What's Up?

.

Oláh Ibolyát legtöbben a Megasztárból ismertük meg. Érdekes kérdés viszont, hogy ki mikor szerette meg, ki mikor „fedezte fel magának” Ibolyát?

Ismerek olyanokat, akikre egy-egy dal előadása volt különösen nagy hatással, olyanokat is, akik fokozatosan kedvelték meg a Megaműsorban, és olyanokat is, akik nem követték figyelemmel a Megasztárt, csak később ismerték meg Ibolyát és mégis rajongókká váltak.

Én pl. emlékszem, hogy mikor ment az elődöntős adás reklámja és egy sort bevágtak a What's Up-ból, már megjegyeztem, hogy de jó lesz ezt meghallgatni, mert egyébként is szeretem ezt a számot. Aztán, ahogy előadta Ibolya, na akkor gondoltam, meg kell jegyezem a nevét, mert biztosan továbbjut és még szerepelni fog...de mi is volt?...Oláh...Oláh...jó, de Oláh mi?...ja igen...Oláh Ibolya! Szóval már az első adásban kiszúrtam, hogy ő lesz a kedvencem, aztán ez csak fokozódott a többi döntő alatt. :)

Hát megmondom őszintén azt viszont azért nem hittem volna, hogy egy év múlva ez a két szó „Oláh Ibolya” olyan gyakran elhangzik majd a környezetemben, úgy beivódik majd a szókincsünkbe, mint mondjuk a „Hogy vagy?” vagy a „Jó napot!”... Most viszont biztos vagyok benne, hogy ezt a nevet 20 év múlva is mindenki ismerni fogja az országban, sőt talán...;)

Én bízom benne. 

What's Up?

WHAT'S UP? 

Eredeti előadó: 4 Non Blondies

Ibolya: Mega Elődöntő (2003) + 1. Döntő (Szabadon választott 2004.01.17.)

.

Twenty-five years I'm alive here still

Trying to get up that great big hill of hope

For a destination

.

I realized quickly when I knew I should

That the world was made up of this brotherhood of man

For whatever that means

And so I cry sometimes

When I'm lying in bed

Just to get it all out

What's in my head

And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning

And I step outside

And I take a deep breath and I get real high

And I scream from the top of my lungs:

What's going on?

And I say: Hey yeah yeah yeaaah, hey yeah yea

I said: Hey, what's going on?

And I say: Hey yeah yeah yeaaah, hey yeah yea

I said: Hey, what's going on?

ooh, ooh ooooooh oooooh

ooh, ooh ooooooh oooooh

And I try, oh my God do I try

I try all the time

In this institution

And I pray, oh my God do I pray

I pray all sanctity

For a revolution

And so I cry sometimes

When I'm lying bed

Just to get it all out

What's in my head

And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning

And I step outside

And I take a deep breath and I get real high

And I scream from the top of my lungs:

What's going on?

And I say: Hey yeah yeah yeaaah...

Twenty-five years I'm alive here still

Trying to get up that great big hill of hope

For a destination

mmh mh

.

„Őstehetség vagy, ez itt most bebizonyosodott feketén fehéren. Ráadásul jó a dumád is és megalaza vagy.” (Pély) 

„Nem te vagy itt a legjobb énekes, nem te vagy itt a legjobb gitáros, nem te vagy itt a legjobb nő. És...ha lenne lemezcégem, akkor téged szerződtetnélek először.” (Presser) 

„Van ez a verseny és van ezen kívül a világ. Például mennek fel a kamatok, állati sokat szorongok, és elkezdtél énekelni és ez a szorongás mind eltűnt. Kisöpörted belőlem a világot. Ilyen nőkhöz komoly költők, Francois Villon írt balladákat, tehát az az igazság, hogy szerintem teljesen kész vagy. Nem gondolnám, hogy rajtad alakítani kell, neked teret vagy utat kell nyitni, hogy legyen futásod. Nagyon-nagyon elvarázsoltál.” (Bakáts Tibor Settenkedő) 

„Van egy fantasztikus képességed, tudsz a jelenben lenni, nagyon nagyon kevesen és nagyon ritkán vannak a jelenben, éppen ezért nagyon kevés embernek van jelenléte. Neked erős jelenléted van.” (Soma) 

„Egy gyémánt vagy, bár én jobban örülnék, ha picit csiszoltabb lennél, de lehet, hogy pont ez a szexepiled.” (Pély) 

„Te lehetsz egy megasztár. És ami az egészben a legjobb, hogy soha nem leszel profi, mindig megmaradsz ilyennek. Én azt érzem, hogy nincs az az ember, aki ezt tovább fogja csiszolni, csakhogy...EZ ÍGY JÓ!” (Presser) 

Akkor tetszett? :)

Szerző: szilvert  2006.02.21. 19:11 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ibolyasvisszapill.blog.hu/api/trackback/id/tr916383145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi tv2-es blogból áthozva (42) 2006.04.06. 17:56:48

Írta: névtelen Dátum: 2005-11-07 22:01:39 Nagyon tetszett az összeállítás. Ibolyát nagyon lehet szeretni és élvezni a hangját. Jó volt visszaolvasni azokat a gondolatokat Picitől, Settenkedőtől, Somától szóval a zsüritől amit a versenyen mondtak Ibolyáról. Nagyon illik hozzá és valóban ilyenSzóval nagyon jó, gratulálok. Egy a korábbi korosztályból. Írta: bicóka Dátum: 2005-11-06 23:34:05 ez a csaj nagyon gázzzz........... Írta: szilvert Dátum: 2005-08-03 23:18:05 névtelen: Ez igaz, én is mindig mosolygok rajta! De tudod van ennél valami sokkal fontosabb, ami viszont mindig megvan Ibolya előadásában! Csak hallgassd és érezd! Írta: Anonim Dátum: 2005-08-03 15:59:59 hát ezt a dalt olyan kamuangollal énekelte Ibi, h szétröhögtem a fejemet. azóta is röhögök, amikor eszembe jut. Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-17 23:51:46 Szia Szilvert! Örülök h elérted a vonatod!Nagy mákod volt h késett! DDD Nagyon jól éreztem magam!Igaz a voatozás kicsit kiszivta az energiám! D Pusszka! Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-13 00:10:23 emese:oks!!! DDD Puszka! Írta: kis gonosz Dátum: 2005-07-12 13:54:00 Hello! Szilvert te ott voltál a tavalyi debreceni konin(júl 18)? Te voltál aki beszéltél az egyik fotóssal? Is,erős a név. Írta: Zoltan Dátum: 2005-07-12 08:39:40 Halika! szilvert :ha bármi gond van, igen, kérlek, hívjál! Emese : én is még éjjel megnéztem a blogodat, mikor megtudtam, hogy van,...és a neved tényleg szédült kitalálás, tök jó, és nemsokára igen...talizunk! Írta: szilvert Dátum: 2005-07-12 00:28:35 ez nagyon ötletes, nagyon teccik: msemese Írta: szilvert Dátum: 2005-07-12 00:26:10 Sziasztok! Emese: Nagyon megleptél a blogoddal! Gratulálok, nemsokára kiteszem a linkeim közé is! És köszi szépen a maileket, élmény volt elolvasni is!!! Csak a képeket még nem tudtam megnézni, de lehet, h csak béna vagyok azé nem nyílik meg. Gratula a blgodhoz még1x! Zoltán: Ja végülis megérte elmennem! Asszem nem kell értünk jönni az állomásra mert az utolsó szakaszon busszal megyünk. De azért köszi! Ha valami gáz lesz, hívlak! Pusssz nektek! Írta: Emese Dátum: 2005-07-11 23:25:16 Adri: Volt egy hárombetűs szó az üzidben, ami olyan izgin hangzik :-)))) Tudom, hogy jó lesz!!!! Ha péntekig még pénz is kerül a kártyámra, írok SMS-t. puszi MSE 2005.07.11. 23:28 Írta: Emese Dátum: 2005-07-11 23:18:24 Szia Szilvert! Előbb Ibofan blogjába már beírtam,-remélhetőleg nem haragszik meg érte,- és Te sem, ha itt reklámozom az én blogomat!!! Mert hogy van :-) Nem csak Ibolyás, és kicsit eltér a megszokottól, de azért nézzétek meg, ha van kedvetek! http://msemese.blog.tv2.hu p uszi :-) Írta: Zoltan Dátum: 2005-07-11 13:28:32 Szia szilvert, jó volt a Récsei fellépés... örültem, hogy Te is eljöttél...nemsokára talizunk...és szóljatok, ha helyben már ott vagytok, akár 2 kis fordulóval is megyek elétek! Írta: Emese Dátum: 2005-07-11 00:20:33 Szilvert! Küldtem Neked sok mailt, meg képeket, hogy tudjál mit olvasgatni, meg nézegetni :-) Hamarosan talizunk! Adri: Akkor pénteken látjuk egymást, nem fogunk unatkozni :-) Pusz Mindenkinek! 2005.07.11. 0:22 Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-09 23:20:38 Szilvert!Még egy mail-t küldtem! Pusszka! Írta: Mókus Dátum: 2005-07-09 11:11:04 GYERTEK MA JÓ SOKAN! )) Írta: szilvert Dátum: 2005-07-09 10:54:17 Sziasztok! Adri: Megkaptam! Majd válaszolok is rá nemsokára! Emese: Végülis nem megyek ma. De megírtam neked mailben is. Egyébként köszi, aranyos vagy, hogy kijöttél volna elém! Tudom, hogy bármikor számíthatok Rád (Rátok)! Pussssssssssz! Írta: Emese Dátum: 2005-07-09 01:49:19 Szia ÚÚÚRISTEEEN! :-) Jössz ma Pestre? Remélem, hogy igen! Írd meg mailben, hogy mikor, és akkor megyek ki eléd! OK? 2005.07.09. 1:52 Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-08 23:41:13 Szia szilvert! Megnéztem és válaszoltam rá! De kiegészitettem valakivel még a névlistát,de nem 100% még!Holnapra talán meg tudom mondani! Júli.08. 23:41 Írta: szilvert Dátum: 2005-07-08 22:35:56 Ofi! Elküldtem Vivinek a leveleket, amit neked akartam és megkértem Vivit, hogy továbbítsa neked, de ezek szerint az övét se kaptad meg? És másoktól tudsz fogadni levelet? Mert, ha nem, akkor valszeg a te postaládáddal van a hiba, ugyanis én mindenki másnak tudok küldeni. Figyi! Vivitől elkértem a mobilszámodat is, majd holnap valszeg felhívlak valamikor, oké?! Írta: ofi Dátum: 2005-07-08 21:24:58 Ibofan!!!!!! Már beírtam hozzád is......!!!!!!!!! Szegény Szilvertnek már tele lehet a hócipője....!!!!!!!!!!!!!! Pussz!!!!!!!! Írta: ibofan Dátum: 2005-07-08 21:22:39 Ofi, írd be mindkét blogba szilvertnek! Írta: ofi Dátum: 2005-07-08 20:36:42 Hali!!!!!!!! Hááááttt,még mindig nem jött meg a mail!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha máshogy nem tudjuk megoldani, beszéljük meg a blogban........!!!!!!!!!!!!!! Ha ez hülye ötlet,akkor halványlila fingom sincs........!!!!!!!!!!!! Puszi Írta: szilvert Dátum: 2005-07-07 16:52:14 Györgyi, Emese, Viva, Ofi, Adri: Írtam nektek mailt, lécci nézzétek meg és válaszoljatok mielőbb! Pusz Írta: szilvert Dátum: 2005-07-07 16:51:34 Sziasztok! Köszi, hogy ti is leírtátok! Egyébként a legtöbb ember, akivel beszéltem, ott is az Oh Darling volt az átütő! Nekem is az az egyik kedvenc megás felvételem! Csilla, haj ügyben osztom a véleményedet, szerintem is jobb, ha látjuk a szemét éneklés közben, hisz valóban a szem a lélek tükre. Pusz mindenkinek, majd találkozunk valahol, valamikor...de biztosan!... Írta: csilla Dátum: 2005-07-07 13:31:43 Este munka helyett megint nosztalgiátzam,hajnalig a mega l felvételeket néztem és a réggebbi tv-műsorokat,jobban tetszett Ibolya a rövidebb fazonu hajával mert látszott a szeme és az sok mindent adhat ahogy Soma is említette,nem véletlen hogy a szem a lélek tükre. Írta: csilla Dátum: 2005-07-06 19:27:03 Szerintem az én történetem is ismeritek már,de talán nem mindenki. Én ritkán nézek tv-t,mert főleg este dolgozom,de azon az estén inkább éjjszakán a lányom mellett voltam ügyeletben mert beteg volt,és a tv figyelem elterelésként volt bekapcsolva. Nem sokat tudtam a műsorról de tetszett a "Hazám"-at énekelte akkor Ibolya,akkor abban a pillanatban megszerettem,mert megérintett ott belül,nem mondom hogy a többiek nem voltak jók,de Ő más volt,ezt követően vártam a szombatokat és szomorú voltam mikor nem nyert,de vígasztalt a tudat hogy az élet majd Őt igazolja. A Megasztár müsor után folyamatosan követtem az útját de passzívan és szomoru voltam hogy nem lehetek ott a koncerteken de a lányom miatt nem tudtam megoldani. Késöbb megismertelek Titeket az intrnet segítségével -az első koncerten a Merlinben emlékszem a lányom a kocsiban aludt míg vártak Rám-a folytatást már ismeritek!!!!! Örülök hogy barátokra leltem és bízom abban is hogy a jövőben sok Ibolya koncerten és fellépésen fogunk még bulizni!!!!!! Puszi mindenkinek!!!!!!! Írta: zsuzs Dátum: 2005-07-06 18:13:49 tökjo ez!!!!!!!!!!!! Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-06 13:18:34 Joe:Veled vagyok!Nekem is akkor lett a kedvencem! DD De már a Mountain-nél felfigyeltem rá! DD Pusszka! Írta: Joe Dátum: 2005-07-06 11:17:38 Sziasztok, emlékeim szerint nekem is az Oh, darling volt amikor végérvényesen rákattantam Ibire, addig is tetszett, de addig még voltak többen is... de azután már csak neki szurkoltam. Jó nyaralást mindenkinek, kb. két hét múlva leszek net közelben. Remélem nem ilyen esős lesz a jővőhét. 6JUL, 11h Írta: msmester Dátum: 2005-07-06 11:16:33 Mega3 előkészítő! http:/ /mega3.blog.tv2.hu Vendégként fellépett Auth Csilla valamint Roy & Ádám a "Hass, Alkoss" Klub második élő bemutatkozó rendezvényén. Fényképes beszámoló a blogban. Írta: Zoltan Dátum: 2005-07-06 09:53:48 Szia szilvert, most csak beköszönök, hello! Írta: Adri22 Dátum: 2005-07-05 23:45:18 Szia szilvert! hogy vagy?rég hallottam felőled!Irtam neked anno mail-t és nem kaptam választ! Pusszka! Írta: Mókus Dátum: 2005-07-03 21:02:22 csá!! AKKo en is meselek!! Én csak bekapcsolatam a tv-t mert eppen szokas szerint halalra untam mar magam, es nem tudtam mit csinalni!! ((( De varatlan fordulta DDDD tv2 re kapcosltam mert azt sose neztem, gondoltam hatha van vmi erdekes!!! Megasztar volt enekeltek, gondoltam belehallgatok!! Egyik uncsibbnak tunt mint a masik mert sz*ar volt a hnagulatom!!! DE jot az OH! DARLING!!! DD Egyik kedvec Beatles szamom!! És meghallgattam a kolonos eloadasi mod is teccett egyeni volt, attol kezdve neztem a megasztart, de felvenni nem volt sose se erom se hangulatom, ezert csak az utolso 2 dontot vettem fel!!! Nem tom ert!! DE mostmar banom hogy nem vettem fel, minden napom igazi visszaemlekezes lenne, mint ez a blog!! ) Köszi szilvert hogy letrehoztad!! Puszi!! csá! Írta: szilvert Dátum: 2005-07-02 17:59:22 Sziasztok! Örülök, hogy leírtátok a ti történeteteket is, ha még van kedve valakinek, hogy megossza velünk, várom! Ibolyázóslány: Hát még nem tom pontosan mi lesz, de talán igen...majd lesz valami... Györgyi, Emese, Joe! Délelőtt küldtem nektek mailt a holnappal kapcsolatban! Válaszoljatok, ha tudtok! 2005. júl. 2. 17:57 Írta: Rossi Dátum: 2005-07-01 23:32:17 Szia Szilvert! Klassz ez az uj bejegyzés! / is/ Engem már akkor kirázott a hideg amikor elószór hallottam a What's UP? ot Ibolya elóadásában. Utána már végig érte izgultam, hogy nehogy " elcsessze" valamivel a lehetöséget, amit ez az egész Mega nyujthat neki. Azota is a legnagyobb tehetségnek tartom, fantsztikus adottságai vannak. 2005.jul.01-23.30. Írta: Adri22 Dátum: 2005-06-30 23:18:04 szilvert.Nagyon király a blogod!Nagyon tetszik!Kirik a képek és ahogy vezeted! D Györgyi:Majd lehet h szombaton rádcsörgök,mert akarok kérdezni valamit! Pusszka! Írta: Györgyi Dátum: 2005-06-30 19:21:49 Sziasztok! Na, ha mindenki nosztalgiázik egy kicsit, felidézi, hogy mikoris kedvelte meg Ibolyát, akkor én is ezt teszem. Talán tudjátok páran, hogy én nem követtem figyelemmel a Mega 1 műsorait (nem vagyok rá büszke, dehát ez van). A What's up-os előzetest, valamint a Szállj fel magasra előzetesét láttam, sőt tetszettek is (egyébként is szerettem ezeket a dalokat), de odáig, hogy végignézzem a döntőt már nem jutottam el. A csapból is Ők folytak, minden újságban Róluk cikkeztek, olyan valóságshow jellegűnek tűnt az egész. Az utolsó adást csak úgy poénból felvettem (éppen éjszakás voltam), kizárólag azért, hogy valamit én s hozzá tudjak szólni a Megasztár témához, hiszen mindenki Róluk beszélt. Olyan 11 - fél 12 körül járhatott az idő, amikor a barátnőm küldött egy sms-t, hogy Tóth Vera lett 2004 hangja. Tiszta bolondnak néztem, hiszen sem Ő, sem én nem követtük figyelemmel a műsort, mit számít nekem, hogy ki a nyertes (nehogy megkövezzetek érte!) és miért írtja ezt le egyáltalán nekem. Másnap reggel hazamentem és elalvás előtt bekapcsoltam a videot, hogy na akkor lássuk azt a híres Megasztárt... Akkor tudatosult bennem, hogy tulajdonképpen mit is veszítettem azzal, hogy nem néztem a műsort és bizony akkor már nekem is számított, Tóth Verával ellentétben nem Oláh Ibolya lett a nyertes. A következő rész, amit a neten visszanéztem a Musicales döntő volt, illetve ebből is inkább csak az Ibolyás részek. Imádom a musicaleket, az Ő előadása pedig színekkel, érzésekkel, élettel töltötte meg a dalokat. Azt hiszem innentől kezdve lettem igazán Ibolya rajongó. Pár nappal később beléptem az IBK-ba, mint abszolút passzív tag, aztán jött októberben a cd vásárlás, ahol megismerkedtem Emesével, majd pedig a Millenáris-beli koncert előtt Veletek. Hát ennyi az én kis történetem. Puszi mindenkinek! Írta: Ibolyázóslány Dátum: 2005-06-30 19:13:00 Szilvert!! nagyon tetszik a blogod! minden döntőről lesz ilyen?! én nem néztem az elődöntőket, csak azt láttam, amelyikben Ibi volt (milyen véletlen) és akkor elhatároztam, h minden szombaton nézni fogom mit csinál ez a lány! Írta: Emese Dátum: 2005-06-30 18:36:22 Tényleg egyedi a blog, és elgondolkodtatóak a gondolatok...nagyon tetszik, Szilvert... én kicsit másképp voltam Ibolyával azon a bizonyos február 15-én, dehát ez azért is van, mert minden ember más... én hiszek az "első látásra szerelemben" is, és hát ez első (látásra) hallásra szerelem volt... és bevallom, én észre sem vettem, hogy akkor azt ott "elcseszte",- az Ő szavaival élve,- annyira elvarázsolt a hangja már egy perc után... Holnap találkozunk, addig is puszi Mindenkinek... Írta: Zoltan Dátum: 2005-06-30 14:39:18 Szilvert...sziyííaa...nagyon jó ez a visszaemlékezős blogod...ez annyira egyedi blog...és annyiras más, mint a többi blog,..teljesen más...és nagyon klassz nézni a visszaemlékező képeket... És én is kb Veled egyidőben kattantam Ibolyára...és láttam... éreztem hogy valami teljesen más és különleges...és hogy ennyire beivódik mindenbe...egészen más mindennél... Írta: kicsilany Dátum: 2005-06-30 13:17:52 Sziaaaaa Szilvert!! Jó ez a bejegyzésed!!Tetszik Én is pont igy voltam Vele mint Te!Egyik dontorol a masikra egyre jobban megszerettem,aztán ma már egyenesen imádom Olááááááááh Ibolyaaaaaaaaaaaaa Puszi Neked .
süti beállítások módosítása