Képzelt riport

Talán többen tudjátok, hogy Ibolya még mielőtt szélesebb körben is ismert (és elismert!) lett, Tiszadobon, az otthonban a többi tehetséges gyerekkel együtt gyakran összeültek, együtt zenéltek, énekelgettek. És egyszer - Anyácska ötlete alapján - megrendezték és előadták a Popfesztivált, Presser Gábor musicaljét.

„.....mikor a gyermekotthonban diákszínjátszókört szerveztem, mindig az járt az eszemben, milyen jó lenne egyszer megrendezni a Popfesztivált.....Tudtam, te gyönyörűen el tudnád énekelni Eszter szerepét, és a férfi főszereplőre is volt már ötletem. Gondoltam, ez az utolsó lehetőség, hiszen még egyszer vajmi kevés esélyem lehet arra, hogy megtaláljam Esztert és Józsefet.....Bár a gyerekek élvezték a munkát, sokszor mégis lasszóval kellett összevadászni a szereplőket a próbára. Mindig akadt valakinek más elfoglaltsága, vagy egyszerűen csak elfelejtette, hogy jönnie kell. Te azonban mindig megjelentél. Amit megbeszéltünk, azt megtanultad, mindig felkészülten jöttél.....A darabot kicsit le kellett rövidíteni és át kellett írni. Nem találtunk az összes karakterre jó énekest, így majd minden női szerepet te énekeltél. A sok munka eredményeképpen összehoztunk egy hatásos előadást. A darab viharos tetszést aratott, és ti legalább annyira élveztétek az előadást, mint a közönség.....” (Anyácska könyvéből)

Amikor pár hónapja Tiszadobon voltunk, a programban többek között szerepelt vetítés is, azaz Apácska vetített nekünk Ibolyáról, a szerepléseiről, de nemcsak a Megasztáros dalokból, hanem korábbi felvételeket is. Például az említett Popfesztiválból. Sajnos nem láthattuk egybe az egészet, mert voltak bizonyos technikai problémák, de pár részletet igen! Fantasztikusan szépen, hatalmas átérzéssel énekelt már akkor is Ibolya, nekem a legjobban az Arra születtem c. szám tetszett. A Megasztár után Szikora János a szolnoki színházból hívta is játszani Ibolyát, és érdekes egybeesés, hogy pont a Képzelt riport főszerepére kérték fel. Ő viszont ezt visszautasította, mivel nem színész és elmondása szerint ha ki is próbálja egyszer a színészkedést, apróbb szerepekkel szeretné kezdeni. „A színház is egy kemény világ. Nekem elég lenne egy nekem tetsző friss, új darabban egy kisebb szerep, amit még megbocsátanak a színészek is, és én is meg tudom magam mutatni – szívesen látott vendégként – egy másik műfajban a színpadon. A színművészek világába nem úgy szeretnék belecsöppenni, hogy mindjárt az elején megutáljanak, mert rögtön főszereppel kezdek. Először csak annyit szeretnék mondani, hogy „Ah!” , és megtanulnám a szakmát a többiektől. Szép fokozatosan, alázattal.” (Ibolya)

Szerintem teljesen igaza van, jól tette, hogy nem vállalta el rögtön, de abban is biztos vagyok, hogy látjuk mi még Ibolyát musicalszínpadon. :) Egyébként hihetetlen mennyi mindenre jó ez a Megasztár műsor! Képes átformálni, ill. bővíteni az ember zenei ízlését! Én például – szégyen szemre – eddig nem nagyon ismertem a musicaleket, musicaldalokat, szinte egyáltalán nem is hallgattam. Aztán meg azt vettem észre, hogy a musicales döntő tetszett a legjobban! És azóta egyre többet kutatok musicaldalok után, szeretnék megismerni minél többet! Szerencsére van nekem egy musical-kedvelő netes barátném (remélem magára ismer!:)), akitől valószínűleg számíthatok némi segítségre ezügyben, ugye? :)

KÉPZELT RIPORT

EGY AMERIKAI POPFESZTIVÁLRÓL

 

Zene: Presser Gábor

Dalazövegek: Adamis Anna

Szövegkönyv: Pós Sándor 

A szövegkönyvben szereplő dalok: 

Menni kéne

Valaki mondja meg

Arra születtem (Eszter dala)

Ringasd el magad

Nem akarom látni

A fák is siratják

Add hogy még egyszer lássam

Vinnélek vinnélek

Indulás a koncertre

Eszter keresése

Arra születtünk – finálé

Arra születtem

Szerző: szilvert  2006.02.21. 13:29 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr926383163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi tv2-es blogból áthozva (32) 2006.04.06. 18:06:56

Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-28 22:04:29 oks szilvert! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-28 12:06:34 Oké, sztem valakihez biztos beférnél, de más nevében nem igérgetek! Beszélj Zoltánnal, ez jó ötlet, ő biztos jobban tudja ki kivel megy meg mikor, és hol lenne esetleg még hely neked! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-27 23:46:38 Az nagyon jó lenne ha valaki eltudna vnni kocsival ill. vissza is tudna hozni a déliig! :S Meglátjuk!Zoltánnal még megprobálok egyeztetni! Puszka! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-27 21:43:33 Jó estét rendező néni! :P Ja, hát rendes a tesód.., de a TV2 honlapon majd bizti meg tudod nézni! A holnapit meg már élesben! Írta: kicsilany Dátum: 2005-04-27 21:17:30 ma kijovok a furdobol,erre tesom megszolal Ibi......mondom kosziszepen h szoltal ugyhogy mairol lemaradtam de miutan holnap IBK-rol azaz IBK-rooool is lesz szo ezer tuti megnezem Írta: szilvert Dátum: 2005-04-27 11:33:08 Láttátok az OIRO-n? Kint van a Vidadomb elérhetősége autóval, busszal meg mindenhogy! Ja meg az is, hogy nemcsak ma, hanem holnap, azaz csüt is lesz valami Ibolyáról és a rajongóiról (IBK-ról is) az Aktívban! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-27 11:29:58 Adri, a konci 21:30-kor lesz és még asse tudjuk (legalábbis én nem), h mi mikor leszünk ott ill. asse, h mikor és hol talizunk előtte. Még az is lehet, h te is velünk tucc jönni! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-27 10:13:17 Györgyi:Elvileg ma kiderül h mi van!De ti már ott lesztek mikor én megyek,mert én a melohelyről 6 fél 7 fele tudok szabadulni! (( Remélem ma kiderül!Én szeretnék meni! Puszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-27 01:31:45 Adri22! Mikor dől el, hogy tudsz -e jönni szombaton vagy nem? Én az előbbiben reménykedem, bízom benne, hogy igen! Hogy érted azt, hogy egyedül nem vágsz neki annak a hosszú útnak? Hiszen mi is megyünk, nem lennél egyedül! Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-27 00:24:22 Igen, fél nyolckor az Aktív-ban... És szilvert,...próbáltam visszaemlékezni jobban, mintha nem csak ezt a 2 számot hallottam volna...de asszem, nem láttam többet...ugyanazt láttam, többször... Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-26 23:49:32 Meg teszek mindent szilvert h ott legyek! Sajna nem látom holnap Ibit,mert melozok! :'( Irtál zh-t?Tutkó h sikerült csajszi! ))) Puszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-26 22:19:48 szilvert! Én nem tudtam! Köszi, hogy szóltál! Holnap este kivételesen nem dolgozom, így feltétlenül nézni fogom! Remélem jól sikerült a zh-d! Puszi! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-26 20:21:58 Aki még nem tudná: Ibolya holnap (azaz 04.27.-én) lesz az Aktívban a Zsüti emlékkoncerttel kapcsolatban!!! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-26 20:04:42 Adri, hát az 50% még viszonylag jó arány... Gyere!!! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-26 11:28:43 Szia szilvert! Van egy rossz hirem!Lehet h nem fog összejönni a Vidadomb,mert senki nem kisér el,és egyedül nem vágok neki annak a hosszú utnak ráadásul tök sötétben!!! :'((((((((( De ennek az aránya még 50%:50%! Ma derül ki remélem h mi van! Puszka!! 04.26. Írta: szilvert Dátum: 2005-04-25 22:13:44 Szia Györgyi! Tiszta ideg vagyok, nem tok semmit, olyan sz.ar lesz holnap... De nagyon jól esik, h gondoltál rám, kösziii! Pusz Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-25 21:43:21 szilvert! Aztán csak ügyesen holnap! Szorítani fogok! Majd írok emailt is, de valószínűleg csak holnap éjszaka. Puszi! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-25 11:32:36 Szilvert:oks!!! DDDDD Írta: szilvert Dátum: 2005-04-25 10:48:53 ZOLTÁN! Ha erre jársz, lécci azért válaszolj az előző kérdésemre, mert érdekelne! Arra, h mikor te Tdobon voltál, mi meg nem, akkor egybe az egész Képzelt riportot hallottad Ibolyáéktól vagy csak azokat a részeket, amit mi is? Írta: szilvert Dátum: 2005-04-25 10:45:47 Sziasztok! Adri: Én is sajnálom, de Mega után már elég fáradt voltam, bocs. Lesz még rá alkalom ugyis, meg hát Vida-domb is! Zoltán: Ja, igen, mindig elfelejtem, h a citromosra kell küldeni neked, pedig tudom, múltkor is mondtad már...okééé! Györgyi: Igen, gondoltam, h az lehet a probléma, mert az én postafiókom sose telik meg, mert folyamatosan le lehet kérdezni és akkor egyben ürül is. Egyébként a krétás válaszodon jót derültem, de télleg tulajdonképpen igazad is van, elég hülye kérdés! )) Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-25 02:15:36 Bocsi! Mindössze arról volt szó, hogy már írni sem tudok rendesen! Szóval rendesen elírtam a címet! Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-25 01:19:05 Szia szilvert, én elküldtem a továbbküldős levelet, de lehet, hogy a címzésem így nem egyértelmű, én nem jelöltem ki külön címzettet...az asszem nem volt beleírva... És ne a freemail-ra küldjétek, ha írtok, hanem a citromosra, a freemailt alig használom, és úgy járok mint talán szilvert, hogy betelik a postafiók egyből... Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-24 23:36:29 szilvert! Valószínűleg megtelt a postafiókod, mivel nem tudom visszaküldeni a továbbküldős levelet. De tudd, hogy megpróbáltam! Írta: Adri22 Dátum: 2005-04-24 20:20:10 Szia szilvert! Sajnálom h keveset tudtunk a múltkor msn-zi! Jó a kép!Mindig tök jó képeket raksz be a blogodba! Puszka Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-24 03:03:19 Szia szilvert! Igen, itthon vagyok! Éppen ezért köszönöm a maileket, de valószínűleg képtelen leszek itthon megnézni őket, mert még a szokásosnál is lassabb a net. Ennek az oldalnak a betöltésére is kb fél órát vártam. Délután megyek vissza Pestre, este már dolgozom, majd ott megnézem! Puszi! Írta: szilvert Dátum: 2005-04-23 16:24:38 Györgyi, mail ment! (yahoora is!) ))))))))))))))))))))) Írta: szilvert Dátum: 2005-04-23 14:06:10 Sziasztok! Csilla, én meg előtte szombaton és az érzés ugyanaz, mint neked! Györgyi, örülök, h magadra ismertél, talált! És köcci, h majd másolsz nekem a musical gyűjteményedből, de majd ráér ám valahogy szép fokozatosan, amikor van egy kis időd! Nagyon köszi!!! Most otthon vagy? Zoltán, te mázlis, már előbb hallottad! Figyi te hallottad akkor egybe az egészet vagy csak azokat a részeket, amit együtt hallottunk februárban? Joe, nincs mit, de azért vigyázz rá, korán van még a rongyolódáshoz!!! A kollégáidat meg csak szoktasd! Nanááá, h bulizunk, annyira várom már 30.-át, de sajna addig még z.h.-t is kell írnom a héten. De mingyá itt a szombat, már csak egy hééét!!! )) Mentek ma este az OIRO chat-re? Én lehet, de nem bizti, még nem is voltam azon a chat-en, lehet, h ma megnézem! Puszillak benneteket! Írta: Joe Dátum: 2005-04-23 11:55:06 Nem is utálják ám!!! )))) Írta: Joe Dátum: 2005-04-23 11:35:33 Szia Szilvert! Jó ez blog, gratulálok. A CD-t meg már rongyosra hallgattam (főleg a mh-n, lehet hogy a kollégák már utálják is), mégezerszerköszi. 30-án jót bulizunk, ugye? 23APR, 11:32 Írta: Zoltan Dátum: 2005-04-23 02:30:40 Sziasztok, szia szilvert, én októberben hallottam először, csodálatos volt, és azóta többször...pedig milyen hatalmasat alakítana abban Ibolya...tódulnánakaz emberek...és nagyon szép cikket tettél fel...az egész összeállítás...minden...!! Írta: Györgyi Dátum: 2005-04-23 02:21:45 Szia szilvert! Nagyon tetszik ez a bejegyzés a Képzelt riportról! Talán tudod, hogy nekem ez az egyik nagy kedvencem, és nem csak Ibolya óta! De kétségtelen, amikor Tiszadobon láttuk az általa előadott részeket, az teljesen lenyűgözött! Valószínűleg emlékszel is rá! Egyébként pedig igen, magára ismer! Örülök neki, hogy bővült a musical - kedvelők listája! Ígérem a teljes musical készletemet (ami nem kevés) átadom Neked! Írta: csilla Dátum: 2005-04-22 22:00:22 Szilvert! Én először Tiszadobon halottam azon a bizonyos vasárnapon,de be kell vallanom a szívemig hatolt,itthon többször is meghallgattam újra,és leírhatatlanul szép. Tele van érzelemmel!!!!!!!!!! .
süti beállítások módosítása