31 21:10:56 Én meg csak azt nem tudom, hogy a koncerteket és a rengeteg edzést hogyan lehet összeegyeztetni...Vagy amíg focista, addig nem énekel? Mert szerintem mindkét karrier egész embert kíván. Egyben azért biztos vagyok, bármi legyen is, Oláh Ibolya nem fog eltűnni! Írta: Béla Dátum: 2005-10-31 19:34:51 Végig gondolta-e Ibolya, hogy mit tesz? Menedzsere és barátai felhívták rá a figyelmét, hogy felelősséggel tartozik a rajongóinak épp úgy, mint saját magának? Nem a sport ellen vagyok, sőt, jót is tesz az egészséges életmód! Ha Ibi szeret focizni, akkor focizzon, de ne ezen a szinten, és főleg ne versenyszerűen. A magam részéről, aki korábban szintén kergettem a labdát, nem tartom egy nőies sportnak a labdarúgást. Mielőtt bárki megvádolna avval, hogy soviniszta vagyok, közlöm, hogy a mai világszintű kézilabdát sem tartom a gyengébbik nem sportjának, holott szeretem nézni. Szóval, ezek a sportágak rendkívül balesetveszélyesek. Akinek ez a kenyere és a szórakozása, az csinálja! Ezen a szinten ezt teljes odaadással kell csinálni, felelősséggel tartozik a csapattársainak is. Akinek viszont vigyáznia kell a testi épségére, az csak focizgasson hobbiból. Még így is megsérülhet, de kisebb az esélye rá. Mi történik a színházzal, vagy egy nagyszabású Arénás koncerttel, ha előtte megsérül a lába, és pár hétig nem tud lábra állni? Ez reklámfogásnak elmegy, de sürgősen abba kellene hagynia a versenyszerű focizást, mielőtt baj lesz belőlle! Béla Írta: aramis Dátum: 2005-10-31 16:31:15 A Színes Bulvár Lap cikkét bemásoltam Ibolya blogjába. Képek:www.topfoci.hu -n üdv. Írta: dork7 Dátum: 2005-10-31 13:30:49 Sziasztok! Szilvert: szuper Szeretettel látunk Titeket! Mosolygós napot! dork7 Írta: szilvert :o + :) + :( Dátum: 2005-10-30 18:00:24 Oláh Ibolya remek bemutatkozása „Minden túlzás nélkül állítható, remekül sikerült a Megasztár döntős Oláh Ibolya bemutatkozása az MTK Hungária női együttesében. A bajnokságban két meccset a kispadon már végigücsörgő ám ezúttal kezdőként pályára lépő énekes fenomén, a csatársorban kapott helyett a kék-fehér szakvezetéstől, s játékával pozitív meglepetést szerzett az újpesti Cérna pályára kilátogató drukkereknek. A Magyarország című slágerével hetek óta a toplisták élén lévő énekes, főleg az első játékrészben jeleskedett az MTK-ban, a nyolcadik kerületiek első góljánál az ő pontosan lepasszolt labdáját váltotta gólra a válogatott Gál Tímea. A második félidőben még húsz percnyi játéklehetőséget kapott Ibolya, aki ha kis szerencséje van akár gólt is rúghatott volna, ám kapura leadott közeli lövésébe belevetődött egy angyalföldi játékos, így az elakadt a kapu felé, így nem lett támadt veszély. Oláh Ibolya első bajnoki mérkőzése a hetvenötödik percben ért véget, ám szemmel láthatóan elsőre ennyi is elég volt, a végére joggal elfáradó támadónak.” (Szentgyörgyi Ákos 2005. okt. 30.) Ibolya blogjában új bejegyzés a meccsről! (+ blogom baloldala bőv., +Makka blogjában képek) Írta: szilvert Dátum: 2005-10-30 16:20:45 Kedves dork7! Köszi, hogy ide is beírtad! Nekem Ibolya után SVera volt a másik kedvencem! Valószínűleg páran ott leszünk! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-30 16:18:21 Sziasztok! Csilla: Nekem sajna hétfőn szakmai gyakorlatra kell mennem, szal nem lesz hosszú hétvégém, sőt nálunk őszi szünet sincs...de neked jó utat és vigyázz magadra! Györgyi: Már fejlebb hangolódtam egy picit! Ma csak jó hírek érnek! Adri: Én is szeretem, ezért is tettem be, nameg ugye a mondanivalója... Pussssz 2005. 10.30. 16:17 Írta: dork7 Dátum: 2005-10-30 15:40:17 Sziasztok! Gondoltam beírom, hátha érdekel néhányatokat, hogy lesz egy közönségtalálkozó Schmidt Verával, nov. 19-én, 14 órától a BaBar-ban (1074. Bp. Huszár utca 7.) Belépés ingyenes, a programokat, és egy személyes meghívót pedig a www.schmidtvera.hu-n találjátok Szeretettel látunk mindenkit, aki szeretne jönni! Szép napot! d Írta: Adri22 Dátum: 2005-10-30 09:17:19 Szilvert:Ezt a számot imádom! D Nagyon király a blogod szilvert! D Pusszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-10-29 16:00:26 Sziasztok! szilvert! Na, akkor gyorsan fel kell hangolódnod, mert én már nagyon várom az új bejegyzést! Nem mintha a jelenlegivel bármi gond is lenne! csilla! Nem is baj, mert nekem sem jó a jövő hét, vasárnap kivételével minden napom telítve van. Majd egyeztetünk. Puszi mindenkinek! Írta: csilla Dátum: 2005-10-28 21:42:47 Györgyi!!!! Stornó a jövőhét mert őszi szünet van az oviban,majd a következő héten,remélem akkor is jó neked!!!Puszi! Írta: csilla Dátum: 2005-10-28 21:34:08 Jó pihenést a hosszú hétvégére!!!!! Én sem leszek net közelben mert vidékre utazom,de ha történik valami fontos feltétlenül hívjatok!!!!! Vasárnaphoz egy hétre találkozunk,már alig várom,nincs is olyan messze????!!!!! Puszi mindenkinek!!!!!!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-28 16:41:34 Hellósztok! Köszi, bár még nem teljesen vagyok oiro tag... és a gratu különben is csak akkor jár, ha csináltam is már valamit.. Amúgy bocs, hogy már rég volt bejegyzés, de most kicsit le vagyok hangolódva.. A baloldal viszont bővült egy régebbivel, ami most jutott eszembe, szal lehet keresgélni! A blogzene is megváltozott. Pusssz U.I.: Nade Ildi! :P)) Írta: Ibolyázóslány Dátum: 2005-10-27 22:13:54 oh... én szerelmes vagyok a blogodba! de tényleg! Írta: ofi Dátum: 2005-10-26 21:58:57 Hali Szilvert!!!!!!!!!! GRATULA!!!!!!!!!!!!! Pusz! Írta: MSE Dátum: 2005-10-26 17:05:55 Szia Szilvert! Szégyen ide, v. oda, október 15-e óta most vagyok itt először :-(, de ittvagyok!!! GRATULÁLOK! Eddig is nagyon igényes és szép volt a blogod, de mostanra már annyira kiegészült mindenfélével, és tényleg olyan élvezetes itt olvasgatni, hogy egyszerűen hihetetlen! Nagyon ügyes vagy! Nov. 6-án találkozunk.. puszi Ui:ÚÚÚRISTEEEN! :-)) Írta: msmester Dátum: 2005-10-26 08:19:28 Ultraviolet szerzőként mutatkozik be demo felvételeivel. Dalai előadására énekes kerestetik! "Hass, Alkoss" Klub http:// hass.blog.tv2.hu Írta: Adri22 Dátum: 2005-10-24 23:38:35 szia Szilvert! GRATULA az orio szereksztőségi tagságodhoz! D Írta: msmester Dátum: 2005-10-24 00:10:06 Nálunk nincs korhatár! Új bemutatkozónk - Viki - még csak 15 éves. Hangja már most is csodálatos, akkor még hová fejlődhet? November 11-én klubunkban élőben is meghallgatható! "Hass, Alkoss" Klub http:// hass.blog.tv2.hu Írta: aramis Dátum: 2005-10-23 19:37:18 aramis:..))))) Írta: Anonim Dátum: 2005-10-22 19:39:16 Újra letölthető az LG Megasztár Turné 6. adása Bartók Eszter hivatalos blogjának 192. bejegyzésénél. KATT Írta: szilvert Dátum: 2005-10-21 11:41:50 Már lehet szavazni a Story honlapján, hogy kinek adnánk a 2005-ös évi Story 5csillag díjakat! A közvetlen linket megtaláljátok a "Szavazások"-nál a fejlécben! Írta: FMR Dátum: 2005-10-21 09:40:48 És ne feledkezzünk meg az ellenzőiről, mert belőlük a szégyenkezést és rádöbbenésüket saját keserűségükre, hogy nem képesek örülni mások sikerének :-(( Írta: szilvert Dátum: 2005-10-20 23:16:15 )) Írta: Anonim Dátum: 2005-10-20 22:12:11 Ibolyka emberi érzéseket , empátiát és nem befelé fordulást hozott ki. Írta: Anonim Dátum: 2005-10-20 20:25:45 ibolya kihozza belőletek a bennetek lappangó állatot Írta: Eszter Dátum: 2005-10-20 06:49:22 Szia Szilvert!! Gratulálok Neked ehhez a bloghoz,ami igazábol már tul is szárnyalta a "blog szintet"Nagyon ügyes vagy,nekem nagyon tetszik. További sok sikert kívánok! Puszi,Eszter Írta: Györgyi Dátum: 2005-10-20 03:19:00 Szia Szilvert! Ezt nevezem! Nem egyszerűen megnőtt a forgalom a blogodban! Így igen gyakran frissítheted majd a bejegyzéseidet, ha azt akarod, hogy ne tűnjenek el az utolsó hozzászólások a blogból. Ezért szurkoltam! Na puszi! Írta: aramis Dátum: 2005-10-19 22:11:26 Ma a Nagy Könyv-ben az M1-en egy pillanatra Ibolyka is látható volt. "NEMECSEK ERNŐ" Írta: Rossi Dátum: 2005-10-19 22:01:49 Gratula,az OIRO szerkeztőségi tagsághoz! pussz Írta: szilvert Dátum: 2005-10-19 20:42:04 Sziasztok! aramis: köszi a kiigazítást, igazad van, tényleg a Nemzetiben volt. Már látható a bővítés a bal oldalon: Olimpikonok eskütétele, A38, Maxima. Esetleg még valami? mt: Én azt hittem, hogy a film megjelent DVD-n, és ez a borítója. De most, hogy írod, hogy plakát, hát lehet, nem tudom biztosan, hogy megjelent-e. Úgyhogy ezért inkább áttettem a "Fontosabb események"-hez, nehogy valakit félrevezessek. Köszi, hogy szóltál! Ha pedig valaki tud biztosat ezügyben, ne fogja vissza magát! Egyébként köszi mindenkinek mindent! Pusssz Írta: msmester Dátum: 2005-10-19 18:29:25 Az egykori Kormorán együttes frontemberei új formációt hoztak létre Kormorán Memory Band (KMB) néven. Hamarosan vendégül látjuk őket klubunkban. Készülő lemezük két dalának előzetes változata honlapunkon már most meghallgatható! "Hass, Alkoss" Klub http:// hass.blog.tv2.hu Írta: Ibolyázóslány Dátum: 2005-10-19 17:14:50 tényleg gyönyörű ez a blog, imádom! grat.!! Írta: Joe Dátum: 2005-10-19 15:32:41 Szintén, gratulálok az OIRO szerkesztőségi tagsághoz! Írta: mt Dátum: 2005-10-19 14:58:15 Szia! Csak egy észrevétel: A Boni és klájd a kiadványok közt szerepel, pedig az csak egy plakát. Vagy csak én nem tudok a kiadványról, amin a főcímdal hallható??? Egyébként nagyon jó a blogod! Írta: arte Dátum: 2005-10-19 12:18:38 Hali! Őszintén köszönöm Neked, hogy megcsinálod ezt a blogot, mely már túl is nő a blog fogalmán, és nagyon nagy örömöt szereztél többek között nekem is. A zenét külön köszönöm! üdv arte Írta: Zoltan Dátum: 2005-10-19 11:37:37 Szia szilvert, mégegyszer mondom, csodás amit produkálsz, mindig legyen ehhez elég erőd és energiád, és szívből gratulálok az OIRO szerkesztőségi tagsághoz! Írta: aramis Dátum: 2005-10-19 11:26:46 Kedves Szilvert ! Gratulálok a munkádhoz és ahhoz is , hogy mostantól az OIRO szerkesztőségének csapatát erősítheted. Az M1 közvetítette anno, elpasszoltam az akkori adást de az OBSZERVER -révén ezt az videó anyagot megvásároltam, így birtokomban van ez az igen-igen ünnepi műsor és benne Ibolya Hazám című dalával. Tehát az eskütétel a Nemzetíben volt , ahol a köztársasági elnök és a sporvilág jeles képviselői is jelen voltak. Jordán Tamás kérte fel Ibolyát e dal eléneklésére. Nagyon nagyon megható volt ahogyan előadta. A videórol esetleg másolhatok. Az OIRO-ban olvasom, hogy Oláh Ibolya Múzeumként üzemelsz. Valóban igen fontosnak tartom e sikertörténet főbb állomásait dokumentálni. Nálam is zajlik a kezdetektől a média figyelés. A sajtóban megjelenő cikkek anyag csaknem teljes és két példányban van gyűjtve. Anyácskával megbeszéltem , hogy egyik példány albumba rendeződik majd és ez Ibolyáé lesz. Írta: szilvert Dátum: 2005-10-19 00:27:49 Hopp, Aramis már írt is egyet az előző bejegyzéshez, amit kifelejtettem a bal oldalról, az Olimpikonok esküje a Nemzetiben, amikor Ibolya elénekelte a Hazámat. Ez tényleg fontos. Csak az a baj erről nincs egy képem se...Sebaj, majd csak megoldom valahogy. Köszi Aramis! (Amúgy nem az Arénában volt ez?) Ha még eszetekbe jut valami fontos, ami kimaradt, írjátok meg!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-18 22:10:25 Sziasztok! Joe: Igen emléxem! Eszembe is jutott miközben csináltam! Ja és kívánom, hogy egyszer őszülj bele a görgetésbe! ) FMR: Ez így van, sőt néha még olyanokat is kihoz belőlünk, amiről eddig még nem is tudtunk... Béla: Már ezért megérte az egész. Nekem is leesett az állam, amikor gyűjtögettem az eseményeket, hogy ja még ez is volt, meg az is, meg amaz is...szűk két év alatt télleg nem semmi! Szilvia: Örülök, hogy benéztél! Remélem Te is jössz 6.-án! Sokan ott leszünk, szerintem nagyon jó lesz! Gyere! Györgyi: Igen, számomra is nyilvánvaló volt, hogy dolgozol! De az is, hogy elintézted, hogy mégsem! :P obj: Örülök, hogy jössz Te is 6.-án! Az A38-on én is gondolkoztam, majd lehet, hogy kiegészítem. Télleg, ha esetleg kimaradt még valami fontos, akkor írjátok meg lécci! Zsuzsa: Nagyon köszönöm, jólesett, hogy benéztél! Pusssssssssz Írta: Zsuzsa Dátum: 2005-10-18 22:05:44 Kedves Szilvert ! Rólam köztudott, hogy kerülöm a blogokat, épp ezért nagyon hálás vagyok Lalának, hogy felhívta rád a figyelmemet !!! Elképesztően jó és szép, amit létrehoztál ! Szívből gratulálok hozzá és a többiekkel együtt köszönöm !!!! További jó munkát, sikeres vizsgákat és sok visszaemlékezni valót kívánok, sok szeretettel : Zsuzsa Írta: obj-álom Dátum: 2005-10-18 19:37:06 péáne=pláne, bocs. Írta: obj Dátum: 2005-10-18 19:36:20 sziasztok! Szilvert, klassz a visszatekintésed! És mindez főiskola mellett, péáne tiszteletre méltó, én már csak tudom! ha lehetne, még betehetnéd az A38-as hajón adott koncertet, mert a visszajelzések szerint az volt a legjobb hangulatú koncert, meg egyébként is elismerés ott fellépni. Meg a Maxima magazin 1 éves jubileumi buliján is Ibolya volt a sztárvendég, sztem ez is megtiszteltetés volt számára,vagyis tekinthetjük egy fontosabb állomásnak ezt is. További jó blog-kreativitást és mellette sikeres vizsgákat kivánok, és találkozunk november 6-án! Írta: Györgyi Dátum: 2005-10-18 15:57:19 Sziasztok! Örömmel láttam, hogy megvan a rádiófelvétel időpontja! Természetesen aznap dolgoztam volna (már meg sem lepődtem rajta), de ahogy Csillától meghallottam az infót rögtön akcióba lendültem és egy kolléganőmnek hála sikerült elcserélni a napot. Szerencsére! Puszi Nektek! Írta: Joe Dátum: 2005-10-18 14:48:45 Szia Béla, látod az ami a rajongónak kevésnek tűnik, mert telhetetlen mégis milyen sok! Reméljük lesz még sok 'görgetni' valónk ezután is. 18, 14.45 Írta: Szilvia Dátum: 2005-10-18 13:40:23 Szia Szilvert! Gratulálok alkotásodhoz! Gyönyörű munkát végeztél, minden dicséret megillet Téged! Nagyon jó itt járni és feltöltődni: visszaemlékezni és újra átélni az Ibolyás eseményeket! Köszönöm ezt a fantasztikus élményt, nagyon ügyi vagy!:-) Remélem hamarosan találkozunk! Puszi Írta: Béla Dátum: 2005-10-18 09:11:56 Kedves Szilvert! Mivel megemlítettelek Ibolya hivatalos honlapján, ezért ide másolom az írásomat. Kedves Gringo, és mára már „elenyészet számú” többiek! Kérdezed sastól, hogy ő mit tenne a menedzser helyében? Mint tudjátok régen írtam itt. Bíráltam a korábbiakat, a jelenlegit, lassúnak tartottam a tempót, ami ezt a zseni kislányt, Ibolyát a csúcs felé röpíti. Aztán már csak hallgattam, mint Ági teszi, az írásokba meg belefáradtam, hisz reménytelennek éreztem, hogy az itt leírtak gyorsítják, és jobbítják az előrejutását. Én mit tennék? Nem tudom. Azt viszont el kell, hogy ismerjem, lehet, hogy tévedtem. Evvel egy fiatal kislány „Szilvert” rengeteg munkával vezetett blogja szembesített. http://ibolyasvisszapill.blog.tv2.hu/ Ha megnézitek a bal oldalon lefelé, hogy a szűk két év alatt mi mindent hajtott végig Ibi, magatok is elcsodálkoztok, mint ahogyan én is tettem. Össze lehet hasonlítani vezető popsztárjainkkal. Mit mondjak, nem semmi! Tehát ha én megkövetem magam, sas is megteheti. Mindent lehet jobban és rosszabbul csinálni, de csak az hibázik, aki tesz is valamit. Remélem, Ti is okultok belőle, ahogyan én is tettem! Itt kérek mindenkitől elnézést, akiket esetleg korábban megbántottam, msmestert, menedzsereket, stb. Béla Írta: FMR Dátum: 2005-10-17 23:51:51 Gratulálok ! Mint máshol is említettem Ibolyka kihozza bennünk lappangó szeretetet, és ez megjeleníthető akár egy gyönyörű blog formájában is. :-)) Írta: Joe Dátum: 2005-10-17 15:45:51 Szia Szilvert, le a kalappal, aszem vmi ilyesmiről álmodtam, ha emlexel egyszer írtam vmi ilyen kérés-vágy félét... Persze sokkal jobb, egyszerűen nem tudok mást mondani: tökéletes )) Köszi!!!!!!!! Vki kérdezte, melyik Strucc, hát az ami Okt. 13.-án volt (TV2 Video). Csilla, benne vagyok a közös hallgatásban, demikomá??????? )) Mókus, mit pilotázol más kexével? )) 17OCT,15.38 Írta: uv Dátum: 2005-10-17 14:00:41 Hát igen, ha Ibolya nem lett volna katonák sem lettek volna. És a sok kicsi ólomkatona, azóta ... rendíthetetlen! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-17 10:55:52 Hát ne is engem dícsérjetek, hanem Ibolyát, elvégre ezt az egészet elsősorban ő hozta ki belőlem, ahogy sokmindenki másból is, sokminden mást... Azért köszi. Írta: Zoltan Dátum: 2005-10-17 10:34:24 Szia szilvert, én is csak ámulok és nem akarlak túldicsérni, ezért csak röviden ennyit mondok: tartalmilag, művészileg és technikailag is szédületesen jó amit produkálsz, őszintén gratulálok! Írta: ultraviolet Dátum: 2005-10-17 00:33:50 Varázsital Mondják... Eltelve, minden jóval elhalmozva Az írásoknak ízvilága Limonádét játsz’. Írnék... De nagyon kikevernék már Egy jó tömény citruskoktélt. Amolyan: Cukorszirupost! Hogy csöpögjön belőle a méz. Vitrin mögött mutogatott Manna ízű lakkgyümölcsök öveznék Csókosszájú italpohár peremét. És ezer ízű lenne Fűszerborom benne. Mámorszeszes! És - mondjuk - most az egyszer Véletlenül úgy adódna Hogy az iróniás kis fiola - csak egy kehely erejéig - Elkallódna. Írta: Luca Dátum: 2005-10-16 23:38:47 Szilvert, valóban lenyűgöző és rendkívül igényes blogot hoztál létre, és megújulva még értékesebb lett...Én is csak ámulok... Hihetetlen sok munka van ebben, én tudom GRATULÁLOK!!!!! Írta: ultraviolet Dátum: 2005-10-16 23:05:37 OK. Szilvert, én benne vagyok. Írta: szilvert Dátum: 2005-10-16 20:34:06 HA VALAKI KÜLDÖTT MA DÉLUTÁNTÓL ESTE fél 8-IG ELESTLEG NEKEM E-MAILT, AKKOR LÉCCI KÜLDJE EL MÉG1X, MERT NEM VOLT JÓ A LEVELEZŐM! MS ÉS GYÖRGYI, A TIÉTEKET MEGKAPTAM ÉS VÁLASZOLTAM IS! Írta: szilvert Dátum: 2005-10-16 20:33:27 Sziasztok! Na, hát köszi mindenkinek a hozzászólásokat! Csilla: Én is örülök, hogy ott voltam dec 4.-én, rengeteget vesztettem volna, ha nem megyek el... ultraviolet: Asszem itt még párszor szembe fogsz találkozni a verseiddel! msmester: válaszoltam a mailben erre is. Earthman: Köszi a kiigazítást (erre a bejegyzésben is felhívom a figyelmet), és gratulálok az oldaladhoz! Látod Mókus, mondtam én, hogy Rossi örült a pilótának, még kevés is volt neki! :P Pusssz mindenkinek! Írta: Mókus Dátum: 2005-10-16 14:47:46 Rossi D Majd meg fog maskepp is ne aggodjal ezen DD Ez csak a kezdet DDDDDD... :P bocsi h itt targyaljuk meg ilyesforma dolgainkat, de most eppen ez jutott es nem csak polota Írta: Györgyi Dátum: 2005-10-16 14:42:53 jav: ... így csak annyit írok, hogy ... Írta: Györgyi Dátum: 2005-10-16 14:31:35 Szia Szilvert! Csak ámulok és bámulok jobbnál jobb ötleteid láttán! Nem is találok rá megfelelő szavakat, így csak írok, hogy nagyon - nagyon állat lett! Büszke vagyok Rád Unokatesókám! Írta: Rossi Dátum: 2005-10-16 14:25:30 Szia Szilvert! Nagyon klassz az ujabb alkotásod! Igazán igényes, öröm idelátogatni. A pilóta kekszről csak annyit ,hogy eddig ebben a formában még sosem jutottam hozzá..... Írta: msmester Dátum: 2005-10-16 11:41:07 Kedves Szilvert! Úgy alakult, hogy az IE nem működik nálam megfelelően. Ezért a firefox-ot használom. Ezen viszont nem jelenik meg a zenelejátszó (ami egyben azt jelenti, hogy az talán nem szabványos). Valami bővítő kell nekem ehhez. Megmondod melyik lejátszó progit illesztetted be? A blogod nemcsak a legjobb Ibolyás-blog, hanem a legszínvonalasabb blog azok közül, melyeket valaha is láttam. Írta: ultraviolet Dátum: 2005-10-15 22:57:11 Szia Szilvert! Van egy pár versem, amit szívesen olvasok vissza. A"Művésznő" is azok közül való. Puszi. Írta: Earthman Dátum: 2005-10-15 22:11:52 Kedves Szilvert! Valóban kiemelkedően jó blogot csinálsz, be kell valljam, én is sárgulok az irigységtől Valóban impresszív, amilyen sok munka van benne. Köszönöm, hogy megemlítetted a "love unlimited"-et és a linkeket. Csak a pontosság kedvéért, a a hivatkozott link egy "fórum", amely kísérlet a részünkről, hogy lehetséges-e vitában résztvenni név és arc vállalásával. Most már minden vitatéma olvasható mindenki számára, de az identitás vállalása továbbra is kötelező. A későbbiekben lesz majd teljesen nyílt fórum is. A "love unlimited" domain több ember vállalkozása, ezért szoktuk kérni a domain említését. Reményeink szerint, sokféle és szerteágazó témakörben szeretnénk publikálni, amelyek kezdő lépéseit már lehet látni. Többek között Majnik Lacinak is van ott egyéni blogja, amiből sok érdekes dolgot meg lehet tudni róla és még talán többet is meg lehetne, ha Laci nem lenne egy lusta dög Minden érdeklődőt szeretettel várok Üdvözöl: Joszif Visszarionovics Earthman Írta: csilla Dátum: 2005-10-15 22:02:43 Szilvert!!!!!! Gratulálok,nagyon tetszik a blog,látszik hogy valóban szertet azt amit csinálsz,és azt is Akiről szól!!!!!!! Sok munkád van benne!!!!! Mostanában Én is sokat nosztalgiázom,sok régi felvételt néztem meg.....,mennyi közös emlék van ami Hozzátok fűzödik és Ibolyához.Örülök hogy azon az estén elmentem a találkozóra,mert úgy érzem barátokra leltem,és bízom benne hogy sok közös Ibolyás élmény mélyíti majd tovább ezt a barátságot!! Köszönöm Neked és azoknak akikkel ezt álélhettem!!!!! Nagyon várom az új cd-t,amit remélem közösen is meghallgatunk majd a koncertek elött!!!!!!!!!! Puszi mindenkinek és remélem hamarosan találkozunk!!!!!!!!!! Írta: Mókus Dátum: 2005-10-15 18:59:39 Igen, rossi orult a pilotanak meg a backe rollsnak (vagy hogy irjak) :P mert foleg abbol kapott D "a gyerekem 3 eves koraban hanyt le utoljara D" es rohog D én meg égek DD nah szal ennyi... pá :P Írta: Adri22 Dátum: 2005-10-15 18:59:02 Szilvert:Le a kalappal előtted!Fantasztikusan jól vezeted a blogod és amiket csinálsz itt! DD Gratulálok hozzá! Írta: Mókus Dátum: 2005-10-15 18:57:08 Bas*zod!! Te eszmeletlen vagy!!! Egyre jobb a blog es ez a bal oldali nosztalgia, hihetetlen!!! Agyam eldobom!! allati!!! nincsenek ra szavak ... nah ennyi mert.. nem tom pusza! pá... Írta: csibi_85 Dátum: 2005-10-15 17:17:51 Jók a nosztlgia képek !! Tényleg élmény volt visszanézni! Ibolya nem fog elveszni , szerintem tudja hogy énekesnek született!!! Emlékezzetek:" Beledöglöttem volna ha nem élhetnék abból amit szeretek" Ibolya mondta valamelyik ciKkben. .
süti beállítások módosítása